26. april 2010

BloggWalken for april

Jammen har vi ikke kommet til 26.april allerede... Det betyr at det er klart for å presentere for dere noen blogger vi har tittet litt ekstra på.

Oppfordringen er klar; TA DERE EN TITT INNOM DISSE DAMENE - DE HAR SÅ MASSE INSPIRASJON Å BIDRA MED!!!

Kos dere! Det har vi gjort.

Se bare her;

Dette er hva Linn har funnet;
"Inne hos Tangent finner jeg alltid masse lekkerheter. Om du ikke har vært i hennes blogg før må du løpe dit med det samme. Hun har en diggbar stil. Det som karakteriserer hennes LOer er de stilige oppsettene og de kule sidene. Hun lager at fra fargeklatter til mer nedtonede og duse LOer. Trenger du inspirasjon, da er bloggen hennes det rette stedet.

Jeg vil gjerne trekke frem denne LOen som eksempel. Synes det var sånn en nydelig LO om et sykt barn. Så enkel, så gjennomført, så vakkert. Her er fokuset på bildet og historien bak. Minimalt med pynting, men nok til å ta pusten fra deg."




Se hva Vibeke har funnet;
"I dag har jeg virkelig kosa meg i bloggen til Ann Katrin!! Hun har en utrolig leken og flott scrappestil. Hun bruker mange farger, men fikser også vintage på en fremragende måte.
Det er så mye inspirasjon i denne bloggen - så hvis du ikke har vært der: Ta turen NÅ:)

Her er et av hennes kunstverk. Flott, ikke sant!!:)"




Hanna har stoppet opp her - og dette sier hun om bloggen;
"Jeg velger meg denne måneden Kathrine, falt helt for de deilige fargene hun bruker på LOene sine og de rene linjene. Plukket meg ut denne herlige fargeglade LOen. Bildene var kule, og oppsettet morsomt, mye som skjer på denne siden, men på en ryddig måte:) Herlig pyntet og deilig valg av ark. Rett og slett en super herlig LO:)"




Torill stoppet denne gangen opp på Surfine sin blogg.

"Her finner vi både scrapping, kort og alterede saker. Dette er ei dame som fikser det meste. Hun bruker så masse deilige farger, selv om mitt valg falt på noe hvitt og lekkert. Se bare på denne! Så delikat og rent og vakkert!!! Dette kan jo være en nydelig gave både til en konfirmant eller et brudepar! "



De flinke scrapperne som har fått en velfortjent visning på BloggWalken kan smykke seg med denne logoen.


3 kommentarer:

Elisabeth sa...

et utrolig flott knippe av scrappere som er valgt ut her..... :o)

tangent sa...

Tusen takk Linn Kristine! Nå ble jeg utrolig glad!

Ann-Katrin sa...

Tusen takk for flotte ord Vibeke! Så gøy å komme på bloggwalken. Tusen takk og gratulerer til dere andre!