1. desember 2009

Månedens Sponsor i desember

Da er julemåneden herved i gang!! Tenk at det er desember allerede da:)
Bare 24 små dager igjen til jul :)

Nå i desember er vi så utrolig heldige at vi har fått med oss 2 produsenter til å være Månedens Sponsor!! Jippi!!
Det er så utrolig gøy når man får med seg så flotte sponsorer!!:)



Den første vi presenterer er en produsent som er godt kjent for oss norske scrappere. Vi alle har vel kosa oss med noen av de flotte papirene til 3ndy papir:)

"Bak 3ndypapir.no finner du to kreative jenter med scrapbooking, papirhobby og fotografering som lidenskap og livstil. Etter å ha holdt på med scrapbooking i mange år begynte vi med design og produksjon av stempler og mønsterark til kortlaging og scrapbooking. Vårt mål er å kunne det dekke det norske scrapbookmarkedet med ark og etter hvert andre produkter tilpasset den norske scrapperen. Vi selger i hovedsak til butikker som fører scrapbook- og stempelprodukter, men også til andre som ønsker å tilføre papirhobby til sitt sortiment."

Disse to jentene er Gudrun og Lene:)
Tusen takk for at dere lager de nydeligste papirer - og for at dere er så snille og sponser oss jentene i Scrappehuset:)

Her er noen av de nydelige jule og vinterarkene fra 3ndy denne sesongen:

Bloggen til 3ndy papir: http://3ndypapir.blogspot.com/
Hjemmesiden: http://www.3ndypapir.no/index.html

Så da er det bare å ta veien til butikken - eller en nettbutikk:)



Vår andre sponsor i desember er Nikki Sivils. Ei herlig dame som lager de kuleste og flotteste papirene!! I tillegg så har hun mye flott stæsj:)

"My company designs and manufactures scrapbook paper and embellishments. All of my scrapbook paper, clear stamps, mini pads, chipboard albums, brads, tabs and flags are perfect for scrapbooking, card making and any craft project. Scrapbooking is my first love but I spend a lot of time creating cards and unique projects too! I love to make cards and everyone I know will tell you that when they get a card from me it has �Made by Nikki Sivils� on the back! I seem to have developed the hobby of making unique craft projects too. It is all too normal for me to go at a 3-D (aka: altered) craft project for 12 hours at a time! My scrapbook paper and embellishments are designed from the perspective of what I would love to have when I scrapbook! Designing and creating scrapbook paper has been a dream of mine for many years and I am thrilled to be bringing Nikki Sivils, Scrapbooker to life!"

Sjekk de kule arkene her:


Bloggen hennes: https://www.nikkisivils.com/mm5/merchant.mvc?Screen=BLOG
Hjemmesiden: https://www.nikkisivils.com/mm5/merchant.mvc

Ny måned betyr jo også en ny scrappestil her hos oss i Scrappehuset.
Desember er måneden for Shabby Chic.


Kjennetegnet for det som er laget i Shabby Chic:
Det er lyst i fargene, ofte med hvitt som bakgrunn. Detaljer og pynt i sart blått m/brunt eller rosa. Gjerne litt glitter og tynne sløyfer.

Her kan du finne inspirasjon til denne scrappestilen:
Shabby Chic Silvia
Oddbjørg
Anne/Aksh
Ewonne

Nikki arkene vi fikk skapte litt hodebry for oss jentene når vi skulle scrappe Shabby Chic - men vi håper vi har fått til et bra resultat:)

Vi skulle alle scrappe 1 bidrag med Nikki arkene + 1 bidrag med 3ndy papir.

Her er våre bidrag i månedens scrappestil:

Hilde:




Linn:




Hanna:





Torill:




Renee:



Vibeke:



Det var våre Shabby Chic prosjekter:)

Denne gangen har vi 2 flotte premier!! Den enevinneren stemmer vi DT jentene frem - den andre premien blir trukket ut blandt alle som deltar:)


Da håper vi dere alle får noen koselige timer med denne utfordringen, denne scrappestilen passer jo perfekt til den lune og varme tiden vi skal inn i nå:)

Scrapp en LO, lag et kort, pynt en eske - eller noe annet. Hva du vil - bare du bruker scrappestilen Shabby Chic. Ditt kunstverk laster du opp i bloggen din, og legger igjen en kommentar i dette innlegget:)


Fristen:
Da rakettene smeller;)

31 desember kl 24.00.



Hver dag i desember kan dere finne et utvalgt kunstverk i høyre sidebar i bloggen vår:) Den heldige som kommer dit - vinner også dagens premie:)
Ta turen innom hver dag - kanskje du er den heldige:)

Ønsker dere alle noen flotte desember dager:)


29 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Flotte bidrag fra DT og spennende stil og ikke minst flotte premier!

Moia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Moia sa...

Jeg har laget et kort som kan sies å være shabby chic, tror jeg da. Flotte DT bidrag.
Mine bidrag

Cathrine sa...

Hei hei jenter:) Flotte shabby chic bidrag fra dere! Har prøvd meg jeg også, men vet ikke hvor shabby chic det ble akkurat, hehe..

Her er iallefall mitt bidrag!:)

Ha det fint:)
Klem fra Cathrine!

Tone-supermonster sa...

Masse flott og inspirerende fra dere alle!
HER er mitt bidrag til denne utfordringen.

Unni sa...

Mitt ShabbyChic bidrag

Cathrine sa...

Hei igjen snupper!
Har prøvd meg igjen....!

Her er mitt 2 bidrag!:)

Klem fra Cathrine:o)

Anne Kristine sa...

Så flotte bidrag dere i DT har laget!!
Masse inspirasjon å hente :o)
klem Anne

ellen sa...

Så gøy med Shabby Chic!
Her er mitt bidrag: http://ellensoase.blogspot.com/2009/12/her-er-den-nye-vinen-her-i-huset.html

Cathrine sa...

Blitt litt betatt av shabby chic jeg visst..! Her er mitt 3. bidrag!:)

ninabakke sa...

Prøvd meg på denne :)
http://ninabakke.blogspot.com/2009/12/scrappehuset.html

Tone-supermonster sa...

Enda et bidrag fra meg, for dette var jo supermorsomt!

HER er det :)

Tonitti sa...

Så kjempe mye fint:)

Og sånn en slik søt stil :)

Her er da mitt bidrag :)

Lise Mariann sa...

Her kommer et bidrag fra meg:
http://isiselin.blogspot.com/2009/12/adventskosog-stress.html

Nydelige bidrag fra dere i DT da! Lekkert!

mettepip sa...

Nydelige bidrag fra Designteamet!
Kjempeflott premie - elsker
3ndyark og går aldri lei av dem;)
Håper jeg har truffet sånn noenlunde med stilen.

Her er mitt kort

Linda sa...

kjempefine Loer fra DT:)
srtig å prøve en ny stil

bidragene mine ligger her og
her

alfie sa...

En udfordring for mig! En noget anden stil end jeg plejer:)

her er mit bidrag

Linda64 sa...

Her er mitt Shabby chic bidrag

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon

Mette sa...

Så flotte bidrag fra dere i DT :-)

Mitt bidrag

Anne Emilie sa...

Spennende stil, håper jeg har gjort det riktig :P Virkelig nyydelige bidrag fra DT!!

Her er mitt bidrag

Iselind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Iselind sa...

Da håper jeg at jeg får til å linke.

mitt her

Iselin sa...

HER er mitt bidrag :o) Er ikke så dreven i dette her, men det er et helhjerta forsøk om ikke annet ;oD

MacNina sa...

En hyggelig oppgave i julen.
Så koselig å se alt det fine dere lager, jeg lar meg lett inspirere :)
Mitt bidrag

Filharmonica sa...

Scrapp Shabby Chic er en utfordring helt etter mitt hjerte :-) Kjempeflotte DT-bidrag!
Her er mitt kort

toi9 sa...

Utrolig mye fint dere har laget. Er en stil jeg ikke har prøvd meg så mye på, men har da prøvd.....Her er mitt bidrag

mettepip sa...

Ble så inspirert at jeg laget et bidrag til på tampen av året!
Tusen takk for flotte utfordringer, gleder meg til å følge med dere videre i 2010!

Her er mitt andre bidrag

UlrikaT sa...

Artigt att prova på något nytt! :)
Her er mitt bidrag:
http://lofoto.blogspot.com/2009/12/vinter-promenad.html

(unnskyld for att jeg ikke får till att bruke koden)