26. oktober 2009

Scrapwalken for oktober

Dette blir mitt (Linn Kr/sykepleier) første innlegg i huset, og jeg er gaaanske så spent og utålmodig. Scrapwalken skal ut den 26., og siden klokken er 01:41 på natta så har det vel faktisk blitt den datoen nå. ;)

I oktober skulle vi finne monokromatiske bidrag til ScrapWalken, og det må sies at det slett ikke var en enkel jobb. Ikke mange som scrapper denne stilen, men vi har funnet noen flotte bidrag likevel. Kanskje ikke like monokromatisk alle sammen, men....! ;) I tillegg til den vanlige LOen, har vi fra og med denne måneden valgt å plukke ut et kort eller en annen kreasjon i tillegg. Så da er det ikke bare LO-scrapperne som har mulighet til å få litt heder og ære på ScrapWalken. ;)

De heldige utvalgte som kan putte denne hedersbemerkningen på hjemmesiden/bloggen sin er:
Linns valg:

"Jeg valgte Lena Kathrines kort. Jeg synes det var gjennomført og rålekkert. Nusselig stempeltrykk og vakkert pyntet. Varmt og skjønt kort!".


"Og Boffas fantastiske LO. Nydelig oppsett og pynting. Til å drømme seg bort i. Vakker kreasjon som får det til å rasle i eggstokkene!"

Torills valg:

"May Janne Stenshagen (Maya) har laget denne knallfine lykta. Den er ikke bare flott i fargene, men den oser jo av kreativitet. Utrolig flott utført og enormt kreativt!! "


"AnnKatrins LO. Jeg synes den var så knall i fargene, leken i stilen, og det bilde var arti. Sånn skikkelig i FARTEN! "


Vibekes valg:

"Jeg falt pladask med en gang jeg så denne jeg!! Noe så nydelig - og ikke minst flott arbeide!! Herlig monokromatisk - og fine detaljer. Det er alltid like inspirerende i Karina sin blogg - hun lager både kort, LOer - og pynter alt mulig rart:)"


"Monica (Lotten) scrapper ofte i monokromatisk - på en utrolig gjennomført måte. Denne LOen her er jo bare så skjønn!!! Nydelig pyntet - og som alltid: Flotte detaljer. Spennende oppsett - og herlig lag på lag:)"
Hannas valg:

"Jeg valgte med dette søte kortet laget av filharmonica:) Ett flott kort, med ett nydelig stempel, likte godt de små perlene som er brukt på stempeltrykket, dette kom jeg i julestemning av:) "


"Jeg valgte meg denne LOen, laget av ullpurka. En deilig rosa jente LO, med herlig pynt, som passet perfekt til den skjønne jenta sin rosa kjole:) En kjempe flott LO.
"


Ruffas valg:

"Jeg har plukket ut dette vakre konditorverket som Triurine har laget. Denne hadde jeg spist hver dag 7 dager i uken jeg - utrolig vakker totalt gjennomført. En liten takk til Ingvild Bolme for hennes tutoiral på denne. (Ingvild= spinnvild.com)"


"Og denne utrolig vakre kreasjonen er det Ruby (sett henne mye på scrapping.no) som har laget. Utrolig flott sammensetting av farger i mange flotte nyanser og pynt. Stjernen har hun kjøpt i en blomsterbutikk. Vakker er den i alle fall og alt sammen er bygd opp rundt et harmonisk bilde."


Hildes valg:

"Har valgt denne LOen av Ann-h. Den er søt og rosa i ulike toner, står perfekt til bildet. "


"Jeg valgte dette kortet fra Kari. Jeg er stor fan av vintertema på kort og LO'er, og denne faller virkelig i smak. Ingenting får frem vinteren og vinterfølelsen så godt som et prosjekt i ulike blåtoner. Skikkelig blå time! "

12 kommentarer:

Filharmonica sa...

Å så hyggelig å havne på Scrapwalken :-))) Tusen takk Hanna!

Karina sa...

Hov, hvor blev jeg glad og overrasket over at se min monokromatiske kreation her på Scrapwalken.
Tusind tak!!

Vibeke sa...

Gratulerer så mye jenter!!! Utrolig flotte kreasjoner fra dere alle:)

Nina B. sa...

så flotte saker dere har laget!
Gratulerer alle sammen :)

toi9 sa...

Her var det mye fint, og velfortjent er dere plukket ut :)
Gratulerer så mye alle sammen :))))

Gladie sa...

For noen fantastisk kreasjoner! Gratulerer alle sammen! :D

Ann-Katrin sa...

Så moro! Tusen takk Torill!

ullpurka sa...

Tusen takk Hannah. Utrolig moro å havne på scrapwalken deres.

Monica sa...

Tusen, tusen takk Vibeke, så moro!!! :) klem

Boffa sa...

Så utrolig kjekt å bli plukka ut!! :)) Tuuusen takk!

Maya sa...

Åhhhh tusen tusen takk!!
Dette kom som en stor overraskelse,men guriland så moro!!
Tusen takk,Torill for flotte og gode ord :)
*Go`klem*

Gratulerer til dere andre også,så masse lekkert dere lager!!
Klemmer fra Maya :)

Elisabeth sa...

utrolig mye flott dere har valgt ut...