6. september 2009

Stafettpinnen - for aller siste gang

Og dette er utfordringen Gudrun ga til GryA:


Scrap en LO med minst 4 bilder. Finn fram en bildeserie du liker - noen av favorittbildene eller bare noen bilder som passer sammen...lek, scrap og ha det artig.


Og her er GryA sin fantastisk vakre løsning på denne:

Det var veldig overraskende at superdyktige Gudrun ville sende stafettpinnen videre til lille meg. Men veldig morsomt og jeg måtte jo bare ta utfordringen!

En bildeserie av datteren min som leker med glassmaneter på stranda. Har fått med 4 bilder og lekt med bl.a. symaskin, knapper og journaling.





Og egentlig skulle GryA gitt denne pinnen videre og hadde da valgt som følger:


Så skal jeg gi stafettpinnen videre og da er det "toto og tutu" eller Torunn som får den. Jeg var aldri i tvil om at det måtte bli henne. Jeg har aldri møtt henne, men har inntrykk av at hun er en kjempemorsom jente! Det var heller ikke så vanskelig å finne på en utfordring for henne. Nylig ga hun oss litt mer innblikk i hvem hun er på bloggen sin, men før hun gjorde det bestemte jeg meg for at Torunn skulle scrappe en feminin Lo om seg selv. Hun har 4 sønner og så vidt jeg har fått med meg så scrapper hun bare disse. Og da blir Loene naturlig nok veldig guttete, tøffe og lekne. Så nå skal hun altså utfordres i å scrappe en feminin LO om seg selv!


MEN, i all oppussningen her inne så er stafettpinnen en ting vi har valgt å ta bort, noe nytt kommer og det kommer snart.....

Vi takker alle dere som så villig har deltatt på dette og ser jo at dere har kost dere.

Så da får dere vente litt i spenning så kommer vi med en liten ny greie ganske så snart.



Ha en strålende scrappedag alle sammen.

5 kommentarer:

ninabakke sa...

Nydelig LO

Blir spennende å se hva som kommer nytt!

GryA sa...

Kjempemorsomt å få være med! Men ble litt skuffet også nå. Hadde gledet meg til å se Torunns løsning etter hvert. Jaja...kanskje jeg får henne til å løse den likevel.

Det blir spennende å se hva nytt dere finner på!

Toto og Tutu sa...

Gurimalla for en flott løsning Gry-Anette! Fantastisk LO! Elsker sirklene dine og den vannaktige skriften! Og så utrolig morsomt at du ville utfordre meg da, og med den utfordringen!! Synd det ikke ble noe av :( Får ikke håpe jeg skal ta det personlig at stafettpinnen forsvinner??? ;) Jeg lover å komme med en BOM snart på bloggen min, GryA, som takk for tilliten! :)

HegeHB sa...

Kjempeflott LO:) Gleder meg til å se g\hva som kommer av nytt:)

hjem hos linda sa...

SÅÅÅÅÅÅÅ flinke dere alle er..Holder på med litt kort selv men ble helt satt ut av dere...Flotte ting dere lager damer....Klæm Linda