6. januar 2010

Scrappelyset i januar er........

Jippi, min tur å velge scrappelys. Denne måneden har jeg valgt Pia, også kjent som Amani fra ulike forum. Valget var ikke vanskelig, det bestemte jeg meg for allerede i slutten av oktober. Har alltid likt det Pia lager, LOene hennes er tøffe, spennstige og veldig fargeglade. For meg er hun utrolig kreativ, og en mester til å pynte og stæsje uten å bruke blomster. Hun har også veldig mange morsomme bilder og tittler på LOene sine. Du er til stor inspirasjon Amani.


Her er litt om Pia: (tatt fra bloggen hennes)

Jeg heter Pia,bor i Buskerud med mann og 4 viltre barn. Målet med denne bloggen er vel egentlig å lære mer om begrepet "blogging", før jeg snart skal veilede barna mine ut i den digitale verdenen. Når jeg har tid til overs, liker jeg å lese, ta bilder, og å "scrappe".

Jeg har valgt meg ut noen favoritter her: (se, og bli inspirert)




















Her er bidragene fra noen av designteamet hvor vi har scrapliftet en av scrappelysets LOer.

Torill har liftet "Nydelige bollekinn"

Linn Kr har liftet "Hu kyssa meg"

9 kommentarer:

Torill sa...

Et utrolig hærlig og fargerikt scrappelys!!! Tusen takk for inspirasjonen!!

Agnete-Sagalind sa...

Det var virkelig fortjent også dette. Her var det mye fint. :)

Toto og Tutu sa...

Jeg digger Pia!!! Hun er fargerik både i det hun lager og det hun skriver! Hennes skrå blikk på livet er absolutt verdt å få med seg! Gratulerer, dette var velfortjent!!! :)

Gunn-Elin sa...

Foret herlig scrappelys. Nå ble jeg superimponert og inspirert. *fortermeginnibloggentilpiamedengang*

Pia sa...

Du verden, du verden...Tusen hjertelig takk - en ære, dette her! Jeg ble utrolig glad! Samtidig får jeg litt dårlig samvittighet, for jeg har ikke rørt scrappesakene den siste måneden...Men dette her gir meg motivasjon til å sette i gang igjen. Så tusen takk, nok en gang!

ellen sa...

Jeg stiller meg i rekken av gratulanter hipp hipp HURRA for deg!

hege sa...

WOW!!!! Utrolig bra det du lager. Så fargerikt, "rent", stilig, kreativt, og inspirerende!
Både helheten, og bilder, tekst og pynt for seg.
Likte gravidbildet, med tærne. Så kult bilde.

Gladie sa...

Så gøy, Pia - gratulerer! Så utrolig masse herlig & fargerikt :) Og dere, bloggen til Pia er vel verdt et besøk når hun "bare" er i skrivemodus også ;)

Heidi sa...

Så gøy, Pia - gratulerer!!!!