1. oktober 2009

Månedens Produsent: Studio2Mers


Vi jentene i DesignTemaet er så heldige at vi har blitt sponset av franske Studio2Mers en gang til!! Det dumpet ned noen nydelige ark og noen flotte stempler til oss!!:)

Månedens Produsent nå i oktober er da selvfølgelig Studio2Mers:)



Studio2Mers er en fransk produsent - som drives av dyktige Sabine. Her finnes det de flotteste mønsterark og noen skikkelig tøffe stempler.

Her er noen av de aller nyeste arkene:


Disse arkene er så spesielle - og kule!!! Og dem passer jo uansett hvordan scrappestil du liker å scrappe i!!:)

Vi i Scrappehuset fortsetter med en ny scrappestil pr.mnd.

Nå i oktober har vi kommet frem til:

Monokromatisk: En monokromatisk scrappestil vil si at man holder seg til EN FARGE i ark, pynt og bokstaver. Gjerne også at dette er tatt opp fra elementer i bildene.
Hele LO’en skal ha preg av at alt er i samme gjennomgående farge.



Her kan du se våre MONOKROMATISKE kunstverk
- scrappet med flotte produkter fra Studio2Mers:



Hilde:


Linn:




Ruffa:




Vibeke:

Torill:



Vinneren får denne flotte pakken fra Studio2Mers:



Utfordringen:
Scrapp MONOKROMATISK,
denne gangen kan du selv velge om du vil scrappe en LO,
lage et kort eller noe annet.


Frist: 31. oktober kl 24.00



Da venter vi spent på at bidragene skal strømme på her!!
Monokromatisk er gøy!!:)

38 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Flott utfordring! Og spennende bidrag fra DT.

Jeanette sa...

Wow! Herlige bidrag... :) Nydelige og kule ark!

alfie sa...

Super fed udfordring.


her mit bidrag

Bthorn sa...

Kjempetøffe ark og aldeles vidunderlige bidrag fra DT. Her er mitt bidrag: 2 søstre

UlrikaT sa...

Artig utmaning!
Her er mitt bidrag: http://lofoto.blogspot.com/2009/10/en-vacker-plats.html

ellen sa...

Min blå monokromi er her!
Jeg bare digger denne utfrdringen!

Iselind sa...

Min løsning på utfordringen finner du på:

www.iselind.blogspot.com

*Vibeke* sa...

kjempe artig utfordring som jeg har kost meg med!

her er mitt bidrag..!

hannemor sa...

Her er mitt bidrag:
http://hannesfritid.blogspot.com/2009/10/scrappehusets-utfordring-monokromatisk.html

Pia sa...

Her er mitt bidrag

Siv Anne sa...

Supre sider dere har laget. De ser skikkelig spennende ut de arkene.
Her er min

oheidia sa...

Klart jeg må delta på denne! Stilig utfordring og veldig flott premie! Flotte bidrag fra DT!

monokromatisk

Nina B. sa...

Morsom oppgave, jeg koste meg!

http://typisknina.blogspot.com/2009/10/kjekt-me-dissa-scrappehusets.html

(sorry at jeg ikke bruker koden deres, men jeg får det aldri til..)

toi9 sa...

Har prøvd meg på utfordringen. Kjempeherlige ark :)
Min LO

toi9 sa...

Var så godt i gang med utfordringen, og lillaen inspirerte meg til å prøve på ett kort også :)))
Mitt kort

Mona sa...

Da har jeg prøvd meg med et bidrag: http://monaskort.blogspot.com/2009/10/scrappekveld-med-maria.html

Nora sa...

Super sweet layouts from DT. Love the paper too!

Here's my entry.

NORA

Mona sa...

Forresten, kan jeg delta med den andre LOen her også? http://monaskort.blogspot.com/2009/10/scrappekveld-med-maria.html
Jeg tenkte først at den ble ikke monokromatisk med at jeg brukte to farger.. men den er kanskje godkjent?

Hege sa...

Morsom utfordring!
Her er mitt bidrag

Lene sa...

Så flotte LO'er fra DT!

Jeg har prøvd meg jeg også:)

her er mitt bidrag

Hege sa...

Det er visst noe feil med linken i kommentaren min fra i går. Skjønner ikke hvorfor...
Her er ihvertfall riktig adresse!:
http://hobbyhege.blogspot.com/2009/10/monokromatisk-scrappehuset.html

ThisIsAnfield sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ThisIsAnfield sa...

Ei tenkte for meg sjøl at detta var en vanskelig utfordring, men med rette bildan, så var det ikke så vanskelig lell!! :-)

Får fortsatt ikke til å bruke koden, så her er mitt bidrag:

http://thisisanfieldsblogg.blogspot.com/2009/10/mitt-monokromatiske-bilde-til.html

Janne sa...

Mange flotte bidrag her gitt, måtte jo prøve meg jeg også. Mitt første bidrag finner du
her

Monika sa...

De arkene var knallstilige!! Og dere i DT hadde fått til utrolig masse flott med de arkene :)

Her er mitt bidrag!

Julie sa...

Flott utfordring!
Her er mitt bidrag:

Tubbies

Siv Anita sa...

Jeg endte opp med denne:
http://taratroll.blogspot.com/2009/10/scrappehusets-utfordring-monocromatic.html

Skikkelig vanskelig syns jeg... :p

HildeK sa...

Masse flott inspirasjon her. Kult å scrappe i monokromatisk, men litt vanskelig også;-) her er mitt bidrag

Francielle sa...

For en morsom og spennende oppgave. Har prøvd meg for første gang så jeg gjorde den enkel til å begynne med. Jammen skal jeg prøve på fler, dette for et utfordring for meg!
Smil!

mitt bidrag

Asil sa...

Super utfordring! Måtte bare slenge meg med på denne altså! :)

Så her er mitt bidrag - you and me... :)

Kan man forresten levere flere bidrag til samme utfordring?

Ellen Karin sa...

Da har jeg også prøvd meg på monokromatisk. Her er mitt bidrag.

Ønsker dere en fin dag!

oheidia sa...

Har laget et kort til i monokromatisk stil. Her er det

det finnes en evighet

Asil sa...

Laget visst en LO til i denne stilen, jeg. Det var jo en fantastisk morsom stil!! :D

Her er den - Skogstur.

Takk igjen for en flott utfordring! Spørs om jeg ikke må ta for meg Fenris sin også! :P

bestevenn sa...

Her er et nytt bidrag til monokromatisk. http://bestevenn-bestevenn.blogspot.com/2009/10/scrappehuset-scrapp-monokromatisk-frist.html

Toto og Tutu sa...

Her er mitt bidrag i monokromatisk stil! Morsomt! ;)



På leit etter gull blant gråstein

Mariannes Kort og Stempling sa...

Mitt bidrag ligger her: http://marianneskortogstempling.blogspot.com/
Måtte ha med en kontrast farge, si ifra hvis det ikke er ok. Ellers går LOen i sort/hvit/beige....

Cathrine sa...

Hei på dere jenter!
Monokromatisk ble ganske gøy til slutt :)

Flotte bidrag fra dt!!

Fikk slengt meg på i "siste liten"

her er min monokromatiske LO

God klem fra Cathrine :o)

Anne Emilie sa...

HER er mitt bidrag =) Flotte LOer av DT!!!