16. november 2009

Alt om Johanna

Denne gangen har vi vært så utrolig heldig at vi har fått med oss den veldig dyktige Johanna som vår Alt om gjest!! Nå er det kanskje noen som lurer...Hvem er det?? Men hvis vi sier Bibbi...Da er det nok langt flere som henger med!! Det er en dame de fleste av oss har hørt om! Og det finnes en drøss med Bibbi inspirerte kort rundt omkring på forum og i blogger.

Kanskje aller mest kjent hos de som lager kort, men hun scrapper litt LOer + pynter de flotteste ting. Og alt er like nydelig, sart og vakkert!!:)

Et bedre DT medlem en Bibbi kunne vel aldri Melissa Frances fått:)

Nå har jeg storkosa meg i bloggen til Bibbi. Og jeg er skikkelig imponert. Det ene vakrere enn det andre!! Men jeg har plukket ut litt av forskjellige ting for å vise frem til dere. Men bloggen til Bibbi MÅ bare besøkes!!:)

Men: Her er Alt om gjesten for november: Bibbi:)

Topp 5-liste.
Hvilke favoritter har du?


1.Pynt
Rub-ons, knapper, bling og blomster.


2.Produsent
Melissa Frances og October Afternoon.


3.Farge
Rosa (!!! ;)



4.Scrappemusikk
Liker meg best i stillhet :)


5.Teknikk
Bruker veldig mye søm og svertede kanter.


Hvordan vil du beskrive stilen din?
Tja, den går vel under å være litt romantisk, men ganske enkel.


Hva er favorittobjektet ditt å scrappe?
Her i huset er det stort sett kortproduksjon, det blir dessverre lite scrapping.


Er det en del av scrappeprosessen du syns er vanskelig?
Nei, hver del har sin sjarm :)



Er du en planlegger eller blir sidene dine til etterhvert?
Alt blir til etter hvert, men liker veldig godt å ha en skisse som utgangspunkt.


Noe du aldri får nok av?
PAPIR! ;) Er nok en skikkelig samler ;)


Hva vil andre si om scrappeplassen din?
Hmmm...tror nok de vil si rot(!!!) Jeg for min del velger å si at det bare er et veldig godt system
;)


Hva er det kuleste du har gjort eller opplevd innen scrapping?
Var på CHA for noen år siden, det var en kjekk opplevelse :)


Hva gjør du utenom scrappingen?
Utenom scrapping tilbringer jeg det meste av tiden sammen med min lille prinsesse på 6 mnd :)







Johanna/Bibbi har følgende utfordring til oss DT jentene, og til alle dere der ute:


Vær kreative med stjerner! Det kan være bl.a. LO, kort, juletrepynt eller annen pynt til hjemmet
- bare fantasien setter grensene her :)


Her er Bibbi sin løsning på sin egen utfordring:


Denne gangen er det Papirdesign som har sponset oss jentene med en utrolig stor og skjønn sponsorpakke. Tusen tusen takk Line:)


Og vi jentene i Scrappehuset har vært kreative med stjerner og Papirdesign på denne måten:


Hanna:



Hilde:



Torill:



Linn:




Renee:



Vibeke:



Premien er denne flotte arkpakken fra Papirdesign:




Utfordringen:

Vær kreative med stjerner!
Det kan være bl.a. LO, kort, juletrepynt eller annen pynt til hjemmet
- bare fantasien setter grensene her :)


Fristen: 15. desember kl 24.00




Da venter vi spent på deres kreativitet:)
Om du bruker Papirdesign, eller andre mønstrerark er helt opp til deg.


Ny mandag, og nye muligheter. Håper dere alle får en flott uke:)

26 kommentarer:

Nadia sa...

Åååå jeg bare elsker bloggen din og alt du lager. Kjempe fin utfordring. Denne skal jeg være med på.

Vibeke sa...

Du lager så utrolig mye nyyydelig:) Elsker stilen din!!!! Så delikat og lekkert:)

Hanna sa...

Bibbi, du er en mester på å lage kort:) Helt nydelig alt du lager:)

linn kristine sa...

Bibbi, du er omtrent 20 år yngre enn jeg trodde. Nå er jeg bare SJOKKA!!! Hohohoho!
Du lager det mest fantastiske kreasjoner med detaljer man får lyst til å grine av. Ufattelig at noen klarer å skape perfeksjon - hver gang! :)

Francielle sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Francielle sa...

Så gøy å bli kjent med deg Bibbi! Du er en sann inspirasjon!

her kommer mine 2 bidrag!

her er mitt bidrag

Nadia sa...

Dette var en liten utfordring for meg, siden jeg sjelden bruker stjerner.

Her er mitt bidrag

Linda sa...

Bloggen din er til stor inspirasjon. Kjekt å endelig få et ansikt til navnet...

Linda

Cathrine sa...

Bibbi! Inspirasjonskilde nr 1!! Hun lager så utrolig mye flott, at jeg blir grønn av misunnelse!! :) hehe=)

Flott utfordring!! Og gøy og bli litt "kjent" med Bibbi!
Som alltid flotte bidrag fra DT, og Bibbi:)

Her er mitt bidrag!

Klem fra Cathrine:o)

Randi Elisabeth sa...

Jeg digger kortene og alt det andre flotte Bibbi lager, virkelig nydelig. Og det var flotte prosjekter dere hadde laget av utfordringen;)

elsi67 sa...

Bibbi, du lager noen av de flotteste kortene jeg vet om!! Nydelige alle sammen!!

Her er mitt bidrag til utfordringen :)

mitt bidrag

ThisIsAnfield sa...

Her kjæm mitt bidrag!

Mitt bidrag

UlrikaT sa...

Woow, her var det mye flott att se på!
Her er mitt bidrag: http://lofoto.blogspot.com/2009/11/kreativ-med-stjerner.html

Kjersti sa...

Så kjekt med en stjerne utfordring=) Inspirerte til noen julekort hos meg, så her er mitt bidrag .

Iselind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tonitti sa...

Liker stjerner :)
Her er mitt bidrag :)

Cathrin sa...

Så utrolig mye lekkert dere har laget! :o)
Her er mitt bidrag til utfordringen:

http://cattisverden.blogspot.com/2009/11/scrappehuset-utfordring.html

Linda64 sa...

Jeg har kobinert stjerne og tall utfordringen deres i denne gaveesken.

Linda

alfie sa...

Her er mit stjernebidrag:

alfie sa...

Hej
Jeg prøver lige igen, da mit link ikke virkede.

mit bidrag.

Iselind sa...

Glemte å linke i forrige innlegg, så skriver inn på nytt.

Her finner du min layout

ellen sa...

Åh, jeg ble helt super-duper inspirert, takk!!!
Her er min stjerne: http://ellensoase.blogspot.com/2009/12/stjerner-i-gull.html

mettepip sa...

Kjempelekre ting du lager Bibbi, og morsomt å bli litt bedre kjent med deg!

Mitt bidrag med stjerner ligger

HER

Linda sa...

Her var det mye nydelig, og Bibbi du er jo kjempeflink..
Her er mitt bidrag til "vær kreativ med stjerner"

http://lindassaksogpapir.blogspot.com/2009/12/scrappehuset-utfordring-november.html

Linda:o)

Ann Cicilie sa...

Takk for utfordringen!

Her er mitt bidrag

Linda sa...

Hei igjen sender inn ett bidrasg til jeg..

http://lindassaksogpapir.blogspot.com/2009/12/scrappehusets-utfordring-desemder.html

God helg, Linda :0)