31. desember 2009

Da er tiden inne til å takke for meg.

Etter en lang tenkeperiode og med mye frem og tilbake har jeg tatt min beslutning om at noe må vike for noe annet og da ble det ScrappeHuset som jeg har valgt å si farvel til.

Jeg har for mye som skjer rundt meg på scrappefronten og noe av det jeg holder på med trenger litt mere av min tid. Så da blir det min lille scrappebaby CASAkreativ som "vinner" plassen i mitt scrappehjertet.

Jeg var så heldig å den gang Brita startet opp med sin scrappebaby å få lov til å være med henne helt i fra starten av. Tuuuusen takk for tilliten til dette, Brita.

Sammen med Brita, Hilde, Beate, Vibeke og Carin Maria fra starten og noen av disse etterfulgt av Trine og Lene/nabon og nå med Torill, Hanna og Linn så blir dette gratis magasinet gitt ut med faste innslag gjennom hele året. Og mange er dere som følger oss og som blir med på det som blir tilbudt av utfordringer og alt hva vi ha funnet på.

Jeg vil takke dere alle her inne og ikke minst alle dere ute som holder liv i ScrappeHuset.

Jeg takker så hjertelig mye for følget alle sammen og ønsker resten av jentene her inne all verdens lykke til med videre utgivelser av dette fantastisk flotte gratis magasinet på nett.

Et riktig så godt og sprakende nytt år ønsker jeg dere og vi sees nok helt sikkert i en eller annen setting.


En riktig så god scrappeklem fra Renee/ruffa


2 kommentarer:

Francielle sa...

Godt nytt år til dere på Scrappehuset! Og masse lykke til til deg Ruffa! Håper du får mange fine, flotte og spennende overraskelser i det nye kommende året som kommer! Lykke til! klem på

Torill sa...

Tusen takk for tiden sammen i "huset"! Godt nytt scrappende år, og gleder meg til å følge deg videre!

klemmer