26. januar 2010

Vår aller første BloggWalk

Da har ScrappWalken vår tatt seg en ferie, og vi er i gang med vår aller første BloggWalk. Som navnet sier - så skal vi her vise frem BLOGGER som vi synes er kreative, og fortjener sine minutter/timer/dager i rampelyset:)

Vi håper dere alle tar dere tid til å besøke disse bloggene, for dette er jenter som virkelig kan scrappekunsten:)

Da er vi i gang:)


Torill:


Jeg vet at Ingvill har en av Norges mest besøkte blogger - men jeg kan ikke gå forbi denne...

http://ingvild-bolme.blogspot.com/

Jeg er utrolig betatt av denne brudebuketten... Så utrolig vakkert gjennomført og så nydelige farger! Den lille tagen er jo bare prikken over buketten:0)




Linn:

Mitt valg er Papirgal/Francielle

http://papirgal.blogspot.com/

Med denne lekne og kule LOen. Her har hun scrappet en hverdagshistorie på en spennende og spesiell måte. Bare DIGGER den tegningen. Love


Hilde:

Jeg MÅ vise frem denne , det er den kuleste LO'en jeg har sett på evigheter.

www.ellenskreativekrok.blogspot.com


Hanna:

Jeg velger Carrin denne mnd. www.carrinsofiesverden.blogspot.com

Jeg digger alt Carrin lager, med spreke farger, nytenkende oppsett og morsomme titler.
I tillegg har hun en veldig lite høytidelig måte å skrive på, som gjør at jeg stort sett alltid ler litt når jeg leser i bloggen hennes.



Vibeke:

Mitt første bidrag til BloggWalken blir en helt ny blogger. En dyktig og kreativ scrapper - som endelig har kastet seg på bloggbølgen!!:)

Porren/Marion

http://draumereise.blogspot.com/

Hun har allerede lagt ut MiniKurs i bloggen sin. Sjekk hvordan du enkelt og greit kan lage slike nydelige vinterrroser/frostroser



Her har vi samlet 5 dyktige jenter, gjør deg selv den tjenesten at du besøker disse bloggene - det finnes så masse inspirasjon der. Disse 5 bloggene blir liggendes i blogglisten vår frem til neste BloggWalk:)
Og jeg er helt sikker på at, akkurat som deg, setter disse jentene stor pris på en liten kommentar i bloggen sin også:)

Ønsker dere alle en fin uke videre:)

8 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

Så artig :) kjenner jo noen av bloggene, og de har virkelig fortjent sin plass her. Og artig med noen nye som jeg så absolutt skal ta meg tid til å studere litt :)

Toto og Tutu sa...

Jammen det var et lurt påfunn jenter! Fin måte å få oppdage nye bloggere og nye dyktige scrappere!

Carrin sa...

Ååååå!!!! Tusen tusen takk Hanna!! Blei skikkelig glad her nå!
Made my day ;)

Jeanette sa...

Wow! Imponert, jeg også. Falt veldig for tegningen på Papirgals LO, samt den kule teksten hos Carrin. :) Nydelig blomsterbukett laget av Ingvild! :)

toi9 sa...

Mye fint å se her, ja :) Noen har jeg vært innom tidligere, og nybloggeren Marion, nå nettopp.
De er så flinke alle, så de fortjener denne plassen !!
Toi9

Cathrine sa...

Utrolig flotte blogger dere har vist frem! Tonnevis med inspirasjon og hente!!

Elsker den brudebuketten, har sett den på prima sine hjemmesider, og ble betatt fra første stund!!!

Klem fra Cathrine =)

Elisabeth sa...

utrolig flotte blogger som er valgt ut.....vel fortjent sin egen lille "walk" de ja.... ;o)

Francielle sa...

Tusen hjertelig takk Linn! Setter storpris på det! Og dere andre har valgte fantastiske flotte scrappere, masse fint å kose seg med i bloggen til disse jentene! Ha en fin dag!