26. mars 2010

BloggWalken for mars!

Da er vi klare med en ny BloggWalk, og vi har funnet fem fantastiske blogger denne måneden også. Ta en titt innom disse bloggene, så kanskje får du noen nye ideer til dine egne scrappeprosjekter.

De flinke scrapperne som har fått en velfortjent visning på BloggWalken kan smykke seg med denne logoen.




Hilde:

Denne måneden valgte jeg HegeAL fordi hun har en helt egen stil og er utrolig dyktig til å få duse farger til å virke spennende.
Oppsettet på denne, og valget av utradisjonelle bilder, gjør at jeg faller fullstendig.





Torill

Jeg har valgt Tonje Fantorangen med denne flotte boksen. Utrolig lekkert dekorert i en veldig snedig innpakning - (jeg iler til Rema for å se om jeg finner lik!!) Så lekkert både i pynt og farge! Nå kan påska bare komme!!! Lysene er iallefall i boks - i den fineste boksen jeg har sett, iallefall!!





Linn

Jeg var på leting etter noe vårlig og freshet, og det fant jeg hos spruddle. Lekent og råtøff og til å få vann i munnen av. Søte og friske detaljer. Hjertet gleder seg til vår. Titt innom Spruddle for flere kreative krumspring.





Hanna

Jeg har valgt meg en ny blogger, nemlig Karine. Hun er en mester til å rive og rufse papiret, klarer å få på en hel del stæsj på en super måte og har noen nydlige bilder. Digger denne LOen, den har et morsomt bilde og er bare rett og slett helt herlig.



Vibeke

Jeg har funnet meg en skikkelig favorittblogg jeg!! Denne dama skriver på en så herlig ironisk måte!! Jeg digger det - må inn og lese hver gang det er et nytt innlegg!
I tillegg så er hun jo en DYKTIG scrapper også - her skal du få en link til et av hennes innlegg. Kos deg med scrappingen hennes også:).Damen jeg prater om er selvfølgelig PIA!!






7 kommentarer:

Hilde sa...

Så masse flott!

Gratulerer så mye alle sammen!

Solblomst sa...

Så mye lekkert. Gratulerer!!

Solblomst sa...

Så mye lekkert. Gratulerer!!

Pia sa...

Tusen tusen takk! Sånt som dette er virkelig en oppmuntring og en ære! Det blir vel litt tilfeldig hvem som velges ut - det finnes jo så mange dyktige scrappere! Men tusen takk for flotte ord - det setter jeg stor pris på!

Spruddle sa...

Ojj, hadde ikke ventet å bloggen min her,så utrolig morsomt! Tusen takk, moro at dere fant turen innom :))

Karine sa...

Så gøy å bli valgt ut; og for et selskap jeg havnet i:) Tusen takk; mange flinke scrapperer der ute så tusen takk!!!!

HegeAL sa...

Å så koselig å finne meg selv her!! Tusen takk for flotte ord! Setter jeg veldig stor pris på !