15. januar 2010

Har du hørt om HeidisHobbystuggu?

Heidis Hobbystuggu er en ny, og liten nettbutikk med et godt utvalg av blingbling, halvperler og blokker med 6 X 6 mønsterark, men du finner selvfølgelig mye annet flott der også:)

HeidisHobbystuggu er også ute i bloggverdenen: Her finner du bloggen:)

Dette sier de om seg selv:

"Vi er en nettbutikk som selger produkter til scrapbooking, kortlaging og andre papirhobbyer. Vi startet 090909 og holder til på Røros. Firmaet drives av meg, Heidi Sandnes men min mann og mine 2 barn på 2 og 5 hjelper til. Vi har for tiden kun nettbutikk men tilbyr Rørosinger og andre som ønsker å ta seg en tur til Røros å komme og hente varene sine. Tidspunkt må avtales på førhånd. Vårt mål er å finne det lille ekstra til dine prosjekter. Håper du koser deg i butikken vår og vi ønsker tilbakemeldinger med både ris og ros!"


Vi ScrappeHus jentene har vært så heldige at vi har blitt sponset med et lite KIT hver vi!! Utrolig snilt at dere ville bidra litt til oss:)

Denne gangen har vi scrappet med sponsorpakken fra HeidisHobbystuggu, ingen utfordring - ikke noe pes eller noen tvungen oppgave. Vi jentene har bare kosa oss med dette:)


Her er et eksempel på et av KITene vi fikk:



Her kan du se hva vi fikk til:


Hanna:


Hilde:


Linn:


Torill:


Vibeke:


Det var våre bidrag! Håper vi kanskje klarte å inspirere akkurat DEG til litt scrapping:)

Denne gangen skal DU få muligheten til å vinne uten å gjøre noenting! Det eneste du må gjøre er at du legger igjen en kommentar i dette innlegget - ikke mer pes enn det:)
Frist: 22. januar kl 24.00



Finn frem bilder, mønsterark og stæsj - denne helga skal det scrappes:)

God fredag til dere alle:)

67 kommentarer:

Iselin sa...

For en fantastisk premie! Har kjempelyst på - så dermed måtte jeg jo bare kommentere ;o)

Takk for muligheten til å vinne :o)

Miip sa...

Flott pakke- som fristet veldig :)
Hilsen Helen

Skravleberta sa...

herlig pakke ja...
så mye flott dere har laget

Smuti sa...

Ikke ofte jeg deltar på noen utfordringer for tida, men jeg har jo faktisk levert til ei hos dere i dag, så da måtte jeg jo kommentere litt når jeg først har brukt litt tid hos dere :)
Nydelig scrappings jenter! Og en super scrappepakke.

*Go'helg klem*

UlrikaT sa...

Wow, så masse flott ni har laget av kitet ni fikk! Tusen takk for inspirationen! Ja, den her helgen så skal det scrappas! :)
God helg :)

Nina sa...

Så mye flott dere har laget !!

Alltid lyst på premie, så da må det i hvertfall kommenteres :)

Veronica sa...

Så mye flott dere har laget da!! =) Ja, her skal det scrappes i helga! God helg til dere.. =)

Asil sa...

Så masse fint dere har laget! Og så digg premie da!! :D

I helga skal det scrappes, ja! :D

Tone-supermonster sa...

OOoi, spennende. Fristes til å inn i nettbutikken en tur, og til å legge igjen en kommentar.
Herlige kort og LO-er og art journal fra dere!

Må bare si til Torill at jeg digger deg og dine art journals,- inspirerende til tusen!!!

Anne Emilie sa...

Melder meg gjerne som frivillig til å ta imot denne herlige pakka jeg altså ;)
flotte bidrag fra dere!

Lene sa...

Så flotte kreasjoner dere fra DT har laget!
Kunne gjerne tenkt meg kittet ja....;)

Sivic sa...

Mange flotte LO'er dere har laget!!
Og nydelig pakke dere deler ut!!

Maya sa...

Så mange flotte lo'er og for en herlig premie!

Linda64 sa...

Mye flott..Likte spesielt gitarkortet...Takk for muligheten til å vinne..

Evy sa...

Åhh jaaa...ønsker meg den premien .-)

Camilla's hjemmekos sa...

For noen herlige bidrag som kom utav den pakken :)
Takk for inspirasjon!

hannemor sa...

Åh, så kjekt kit! Det har jeg lyst til å vinne:)

Elisabeth sa...

Hadde vært gøy å vinne! Stå på videre!

Cathrin sa...

Kjempefine LOer dere i designteamet har laget og en flott candy. Snill dere er på slutten av uka!
Ønsker dere alle en flott helg! :o)

~Kjersti~ sa...

Super pakke!

Kaia sa...

Hei.
For en flott premie, den vil jeg gjerne ha........
Fikk forresten julekalenderpremien i posten i dag. Tusen takk.
Ha ei fantastisk helg.
Klem fra Kaia

Agnete-Sagalind sa...

Det sier man ikke nei til! :)
Så her er jeg! Og dere tryller frem de lekreste saker.. Jeg er imponert over dere altså!!
Klem og god helg! :)

Lene sa...

Så flott premie! Synes spesielt de flotte klistremerkene ser spennende ut!
Mye flott inspirasjon fra teamet som vanlig. Takk takk!

HegeHB sa...

For en herlig premie. Dette vil jeg gjerne være med på:)

Elisabeth sa...

skrive-skrive-skrive, herlig innhold i den pakka der.....

Julia sa...

Nydelig pakke!
Den vil jeg gjerne vinne :-)

Ha en fin lørdag!

Lilo sa...

Ni ger alltid inspiration i DT! Så fina alster ni skapat! Vill gärna vara med om chans att vinna. =)

Hildegunn sa...

Stilig kit - og så mye flott dere har fått til da! :)
Inspirasjon, ja det mangler det ikke på her inne! GOD HELG!

toi9 sa...

Man sier ikke nei til en slik fin pakke ;)
Fine bidrag fra DT.

Ha ei fin helg !!

Rutta's sa...

Hei, kjempefin side og jeg ble inspirert til å fortsette med scrapping. Jeg er veeeeldig nybegynner og veldig nysjerrig på å se hva andre får til. mange flinke folk der ute gitt :) får mye input og inspirasjon fra dere.

Marianne sa...

Herlig pakke og herlige bidrag fra DT!

Ha en flott helg alle sammen!

Marianne

Ann Cicilie sa...

Ønsker dere alle en god helg :)

Noen fine bidrag dere DT-jentene har kommet med!

skaubytrollet sa...

Takk for sjangsen til å vinne et flott kit :)

Kine Marie sa...

Mange nydelige scrapperier her laget av en fin scrappepakke :):)

Hildegunn sa...

Så flott pakke dere gir bort!
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av denne premien :)

ingeborg sa...

Kjempefin pakke, og alltid fine oppgaver hos dere.
Blir ofte inspirert selv om det er lenge siden jeg har levert inn en oppgave

Lindasblogg sa...

flott premie

Wenche sa...

Å bare legge igjen en kommentar har vel alle tid til. Her er min:

GryA sa...

Blomstene på Lene sin Lo var sååå søt!!! Krysser fingrene, for jeg trenger nok litt nytt til det nye scrapperommet som jeg flytter inn på i helga!

Cecilie sa...

For et hærlig kit...
OGså så flinke dere har vært DT!!

Sier jo ikke nei takk til den hærlige premien, så måtte jo slenge inn en kommentar!

mettepip sa...

Så mye flott dere har lagd, og en lekker premie som jeg gjerne er med på trekningen av;)

Gunn-Elin sa...

For en fristelse. Man kan jo ikkke la denne sjansen gå fra seg.

Kami-koneko sa...

flott ny side dere har! :D
og heidi's har jo så mye skjønt :)
takk for muligheten til å vinne, og fortsatt god søndag :D

Stine sa...

Så flott premie, her må jeg jo bare prøve meg! Og jeg får jo aldri nok av nettbutikker med scrappeutstyr, så nå skal jeg rett inn å sjekke hva de har å tilby i denne butikken ;-)

Tone K. sa...

Så flotte sider av scrappehuset.....som vanlig :o)
Kjempefin pakke, som jeg i likhet med alle andre...også kunne tenke meg :o)

Linda sa...

Hei
flott side da. vil gjerne vinne jeg.
Ha en fin kveld
klem:)

Papirskreppa sa...

Denne må jeg være med på :) Mye fin inspirasjon i bloggen deres. Og i bloggene til Dt-jentene her. Ha en fin kveld :)

sonja sa...

Ja,ja,ja !
Dette vil jeg være med på: supert.

Veronica sa...

Nydelige bidrag;)

EttenA Scrap sa...

Lækker pakke - den vil jeg gerne modtage :-)

~ Tone Aurora ~ sa...

Dette må jeg jo være med på. Kjempefin premie, og nydelige bidrag dere har laget.

anewa sa...

Å *sikle*
Nydelig utstyr dere skal dele ut!
Takk for muligheten!

Tonemor sa...

Tusen takk for muligheten til å vinne! Jeg trenger nemlig en liten piff for å komme igang med scrappinga igjen... :)

Anita sa...

For en lekker pakke<3

Liker varriasjoner i stil hos DT-ene.

Anita

Unni sa...

For en flott premie å vinne uten å gjøre noenting!!!:)
Kan ihvertfall skryte litt av dere:) er titt og ofte innom for nye ideer, det er flott å ha slike blogger å besøke, liker veldig godt å være med på utfordringer, får meg igang når det mangler på ideer:)Stå på!:)
Unni

Sonja sa...

Veldig flott pakke, eg hadde blitt både supergald og superinspirert om den hadde ramla ned i postkassa mi :-)

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Hei masse fint dere lager mye spennende å se på:) Flott pakke :):)

Mona sa...

Flott premie - som jeg selvsagt vil delta i trekningen av :D

Ha en flott uke!

Annemor sa...

Så mye flott dere har fått til. Ser ut det er mye spennende i nettbutikken. :)

Toto og Tutu sa...

Oi, denne hadde jeg nesten glemt...
Så moro det var med den nye posten deres - scrapp ordet, det blir gøy å delta på framover!

Cathrine sa...

Så mye flott dere har tryllet frem med kitene dere fikk da! Så heldige :)

Vil selvsagt ikke gå glipp av muligheten til og vinne noe, så må jo nesten slenge meg på:)

Klemmer fra Cathrine=)

malin sa...

En riktigt snygg hemsida & tjusiga prylar!

HildeK sa...

Så kjekt å ha mulighet til å vinne uten å gjøre noe.
Har hatt en liten "scrappetørke" etter jul, men er snart i gang nå; har bestilt papir til konfirmasjonsinnbydelser. Når jeg er i gang med dem, kommer nok inspirasjonen;-)

Ulltraaden sa...

Ja det må jeg si :) Den pakka fristet!
Og for en nettbutikk <3 Der var det blomster og sommerfugler og perler og inspirasjon til tusen! :O

Hannemor sa...

Har titta innom Heidis Hobbystugu! :D Lykke til med oppstart og driften! :D

God helg!

Helene sa...

Likte kiten veldig godt - takk for all inspirasjon!

Turid sa...

Trekker et lodd jeg og krysser fingrer! Har akkurat oppdaget denne bloggen og skal jammen legg meg til som følger i samme slengen!
God helg!

Hilsen Turid