6. november 2009

Vårt 3dje Scrappelys!!

Da er det allerede på tide å presentere vårt 3dje Scrappelys!!
Jammen meg går tiden fort:)
Det er jeg (Vibeke) som har fått æren av å finne dette Scrappelyset!!
Jeg har kikket rundt i blogger og på forum for å finne den rette vedkommende....

Det er jo noen kritererier for å bli valgt: Man må være relativt ukjent + at man må være dyktig.


Scrappehuset sitt Scrappelys i november er:


LINE


Dette står det om Line i bloggen hennes:

"Jeg er en jente på 21 år. Har en nydelig datter som heter Malin. Hun ble født i februar 2009. Jeg begynte å scrappe i januar 2007, og hadde en lang tørketid i 2008. I februar da Malin ble født, kom lysten igjen og jeg var tilbake for fullt. Jeg har vært så heldig å møte mange dyktige damer på kort tid. "






Line har en utrolig flott - og variert scrappestil!! I bloggen hennes finner du de fleste scrappestiler representert. Hun scrapper alt fra vintage til mer knalle farger.

Her er et lite knippe av noen av hennes kunstverk:













Bloggen til Line: http://linebjerk.blogspot.com/
Ta deg en tur for å se alt det andre flotte hun lager.

Tusen takk for en koselig stund i bloggen din Line - jeg har skikkelig kosa meg på leting etter de Loene jeg hadde lyst til å vise frem:)


Hvem blir vårt neste Scrappelys?
Har du en god venninne som fortjener sin plass i lyset? Er det ei kreativ dame du alltid møter på treff? Har du en knakende god scrapper i blogglisten din? Tips oss!! Vi vil sette flere "ukjente" scrappere i lyset!! Vi vil vise frem flere kunstverk:)

Eller kanskje du selv kunne tenkte deg litt Scrappelys? Gjør det litt enklere for oss da - legg igjen noen kommentarer her i Scrappehuset - og delta på våre utfordringer :)


Da vil vi jentene i Scrappehuset ønske dere alle en riktig
GOD HELG:)

3 kommentarer:

Line Bjerk sa...

Åh tusen takk!! Vet ikke helt hva jeg skal si. Takk!:) Veldig uforventet!! En herlig overraskelse på morgen dette her!!:) Enda en morsom ting, jeg var nummer 100000 på siden deres når jeg gikk inn her. Gratulerer såå mye med 100000 besøkende. Velfortjent!! Dere er noen herlige flinke damer!

Monica sa...

Gratulerer Line! SÅ moro! Og veldig fortjent at du blir vist frem!! Du lager jo så mye fint!!! :)

linn kristine sa...

Aaaah! Nydelig og variert stil! Like it a lot! :D Må inn å se mer! :D