6. februar 2010

Scrappelyset i februar er...

Gunn Elin!!!

Jeg synes Gunn Elin fortjener litt scrappelys! Hun lager mange flott LOer, og hun har mange varierte uttrykksformer. Gunn Elin jobber med blomster til daglig i Libra Blomster ved Libra Kjøpesenter i kystbyen Brekstad. Bare se på denne lekre brudebuketten hun har laget da!






Hun er også glad i blomster på sine LOer!! Synes denne er bare så søt! Hærlig oppsett med den blomsterringen!



Hun er født i 1979 og er flink til det er å holde avtaler, være mamma, organisere, fornye seg i jobben sin og å hjelpe til. Hun er nok flink til masse mer, men dette har hun iallefall fremhevet ved seg selv:0)

Da hun bodde i USA ble hun presentert for dette med papir og stæsj, men da hun gikk gravid med sin lille sønn startet galskapen!!!

Hun er ganske aktiv på utfordringene våre og andre utfordringsblogger. Mitt første møte med henne tror jeg var på Scraphaugen.

- her kommer et lite knippe med flotte Gunn Elin-LOer!! Nyt dem, og ta gjerne en tur innom henne for å se flere!!



Vi i "huset" har liftet henne - og her er hva vi har kommet med:

Vibeke:



Hilde:


Torill:



Tusen takk, Gunn-Elin for flott inspirasjon! Vi gleder oss til å følge deg videre!!!

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Gunn-Elin: Du er det perfekte Scrappelys:) Du er så flink:) Tusen takk for lånet av LOen din:)

Lene sa...

Så morsomt å se Gunn Elin sine LO'er her inne! Jeg smiler alltid når jeg ser hennes verk - de er veldig flotte!

Gunn-Elin sa...

Åååååå tusen tusen takk. Vet ike hva jeg skal si jeg. Men jeg ble så glad da jeg fikk vite det i dag. I dag er det vist min og Didrik Tangen sin dag =D

~ Tone Aurora ~ sa...

Såå velfortjent! Gratulerer så mye Gunn-Elin. Du er så flink!:) Stor klem fra meg