6. oktober 2009

ScrappeLyset

Da det var min tur til å velge ScrappeLyset for denne mnd, var jeg ikke i tvil om hvem jeg ville sette fokus på.

Langt oppe i det vakre og levende nord, bor ei dame som fremstår akkurat like vakker og levende som byen hun bor i.
Trine aka Lillenala er grafisk designer av yrke, bor i Tromsø og jobber for gatemagasinet Virkelig.

Trine heter jeg og er fra Tromsø. Jeg er forlovet med verdens beste kjæreste gjennom 6 år. Vi er lykkelige foreldre til lille Elise blei født i mai 08. Vi har også en nydelig Jack Russell gutt som heter Timmy. Jeg har scrappet siden våren 2007, men hadde et langt opphold under svangerskapet. Jeg er nå tilbake for fullt og gleder meg masse til å lage mange loer i tiden som kommer ;)I tillegg til scrapping er foto min store hobby.

Trine scrapper fantastisk flott og varierer mellom stilartene på en herlig måte.
Hun lager LO’er, kort og Art Pieces. For mange av oss, og ikke minst for Trine, går scrapping og foto hånd i hånd, og hun bruker begge disse hobbyene sammen til å produsere de flotteste kunstverk som vi får ta del i ved å besøke bloggen hennes.

Har du ikke besøkt Lillenala enda? Da kan du gjøre det her. Og for de som er ekstra interessert i foto, har hun også en egen fotoblogg. Den finner du her.
Da skal jeg ikke bruke mer tid på snakk her.
Se, nyt og bli kjent med Trine!






















Da håper vi du har fått lyst til å avlegge Trine et besøk. Det er vel verdt det!
Kjenner du noen som fortjener å være ScrappeLyset? Send oss en mail på scrappehuset@gmail.com
Og husk å legge igjen kommentarer rundt omkring på Huset her, sånn at vi har mulighet til å finne frem til akkurat DEG.
Hvem vet, kanskje er det DU som havner i ScrappeLyset neste måned?

9 kommentarer:

Vibeke sa...

Wow - så flink du er!! Morsomt å se alle de flotte tingene du lager. Kule bilder du tar:)

Torill sa...

Så kult!!!
Skikkelig scrappelys!!
Grattis!!

Ann-Katrin sa...

Gratulerer som scrappelys.
Mange flott bidrag og stilige bilder. Virkelig en inspirasjon!

Hanna sa...

Grattis:) så masse kuuule LOer og ikkje minst bilder:)her var masse flott:)

Tinemor sa...

WOW So masse flott!!!
Gratulerer som scrappelys!!!
Masse kult!!

Lillenala sa...

Dette var en STOR overraskelse!! Tusen tuuuusen takk. Så utrolig koselig :) Vet nesten ikke hva jeg skal si jeg... blir nesten litt rørt. Hihi...

This made my day :)

Tusen tusen takk igjen!
Stor klem fra meg

linn kristine sa...

Aldri hørt om Lillenala før jeg. Hvorfor har jeg ikke det. Knallflotte LOer jo. Og de bildene!!!!??? Du salige - dritlekre jo. Skal ta en tur i bloggene dine. :D

alfie sa...

Okay - den blog røg lige ind på favoritter. Er vild med at hun både laver vintage og bruger stærke farver.

Margrethes hus og hage sa...

Så flotte ting :) Det er så mange kreative damer her i blogglandia, artig å se på alt det fine som blir laget.

Takk for koselig besøk hos meg:) Hilsen Margrethe