24. februar 2010

Bloggwalken for februar

Da har vi kommet frem til månedens BloggWalk. Det er så mange lekkerheter der ute at det er vanskelig å velge. Synes vi har funnet frem masse nydelige kreasjoner som absolutt er verdt en nærmere titt.

De flinke scrapperne som har fått en velfortjent visning på BloggWalken kan smykke seg med denne logoen.
Hanna:

Jeg velger denne gang Lisa-Alisa:) Jeg sier bare WOW, for noen kort, og andre fantastiske kreasjoner. Må si hun virkelig mestrer de mørke fargene på en super måte, virkelig mange små kunstverk i denne bloggen, så det er virkelig vært å ta en tur innom:)


Torill:

Synes det er veldig mye arti inne her hos Torunn. Og denne LOen var bare helt KNALLkul! Så selvironisk, og utrolig leken! Digger at det er noen som kan leke seg sånn med farger, ord og humor!!
Vibeke:

Mitt valg for BloggWalken denne måneden blir Asil/Lisa!! En skikkelig fargekladd av en scrapper!! Veldig kreativ og allsidig:)

I bloggen til Asil finner du både vintage, freestyle, kort, minialbum - og masse annet kreativt!!. En blogg som må besøkes - og nytes:)


Sjekk bare dette kunstverket her:


Hilde:

Jeg velger Tone Fiskaa denne gangen.

Hun har selv kalt innlegget hvor hun viser frem denne LO'en "Scrapping som jeg liker det", og jeg har bare en ting å si; Sånn liker jeg det også!

Fokus på bildene, viktige minner, mye tekst og fritt for unødig stæsj. Jeg skulle ønske jeg kunne scrappe som deg, Tone.



Linn Kr:

Se på Marens nusselige påskekort. Påskekort er det lenge siden jeg har sett.

Et friskt pust med sine forfriskende gultoner og heeeeeerlige stempeltrykk. En flott kreasjon.



Da får dere ha en riktig god og kreativ helg alle sammen. :D

4 kommentarer:

Asil sa...

Kose-mose Vibeke! Nå ble jeg glad, ikke minst fordi du ikke ser baaare rufsete LOer (jeg synes jeg gjentar meg selv hele tiden, knis)! Tusen takk skal du ha! :)

Og nå skal jeg på bloggbesøk, for her var det masse flott!!

Cathrine sa...

Så masse flott:)
God helg, klem Cathrine ♥

Toto og Tutu sa...

ÅÅ, tusen takk Torill! :) Ble så glad for at du valgte min blogg og pære-LOen! Dette var en hyggelig overraskelse etter at jeg kom hjem fra vinterferie i dag!! Skal nok besøke de andre dere har besøkt også, utrolig masse flott dere har funnet! :)

Heidi sa...

Så masse flott:)