27. september 2009

ScrapWalken for september

Sent, men godt - her er ScrapWalken for september:)
Vi beklager at denne kommer 1 dag forsent :)

Alle de dyktige scrappesjelene som kommer på ScrapWalken kan smykke bloggen sin med denne logoen:


September er CLUSTER måneden vår, og her er våre utvalgte:


Hilde:
Da har jeg bestemt at jeg velger denne LO'en denne gangen. Den er laget av Katrine, selvfølgelig. Hvem andre har et så eget uttrykk og et så filosofisk syn på scrappingen.

Jeg digger både Katrine, LO'en og hennes syn på det hele. Derfor Katrine.


Renee:
Jeg har valgt denne utrolig elegente og lekre LOen fra Kjersti KK - synes det er en utrolig flott stemning og harmoni i denne. Lekre farger, og vakker mot hvit bakgrunn.



Vibeke:
Mitt valg denne måneden blir denne utrolig stilige Loen som Lise Maria har laget!! Denne var så kul!! Jeg digger alt det røde - og den herlige måten hun har brukt glimmermisten på:)
Nydelig bilde - og flott med knappene:) Cluster på sitt beste:)




Det var våre valg for denne måneden!!
Gratulerer så mye alle 3:)

Det kommer til å skje litt nytt i DesignTeamet vårt, noen slutter - og noen kommer..
Om kort tid kommer det en presentasjon av våre 3 nye, herlige og kreative DT jenter.
Følg med:)

2 kommentarer:

Lise Mariann sa...

Åh, tusen takk! Dette var en utrolig hyggelig overraskelse.Og gratulerer til dere to andre. Nydelige LO'er!

KjerstiKK sa...

Tusen takk, dette var utrolig moro!!

Gratulerer til dere andre, flotte LO'er:D