28. februar 2010

Ta den ring og la den vandre...

Nå har vi jammen mars - allerede...
Det første vårtegnet har iallefall kommet til meg - fregnene spretter i sola! Yes, det er vår!!

Med oss i mars har vi fått to produsenter - ganske så ulike i omfang, men allikevel 2 flotte sponsorer. PRIMA




og KORTHOBBY!


PRIMA er vel mest kjent for sitt enorme utvalg av blomster, men de har ark, bling, bokstaver, stash... ja utrolig masse lekkert. Ta en titt på alt det nye som kommer, da!! Knallmye flott!

KORTHOBBY! er en nettbutikk som holder hus i Kristiansund. Her finner du utrolig masse lekre charms. Disse kan virkelig piffe opp et hvert kort eller LO, eller noe annet lekkert! Du kan gå deg bort i alt det flotte de har å by på! Så har du ikke vært innom dem ennå - ta deg et dykk!

Disse to sponsorene funker godt sammen, og utfyller hverandre!

Men så over til temaet i mars!
Vi har satt fokus på "HUSET" denne måneden. Her finner vi mye inspirasjon. Både når det gjelder stiler og design. Interiørbladene er jo proppfulle av inspirasjon også til scrapping! Kanskje scrapper vi slik vi liker å ha det rundt oss? Minimalistisk eller maksimalistisk???

"HUSET" er jo også forkortelsen vår på "Scrappehuset" vårt - og hva er vel mere naturlig enn å titte litt inn hos oss?

Vi har gått i liftetanker... (ja, mange går sikkert i giftetanker i disse dager...) og vi har liftet hverandre!

Hilde lifter Linn
Linn lifter Hanna
Hanna lifter Vibeke
Vibeke lifter Torill
Torill lifter Hilde

Oppgaven til dere er altså å lifte en eller flere av oss i "Huset". Legg både det du har liftet og liften på bloggen din, slik at vi alle kan se hvor du har hentet inspirasjonen fra. Du kan lifte hva du vil av oss i huset. Så ta gjerne et dykk i bloggene våre:0)

Vi kommer til å gi ut 2 premier i denne runden. En RAK fra Korthobby, og et album på bildet fra Prima.






Her kommer resultatet av LIFTERINGEN vår;

Hilde lifter Linn







Linn lifter Hanna









Hanna lifter Vibeke






Vibeke lifter Torill






Torill lifter Hilde






OG DU LIFTER OSS!
Frist på denne er 31.mars.

Lifte betyr å herme, låne. Så når du lifter, hermer du etter en LO/kort osv. Bruk oppsettet, farger, tittel osv!

Du kan levere så mange bidrag du bare vil!!!

45 kommentarer:

Cathrine sa...

Kuuult:) Åååh..lurer på hvem jeg skal lifte jeg.....alle lo'ene er jo så nydelige!!

Heidi sa...

Kuuuuuuuuuuuult!!!!! Også så flott dere har liftet hverandre :))

Lise Mariann sa...

Stilige LO'er!! Og lifteutfordringer er morsomme. Er så gøy å se hvor ulikt det som er likt kan bli.

Men har et spørsmål; skal vi lifte de LO'ene dere har lagt ut her i dette innlegget eller skal vi velge en fra bloggene deres?

Vibeke sa...

Lise Mariann: Velg akkurat hvilken LO du vil fra oss i DT:) Må ikke våre den vi har laget her. Bare å velge og vrake i bloggene våre.

Lise Mariann sa...

Den er grei! I'm on it! :D Tusen takk for raskt svar.

toi9 sa...

Kjempe spennende oppgave :)
Da er det bare å finne en man vil lifte....eller det som blir problemet,kanskje ??:))
Herlige bidrag fra DT!!

linn kristine sa...

Gleder meg til å se alle herlighetene som komme inn til denne. :D

Hildegunn sa...

Flott utfordring!
Skal se om jeg får laget noe til denne, for det oste inspirasjon av bidragene deres :)

Elisabeth sa...

yes, dette høres gøy ut........*forte meg å gjøre husarbeid for å siden kunne scrappe*.....men valgets kvaler, hvem velger man og hva.....??..hihi

Elisabeth sa...

her er min lift

Siv Anne sa...

Her kunne man velge layouter til øyet ble sårt og vått. Men jeg har valgt en og det kan nok bli flere.
Her er den jeg har laget

Anonym sa...

Hva betyr å lifte?

Torill sa...

Beklager! Det skulle jeg selvfølgelig ha presisert...

LIFTE betyr å herme, låne, kopiere en annens oppsett/farger/layout, slik vi i huset har gjort. Vi har funnet vår favoritt, og hermet etter med det vi har.

Håper dette ble forklarende!
God helg!!

Lene Aase sa...

Nydelige DT-bidrag!!! Kjempeartig oppgave, kan en levere flere bidrag?:)

Torill sa...

Lever så mange bidrag du bare vil!!

Lene Aase sa...

her er mitt bidrag

hannemor sa...

Så kjekk oppgave! Masse nydelige lo-er å velge mellom, men her er mitt valg:
http://hannesfritid.blogspot.com/2010/03/scrappehusets-liftering.html

Toto og Tutu sa...

Denne utfordingen var morsom! ☺☺ Dere lager jo så masse flott alle sammen at det selvsagt er vanskelig å BARE velge ut en eller et par!☺☺☺

Men har har jeg funnet en hos Hanna, og slik ble min løsning:

Winter memories

Caroline sa...

Mitt bidrag!! :D

Stinius sa...

Når er fristen på denne?

Torill sa...

Fristen er 31.mars. Så du rekker å lifte mange til da:0)

Cathrine sa...

Hei hå!:)
Valget falt til slutt på en av Hilse sine LOer, "Think Pink".

Håper jeg får tid til og lifte noen av dere andre og, for dere lager så utrolig mye fint!!

Her er min Lift!

Varme klemmer fra Cathrine :)

Cathrine sa...

Eh... Hilde*.. :P

Caroline sa...

digger digger DIGGER lifteoppgaver! Her kommer min 2. lift :) Takk for en SUPER oppgave!!

Summer BreeZe

Cecilie sa...

Utrolig morsomt å lifte, jeg har liftet Hilde sin LO.
http://cecilieshobbysaker.blogspot.com/2010/03/scrappehuset-liftering.html

Ane Lene sa...

Dette var skikkelig gøy.
Jeg har liftet Linn sin layout.

Her er mitt bidrag:
http://anelene.blogspot.com/2010/03/liftering-hos-scrappehuset.html

Anette sa...

Elsker lifting!!!:)
Jeg har liftet scrappa, og mitt bidrag er her:

http://mamma-anette.blogspot.com/2010/03/scrappehuset-lifting.html

ruffa sa...

Jeg har liftet Screppa/Torill med hennes LO som hun leverte til første oppgaven i CASArunwayen.

Tuuuusen takk for lånet snuppa.

Den ligger her:

http://ruffascrappekrok.blogspot.com/2010/03/sndag-og-siste-dag-denne-helgen.html

Mokka sa...

Kjempekjekk utfordring! Jeg har liftet Vibeke sin nydelige LO.

Her ligger mitt bidrag:

http://mokkaslillefristed.blogspot.com/2010/03/scrappehusets-liftering.html

Anette sa...

Enda et bidrag herfra.. Denne gangen liftet jeg Hanna!

http://mamma-anette.blogspot.com/2010/03/scrappehuset-lifting_15.html

Susann sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Susann sa...

Her er mitt bidrag!

UlrikaT sa...

Jeg har liftat en LO fra Hanna! Her er mitt bidrag: http://lofoto.blogspot.com/2010/03/sa-ivrig.html

Agnete-Sagalind sa...

Dette har jeg aldri gjort før, men jeg tar sjansen og melder meg på!

Jeg har liftet Torill

Klem Agnete

Bthorn sa...

Jeg har etter fattig evne liftet Vibeke, min scrappefavoritt: the FANTASTIC four

Ann Cecilie sa...

Eg har lifta torill. http://annceciliesblogg.blogspot.com/2010/03/skrappehusets-liftering.html#comments

Caroline sa...

Her kommer mitt siste bidrag til lifteringen! Dette har vært gøy!:D
Lift av Hannas LO

synnøve sa...

Hei, da har jeg liftet screppa.
her er lOen min
http://synnvespapirhobby.blogspot.com/2010/03/lifte.html

synnøve sa...

Har prøvd meg på en lift til, denne gangen en av HANNA

Susann sa...

Jah enda et fra meg

Hege sa...

Her er min lift, jeg har lifta Torill!

pia iris sa...

http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/03/endelig-skolegutt.html

prøvd meg på å lifte torill.

Isabell - Taranita sa...

Slenger meg på jeg også=) har lifta Vibeke sin "Du er tung"

Her er mitt bidrag:

http://krimsogkrams.blogspot.com/2010/03/liftering-hos-sh-en-liten-smaksprve.html

Ha en strålende uke=)

Spruddle sa...

Kjempeflott utfordring! Var ikke lett å velge noen her, for dere lager jo så mye fint alle sammen!

Valgte til slutt å lifte en av Vibeke sine flotte lo'er, resultatet ser dere her

Linda sa...

Flotte LOer fra DT som vanlig:)
her er mitt bidrag