1. november 2009

Månedens Sponsor - Papirdesign

Da har vi kommet til november allerede, og julemusikk, julebrus, julemenner og julemarsipanen er kommet for å bli en stund i butikkene. Ikke minst alle de flotte inspirerende julebladene med all slags koselige saker man kan lage til venner, hus og hjem.


Scrappehuset er ikke dårligere! Vi vil vie november til juleinspirasjon!

Månedens produsent er denne gangen selveste Papirdesign.



Papirdesign holder hus i Bodø, og drives av Line Hjemaas Bøthun. Papirdesign er opptatt av farger, form og design. De henter inspirasjon fra Nordlands vakre og kontrastfulle natur, reiser, kunst, kultur og menneskene de omgir seg med. Deres bakgrunn, erfaring og skaperglede er og skal alltid bli reflektert i deres produkter.
Papirdesign har en flott inspirasjonsblogg også! Stikk gjerne innom der og ta et dykk i inspirasjonen!

For å komme i skikkelig julestemning har vi valgt en vinterLO til dere.




Utfordringen:


Dere skal rett og slett lifte denne LOen.




Håper dere ble inspirert - det har iallefall jentene i huset blitt!
Bare se her:



Hanna


Linn Kristine

Vibeke

Hilde


Torill
Renee



Premien er denne flotte pakken fra Papirdesign:




Lift LOen!

Fristen er 30.11.09 kl.24.00.

39 kommentarer:

Cathrine sa...

Nydelige Lift-LO'er fra dere, og LO'en som skal liftes er jo bare kjempeflott!!


Her er min LO!:)

God klem fra Cathrine =)

Vibekke sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vibekke sa...

Hei på dere... da fant jeg endelig en skisse som jeg ville bruke til et litt spesiellt bilde... (bildet er ikke så spesiellt for andre enn meg da... men for meg er det et viktig bilde)
Tusen takk for en supeflott blogg... den er spennende og interressant!
her finner dere min LO

Elisabeth sa...

Kjempeinspirasjon fekk eg av denne konkurransen :) Så mykje inspirasjon at eg måtte heim frå skulen for å scrappe :)

Her er mitt vinterland:

oheidia sa...

Jeg fikk scrappet noen nisse bilder for forrige julaften. Hærlig Lo og flott utfordring!

god jul

alfie sa...

Endnu en inspirerende udfordring.




Her er mit bidrag

Gunn-Elin sa...

Nydelig LO som skulle liftes. Og igjen lekre bidrag fra dere. Takk for inspirasjon. Her er min LO

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene sa...

Så fine LO'er dere i DT har laget!

Har litt problemer med å få direkte link, men prøver da igjen...

her er mitt bidrag

evnt her: http://lenemors.blogspot.com/2009/11/perlevenner-scrappehuset.html

Wenche sa...

Takk for inspirasjon.

Her er mitt bidrag.

Toto og Tutu sa...

Åå for en nydelig LO vi skulle få lifte!!! Og for noen flotte bidrag dere har laget! Jeg hiver meg på denne og mitt bidrag kommer her:

NOEL

Julie sa...

Her er mitt bidrag

Tonitti sa...

Så fine LOer:)
Kjempe inspirasjon ;)


Mitt bidrag

Solblomst sa...

Takk for oppgaven. Her
er mitt bidrag.

Iselind sa...

Da har jeg liftet den flotte layouten, og du finner den på:

www.iselind.blogspot.com

Siv Anita sa...

Her er min lift:
http://taratroll.blogspot.com/2009/11/ckrappehusets-novemberlift.html

Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Francielle sa...

Stilig Lo å løfte...her kommer mitt bidrag


her er min lift

Linda sa...

Jeg prøver igjen

http://linda-lindassaksogpapir.blogspot.com/2009/11/lo.html

Isabell - Taranita sa...

Får se om jeg har klart å legge inn link til bidraget denne gang=)
Hvis ikke ligger adressa under=)
Ha en super helg

Julepynt

http://krimsogkrams.blogspot.com/2009/11/scrappehusets-lift-loen-julepynt.html

Isabell~Taranita

Bente sa...

Kjempeflott LO å lifte altså!

Her er mitt bidrag!

HildeK sa...

Flott utfordring:-) Veldig mange fine bidrag!
Mitt finner dere her

hannemor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
hannemor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
hannemor sa...

her er mitt bidrag
http://hannesfritid.blogspot.com/2009/11/lift-av-lo.html

UlrikaT sa...

Vilken flott LO att lifta!
Her er min lift: http://lofoto.blogspot.com/2009/11/sno.html

Siv Anne sa...

I siste liten.
Her kommer en fra meg.

Kjersti sa...

Kjekt å lifte LOer, spesielt når den er så inspirerenes=)

Her er mitt bidrag

Iselind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Iselind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Iselind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Iselind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Iselind sa...

Hmmm, ser ikke ut til at jeg skal få dette til, men prøver en siste gang, hvis jeg ikke får det til nå, så må dere bare lete dere frem i bloggen min.

Mitt bidrag


Hvis ikke, så finner dere den på:
http://iselind.blogspot.com/2009/11/scrappehuset-lift-loen.html

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

Anonym sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

amy sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優