26. desember 2009

Shabby scrapwalk i desember


Selv om julen har senket seg, og de fleste av oss har forspist seg på salt og søtt, så holder vi koken, og er klar for en ny Scrapwalk!

I disse juletider, har det blitt laget mange flotte julegaver i de tusen scrappehjem. Og dere har gledet mange hjerter med nydelige kreasjoner. Vi har hatt fine stunder rundt om i blogger og forum, og funnet vakre ting dere har laget. Så her kommer våre fantastisk utvalgte vakre shabby chic-kreasjoner!

Hanna har valgt ut Lene denne gangen
".......fallt helt for denne flotte kransen, denne var skikkelig søt:) og utrolig dekorativ:)




Hanna har også valgt Lisa sin LO

"Jeg synes denne LOen var helt fantastisk, både farger og stemningen i LOen var bare herlig:) Likte denne kanon godt:)"


Vibeke har valgt Marianne
"Sjekk denne nydelige kommoden her!! WOW!! Så herlige ark, flotte detaljer - og så vakkert!! Dette kunstverket finner du flere bilder av i bloggen til Marianne!!"


og Anita
"En av mine favoritter når det gjelder både LOer og kort, er Anita/Neeta. Hun lager de herligste detaljer, bruker mist på en super måte - og hun har de flotteste bilder av frøkna si!! Sjekk denne perfekte Loen her:


Torill har valgt en av Randis mange flotte esker.
"Så nydelig og skjør! Hun lager så mange flotte esker, men denne var SÅÅÅ nydelig!"



Linn sier; Jeg velger Efran sin sinnsykt, ja sinnsykt vakre LO. Gjennomført, skjønn og helt perfekt. Detaljert og innholdsrik side.




Linn har også valgt Kari sitt vakre kort



"De røde og hvite blomstene var rålekre mot den duse bakgrunnen og det sarte motivet. Fantastisk flott kort med en herlig stemning "




Camilla Raade Paulsen er Hildes store favoritt i desember.




"Camilla har laget utrolig mye flott, så jeg synes hun fortjener litt oppmerksomhet".



"Det er lenge siden jeg har sett noe så flott og kreativt, dette er en soleklar favoritt hos meg. Endelig en vindunk som står i stil til innholdet"






Nå kan dere alle skryte litt av dere selv, og legge ut denne på bloggen deres!



Godt kreativt nytt år til alle våre lesere!!

7 kommentarer:

ninabakke sa...

Så flotte :)

Asil sa...

Tusen, tusen takk, Hanna! Så koselig å bli valgt!

Vil ønske dere en riktig flott romjul og de beste ønsker for det nye året! Gleder meg til å se hva dere kommer opp med av nye utfordringer, artikler og inspirerende DT-bidrag!!

Lene sa...

Tusen takk Hanna så morro å bli valgt!

God Jul og Godt Nyttår til dere alle!

Kari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kari sa...

Tusen takk til Linn som valgte mitt kort! Det er så koselig når noen setter pris på det en lager!

Marianne sa...

Oi..tusen takk Vibeke for at du valgte min lille kommode!

Så mye lekkert dere har plukket ut alle sammen!

God jul og godt nyttår til dere alle!

Randi Th. sa...

Tusen takk Torill, dette var koselig, og dette setter jeg virkelig pris på!
Godt nytt år til alle!
-klem-