12. september 2009

Vinnerne av vår BlogCandy!!:)

Tusen takk til alle dere som ble med og feiret sammen med oss!!!
Vi er så glade, og veldig fornøyde for alle de hyggelige kommentarene som har blitt lagt igjen til oss. Det gir oss nye krefter til å fortsette jobben med Scrappehuset!!:)






Her er våre 5 vinnere:


Hildegunn og Jeanette får hver sin stempelplate!!!





Siri kan kose seg med snadder fra American Crafts:






GlueDots og det herlige svenske scrappebladet går til Toini!!!






Den siste heldige vinneren er Cecilie!!





Gratulerer så mye alle 5 :)
Send oss adressen på scrappehuset@gmail.com



Vi som bor her i Scrappehuset har fått inn mange spennende søknader fra potensielle nye beboere, det er så gøy at det er mange som har lyst til å bo sammen med oss. Det er fortsatt litt tid igjen til å sende inn søknad:)

Ellers så kommer vi til å fortsette med ScrapWalken vår, nye artikler, flere kreative mennesker skal vi bli kjent med gjennom vår Alt om... Og vi er stadig på jakt etter flere Scrappelys:) MiniKurs blir det flere av fremover. Vi fortsetter også med forskjellige Scrappestiler - det er jo flere vi ikke har prøvd oss på enda:)

Kanskje du har lyst til å være en av våre Gjesteskribenter? Sitter du på et supert MiniKurs som du har lyst til å dele med oss andre? Send oss en mail da:)

Akkurat nå har du mulighet til å prøve deg på lag på lag - og cluster. Se våre utfordringer øverst til høyre:)


Det blir en flott høst og vinter her i Scrappehuset
- og vi håper dere alle vil følge oss videre:)



8 kommentarer:

ninabakke sa...

Gratulerer :)

Jeanette sa...

Åh! Tusen tusen takk! :)Jeg trodde ikke jeg skulle vinne her altså! Hvis jeg kan spørre veeeldig pent? Jeg har den ene stempelplaten (den med tekster) og ønsker meg veeeldig gjerne den med hjertene....?? :) Jeg har t.o.m. bursdag på onsdag til uken ;). Bare et ønske altså. Stor klem!

annkan sa...

Grattis till alla vinnare!
Så roligt att flera kan vinna.

Fina priser var det också. :-)

Lise sa...

Gratulerer til vinnerne!

Kan jeg spørre hvor dere har fått tak i de hjertestemplene? Jeg har søkt rundt, og finner bare de nye med blomster ...

Vibeke sa...

Lise: Vi har fått disse stempelene vi:)

Men fant denne infoen i bloggen til Stempelglede:
http://stempelglede.com/forhandlerliste.html

Lise sa...

Så heldige dere er! Jeg fant den forhandlerlisten og gikk inn på dem som hadde nettbutikker og søkte etter, men jeg fant ikke noen steder.

Hildegunn sa...

Så morsomt!
Tusen takk skal dere ha!
Jeanette: jeg ønsker meg den stempelplaten med tekstene, så det går utrolig fint for meg at du får den andre :)
Ha en super helg alle sammen!

Jeanette sa...

Det var supert, Hildegunn! Hååper jeg kan få hjertene da ;)