1. januar 2010

Månedens sponsor - Studio Calico

Først og fremst: GOD NYTTÅR ALLE SAMMEN! :D
Her i Scrappehuset gleder vi oss til å ta fatt på det nye året, og vi har mange spennende artikler og utfordringer i vente for dere. Og her kommer den første.


Denne månedens sponsor er fantastiske Studio Calico. De har råflotte og fargerike kits som får det til å krible i scrappefoten. Om seg selv sier de:

"Committed to inspiring creativity, Studio Calico features the work of noteworthy designers, provides online support and encouragement, and offers products that are both fun and innovative. We are dedicated to design and an old-fashioned commitment to customer care.

Each month, Studio Calico combines the latest scrapbooking products with unique finds from a variety of sources while staying true to the basics. You'll find kits filled with products from a variety of manufacturers, coordinated for ease-of-use by both the advanced and novice scrapbooker. "

Legger ved bilder av noen av de flotte kitene deres. Nyt det.





Ta også turen innom Studio Calicos inspirasjonsblogg for mer inspirasjon. :D

----*----

Månedens utfordring er som følger:

Scrapp denne skissen og bruk ordet "ønske" et sted på den.
(man får bøye ordet som man vil, og man kan føye til et ord om man vil, f.eks: "Juleønske", etc). LO eller kort eller alt annet - men bruk skissa!

Premien er dette råflotte kitet fra Studio Calico.

Fristen for innleveringen er: 31. januar kl. 24:00.

Her er våre bidrag:

Hanna sin.

Torill sin.
Vibeke sin.

Linn Kr sin. Da er det bare å sette i gang! ;D

45 kommentarer:

mettepip sa...

Godt nytt år!
Kjempefin skisse der har funnet frem. Er det mulig å delta med kort på denne, eller må det være LO?

Torill sa...

Lag gjerne kort også, ja!!!

mettepip sa...

Takk for svar! Da skal jeg se om jeg kan få tilo noe med denne spennende skissa;)

Ann Cicilie sa...

Tusen takk for den fine utfordringen:)

Dette er mitt bidrag.

lillesmor sa...

Kjempeflott utfordring som start på det nye året. Et av mine scrappeforsetter er at jeg skal bli enda flinkere til å delta på bl.a deres utfordringer - så denne skal jeg starte på i kveld.
Godt nytt år så lenge.

toi9 sa...

For en kjempeflott skisse ! Den var moro å jobbe med, så det kan komme flere bidrag fra meg :)

Har jo startet året kreativt, og håper jeg forsetter i samme stimen.

Her er min LO.

Lene sa...

Her er et bidrag fra meg

Annemor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Annemor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Annemor sa...

Huff, får ikke til å linke jeg. Prøver igjen. her er bidraget fra meg

Tusen takk for at dere inspirerer meg. :)

toi9 sa...

Var moro å jobbe med denne skissen, så her er 2 bidraget fra meg :)

Toi9

hannemor sa...

Her er mitt bidrag:
http://hannesfritid.blogspot.com/2010/01/sn.html

UlrikaT sa...

Her er mitt bidrag: http://lofoto.blogspot.com/2010/01/jag-onskar.html

Filharmonica sa...

Riktig godt nytt år!
Flotte DT-bidrag :-))
Her er mitt bidrag

Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda64 sa...

Jeg er ingen kløpper på LO så da ble det kort fra meg.

Cecilie sa...

Her er mitt bidrag

Hege sa...

Her er min LO!

Veronica sa...

Her er mitt bidrag

Gunn-Elin sa...

Godt nytt år alle scrappedamer :) Her kommer min ønske LO http://gunn-elin.blogspot.com/2010/01/pappa-oppfyller-alle-mine-nsker.html

Pia sa...

Her er et bidrag fra meg! Det er den midterste LOen med tittel "Hva skal vi ønske oss til jul?"

Lene s sa...

Kjekk utfordring, å gøy med lang frist:)

Her er mitt bidrag
http://lenesscrappeblogg.blogspot.com/

Marianne sa...

Et kort fra meg:

http://skorpionredet.blogspot.com/2010/01/9ars-kort-scrappehuset.html

Marianne
(ps..takk for stempelet som kom i posten for et par dager siden)

skaubytrollet sa...

Her er mitt bidrag :)
Jeg skulle ønske

bestevenn sa...

Her er mitt bidrag til skissen og ønskethttp://bestevenn-bestevenn.blogspot.com/2010/01/scrappehuset-skisse-nske.html

mettepip sa...

Her er

MITT BIDRAG

GryA sa...

jeg har også laget et bidrag!

http://milfordsscrappeblog.blogspot.com/2010/01/ett-stort-nske.html

Kine Marie sa...

Mitt bidrag :)
HER

Hemni sa...

Morsom utfordring! :)
Her er mitt bidrag :)

Hannemor sa...

Flott oppgave! :D


Her er mitt bidrag!

God helg!

Lise Mariann sa...

Det er så kult med skisser for resultatene blir så forskjellige selv om de er like. Inspirerende.

Her er min LO.

Stine sa...

Veldig morsom utfordring og flott skisse!

her er mitt bidrag

ellen sa...

Her er mitt ØNSKE;http://ellensoase.blogspot.com/2010/01/nske.html

Elisabeth sa...

måtte bare teste omdenne linkingen virket da je oppdaget at den forrige ikke gjorde det.....hmmm ;o)

Tone-supermonster sa...

Da har jeg scrappet ivei dette til denne utfordringen

Anette sa...

Her er mitt bidrag:

http://mamma-anette.blogspot.com/2010/01/nsker-ikke-vre-som-alle-andre.html

Randi Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randi Elisabeth sa...

Første gang jeg prøver meg her inne og herer mitt bidrag.

Spruddle sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Spruddle sa...

Kjempeflott skisse, her er et kort fra meg :)

Hildegunn sa...

Flott skisse!
Mitt kort kan du finne her

Mona sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mona sa...

Her er mitt bidrag :)

ingeborg sa...

Her er mitt bidrag: http://splittbinders.blogspot.com/2010/01/scrappehuset-skissenske.html

Taarnesvik sa...

Her er mitt bidrag til skissa og ønske:

Skisse og onske