26. november 2009

ScrapWalken for NOVEMBER

Da er det tid for ny ScrapWalk - denne gangen bestemte vi oss for å plukke et kort og en layout hver, MEN det i de bloggene og på de forumene vi har vært var det ikke bare kort og LO'er, men et hav av enda så mange fantastiske juletinger. Vi hadde bestemt oss for at vi nå i november skulle plukke oss litt av hvert som hadde med julen og gjøre. Så det har vi gjort - og til dere alle som er her på ScrapWalken og som villig vekk deler sine kunsverk med oss alle sammen. Tuuusen takk og en riktig god adventshelg til dere alle sammen.

Her er noen av de herlighetene vi plukket ut på våre runder:

Vibeke:
Denne måneden måtte jeg bare velge denne flotte gaveesken som Anita har laget. Noe så utrolig flott da!!:) Herlig!! Kikk innom bloggen til
Anita for flere bilder - der finner du også "oppskriften" på denne flotte esken - og masse annet lekkert.


Sjekk denne kule jule Loen fra Julie!! Så lekkert og stilrent!! Takk for inspirasjonen Julie!!:)

Linn Jeg velger denne flotte LO'en som Francielle har laget. Synes denne var så spennende og annerledes enn andre jule-LOer. Røff og stilig og samtidig leken og festlig. Herlige detaljer.

Jeg velger dette sinnsykt lekre kortet av Kari. Nostalgisk, koselig og utrolig gjennomført.


Torill
Velger dette julekortet fra
Camilla. Et av de vakreste julekortene jeg har sett i år. Så deilige farger og den pynten var så lekker. Så deilig julete på en blå måte!!!

Jeg må bare ha med denne esken som Trine har laget.


"den er kjempesøt og skikkelig koselig. Tenk deg å få en slik gave under juletreet da!! Så fin i fargene, og en skikkelig flott måte å bruke juleark på!"

Renee
Ikke er det kort og ikke er det LO, MEN det er scrappet og det er vakkert - se på denne flotte adventstaken som
Isabell har laget da *smelt*


Denne fantastisk lekre godteriposen er laget av
Gudrun Loennecken En sånn en ønsker jeg meg til jul i alle fall.

Hilde
Jeg velger dette paperbagalbumet av
Kathrine Tveiterås


Se på denne søte julekurven til
Linn da. Ble rent nostalgisk da jeg så denne, tok meg rett tilbake til barndommen. Elsker at hun har brukt utradisjonelle farger på et juleprosjekt. Befriende og flott.
Hanna
Jeg vil gjerne få vise frem disse fantastiske boksene som Lise har laget. Syns dette var en kjempe god ide, om en skal lage noe som en vil pynte hjemme med. Disse var helt etter min smak, i farger og i måten de var pyntet på, digger hyssingen, de gjorde susen her
Den lille juleboken syns jeg var kjempe søt, en bok til å samle minner fra julen 2009, står det i Lene S sin blogg, en morsom ide, kanskje kan en lage en bok hver jul, som blir en del av julepynten i huset. Likte godt hvordan de gråparpir posene var festet sammen. Kjempe fin bok.

7 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Åååå så mye lekkert og julete dere har funnet fram til. :)

Francielle sa...

Såååå snilt! Tusen hjertelig takk LInn! Setter stor pris på at du valgte en av mine loer! Og gratulerer alle sammen som ble plukket ut!

Ha en fin fin helg folkens!

Linda sa...

wow dette var jo bare helt utrolig mange flotte julekreasjoner. masse herlige ideer, tusen takk... nå skal jeg titte nærmere i bloggene til dem dere har plukket ut :))))
klem Linda

Kari sa...

Så mye fint! Ekstra koselig å finne noe man selv har laget - tusen takk :-)

gudrun sa...

Å, så koselig å få komme her på scrapwalken!! :) :)
Kjempegøy å se flere kjente 3ndy-fjes blandt de hærlige kreasjonene også :)

Kathrine sa...

Dette var en veldig hyggelig overraskelse! Tusen takk! Dette var jo et flott selskap å være i :)

Vibeke sa...

Gratulerer så mye alle sammen!!:)