24. november 2009

Fantastiske 100 000!

15. august 2008 åpnet vi dørene inn til Huset vårt, og 15 mnd senere kan vi feire at vi har hatt utrolige
100 000 besøk.
Vi i Designteamet ønsker å takke hver enkelt av dere for at dere har bidratt til å gjøre dette til et fantastisk år for oss. Vi blir kjent med nye mennesker, vi får nye utfordringer og vi lærer masse, masse nytt om verdens beste hobby.
Så en stor takk til hver og en av dere som bidrar med kommentarer, lager minikurs, deltar på utfordringer, kommer med ønsker og konstruktive tilbakemeldinger, og med det gir oss motivasjon til å fortsette dette arbeidet.
En stor takk går også til våre sponsorer og samarbeidspartnere, vi er takknemlige for det samarbeidet vi har med dere alle.
Men, en 100 000-markering kan ikke gå upåaktet hen, så vi i DT ønsker å gi dere en liten utfordring:
SCRAPP MED TALL!
Så enkelt som det.
La deg inspirere av at vi feirer "rundt tall" og lag et scrappeprosjekt hvor du bruker tall.
Frist for innlevering er 15.desember 2009.
Her er litt inspirasjon fra noen av våre DT-medlemmer:

Vibeke:

Torill:

Renee:


Har du ikke tid til å delta i flere utfordringer nå i julestria? Fortvil ikke!
Vi i DT har alle valgt å bidra med en RAK hver, og vi kårer 3 vinnere blant de som deltar i utfordringen, samt 3 vinnere som trekkes ut blant de som legger igjen en kommentar om oss i bloggen sin, og legger en link i kommentarfeltet under her.
Og RAK'ene; ja, de kommer her!
Vibeke:
Torill:


Renee:

Hilde: Hanna:

Linn:

Tusen takk til dere alle, med hilsen oss i DesignTeamet.

34 kommentarer:

Cathrine sa...

Gratulerer med 100 000!! Det er mange altså :D
Må jo prøve og få blitt med på utfordringen :)

Klem Cathrine:)

mettepip sa...

Gratulerer med 100.000 besøk! Jammen meg imponerende, men så er det mye flott inspirasjon her også!
Håper jeg får tid til å være med på tall-utfordringen deres nå som det begynner å "pakke seg til" før julestria;)

HildeK sa...

Gratulere med 100 000 besøkende! Imponerende! Takk for stadig spennende utfordringer, jeg er hekta!

kommentar

ninabakke sa...

Gratulerer :)

Jeg har skrevet om dere i bloggen min :)

Skal se om jeg får scrappet noe fremover, har ikke tatt det frem etter flyttinga

ninabakke sa...

http://ninabakke.blogspot.com/2009/11/brums-verk-apner-julegaten-i-helgen.html

Her står det forresten! :)

Gunn-Elin sa...

Wiiiiiii!!!!!! Hipp hurra!!! Nå burde vi egentlig feiret med shampagne, for 100000 det er jammen mange. Jeger utrolig imponert over hva dere har fått til, dere er fantastisk flinke. Håper jeg rekker å bli med på denne. :D

Ann Cicilie sa...

Gratulerer så mye!!!

Link til bloggen min

Nina B. sa...

wow, 100 000! Det er jo fantastisk! Gratulerer så masse :)

Linda64 sa...

Gratulerer med 100 000!!!

Bente sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende på siden deres!!
Dere gjør en strålende jobb, og er til stor inspirasjon for mange.

Kommentar i min blogg!

:-)

Anita sa...

Gratulerer så masse med 100 00 besøkende! Jeg har skrevet litt om feiringen deres i bloggen min. Håper jeg får tid til å lage noe med tall til denne utfordringen også:)

Ha en flott dag, jenter!

toi9 sa...

GRATULERER med de 100 000 !!!!
Skal prøve å hive meg på utfordringen og :))) Håper en av dagene tillater det i denne julestria :)
Noen ord finnes i min blogg.

hannemor sa...

Gratulerer så mye med 100 000 besøkende! Veldig kjekk blogg, og kjekke konkurranser dere har!
Har laget et innleg i bloggen min:)

Jorunns kortglede sa...

Kjempeflott med så mange besøkende! Jeg har lagt et innlegg i bloggen min.

Jorunn

Jinx sa...

For noen flotte RAKer!! Jeg har lagt candyen i venstre felt i bloggen så det holder seg langt oppe hele tiden.

Jinx sa...

For noen flotte RAKer!! Jeg har lagt candyen i venstre felt i bloggen så det holder seg langt oppe hele tiden.

Ellen Karin sa...

Gratulerer med utrolig mange besøkende. Det har dere all grunn til å være stolte av. :)

Da har jeg skrevet litt om feiringen deres i bloggen min. Skal prøve å få deltatt på talloppgaven også. :)

Brit sa...

Gratulerer med 100 000 besøkende :) Må prøve å få være med på utfordringen. Det høres spennende ut :)
Har skrevet om dere på bloggen min HER

Isabell - Taranita sa...

wow damer, dere har virkelig all grunn til å være stolt, 100 000 er en kjempe bragd, grattis=)

har selvsagt skrevet om dere i bloggen

Ha en fin dag

Isabell~Taranita

ruffa sa...

Ååååh så kos kommentarer fra dere alle sammen.

Rørt i hjertet i vi :smilermyyyye:

Klemmer

Siv Anita sa...

http://taratroll.blogspot.com/2009/11/julestri-og-scrappehuset.html

Klart jeg vil skrive om dere i bloggen min. :o)

Linda64 sa...

Gratulerer med 100 000 besøkende. Jeg har laget en gaveeske hvor jeg kombinerer tall og stjerne utfordringen deres.

hannemor sa...

Da har jeg scrappet med tall.
http://hannesfritid.blogspot.com/2009/11/scrapp-med-tall.html

Gry-Beate sa...

Gratulere med så mange besøkende. Jeg har prøvd meg med Scrap med tall!!
HER

Tonitti sa...

Gratulerer med så mange besøk :)

Jeg har scrappet med tall, og her finner dere bidraget :)

hannemor sa...

Jeg legger til dette også til scrap med tall-konkurransen:)

http://hannesfritid.blogspot.com/2009/11/smapuslerier.html

Gladie sa...

Gratulerer så masse med 100 000!!! Det er imponerende! Jeg scrapper også med tall - hele desember, faktisk :)

GladieJul

Camilla's hjemmekos sa...

Gratulerer med 100.000 besøkende :)

Takk for inspirasjon!

Har skrevet om dere i min blogg og det finner dere her :
bloggen min

alfie sa...

Kæmpe stort tillykke med de mange besøgende.

Forståelig nok, da I er en stor inspiration.

Har linket til jer i min sidebar på bloggen:

Min blog

Linda64 sa...

Da prøver jeg meg igjen. Denne gangen kun med tall :-)

UlrikaT sa...

Gratulerer med en masse besøk!
Selfølgeligt så vil jeg vinne en av de flotte RAKene så jeg har laget ett inlegg her: http://lofoto.blogspot.com/2009/12/scrappehuset-feirer.html

Iselin sa...

Gratulerer med 100.000 besøkende! Har lagt inn kommentar om dere og bilde av bidrag til utfordringen i bloggen min:
KLIKK HER for å se mitt bidrag med kommentar!

Hildegunn sa...

For noen flotte RAKer! Gratulerer så mye med 100 000 besøkende!
Jeg er selv ofte innom for å hente inspirasjon og se på alle flotte artiklene deres!

Jeg har laget et kort til utfordringen, og skrevet om deres utfordring
her

mettepip sa...

Ja, da kom jeg i mål med talloppgaven. Jeg har valgt å lage en bordkalender for 2010.
Og jeg har selvfølgelig skrevet om jubileet deres i bloggen min, også i et tidligere innlegg;)

Mitt bidrag