21. april 2010

Månedens INSPIRATOR

Hverdagen er ikke bare rutiner, og dagligdagse gjøremål. Hverdagen kan by på koselige utflukter, hyggestund foran tv eller familieidyll. Men også mye annet.

Scrapping kan handle om så mye mer enn bare flotte bilder av blide, rene unger. Så denne gangen skal vi scrappe en LO av den mer alvorlige sorten. ;D

I en travel hverdag kan foreldrene ofte bli sure og sinte, og ungene sutrete og trassige. Unger kan blir syke, de nekter å legge seg, og slår seg vrange på butikken. De skriker og raser, noen må stå i skammekroken. Noen nekter å spise middag, mens andre nekter å gå ut for å leke. En stresset hverdag kan føre med seg nye negativt - for store og små.

Hvordan er hverdagen din? Bare fryd og gammen? ;P Her kan vel alle og en hver finne noe passende å scrappe om. ;D

Finn noe i hverdagen din som ikke bare er positivt å scrapp en LO om det.


Hva du scrapper er opp til deg. Skrikerungene, den sure gubben, den masete svigermora, den ustabile naboen, stresset på jobb, etc. Frie tøyler, bare fantasien setter grenser. :D

Legger ved noen bilder fra Kari Grossmanns "Lillesøster" til inspirasjon. For bøkene om Lillesøster dreier seg om den viktige hverdagen, og lillesøster kan ofte være både sta, påståelig og trassig.



Her er noen ikke fullt så positive sider fra designteamets hverdag. ;D

Hanna:

Torill:
Vibeke:
Linn Kr:

Håper mange hiver seg med på denne oppgaven også.
Det er alltid spennende å se deres fantasifulle kreasjoner. :D

Fristen er 20. mai. kl 24:00.

Og dette kan du vinne:

18 kommentarer:

Elisabeth sa...

KANONFLOTT utfordring..... me like...

Toto og Tutu sa...

Og så lekre inspirasjonsbidrag dere har laget!!!! Digger alle sammen!! ☺

Lene sa...

Så herlig utfordring og stilige DT LO'er! Jeg lo godt av dem!!!
Denne tror jeg virkelig jeg må prøve meg på!

toi9 sa...

Skikkelig herlig utfordring !=)
Og bidragene fra dere også :)
Må se om jeg ikke rekker denne...

Grethe sa...

Dette var en spennende utfordring! Selv var jeg ikke i tvil om hvilket tema jeg skulle velge...
Her er mitt bidrag.

En helt ny hverdag

skaubytrollet sa...

Morsom utfordring :)
Her er min "ikke-bare-positiv-LO" ;)
tissa på meg

Linda W sa...

Oi for en knallutfordring falt pladask. Kjempefine dt jobbe5r fra dere.
Her er mitt BIDRAG

Ane Lene sa...

Hei!
Utfordring som kan løses på mange måter - kult!
Her er mitt bidrag:

http://anelene.blogspot.com/2010/05/manedens-inspirator-hos-scrappehuset.html

ellen sa...

For en kjempefin utfordring!

her er min utfordring

Tusen takk til dere som gir oss utfordringene!!!!

ellen sa...

For en kjempefin utfordring!

her er min utfordring

Tusen takk til dere som gir oss utfordringene!!!!

ellen sa...

Det var visst en litt klønete kommentar jeg hadde der over med litt VEL mange ganger bruk av ordet utfordring, he he!

Kine Aarnes sa...

Veldig fin utfordring altså!
Mitt bidrag finner du her: www.kinemorsin.blogg.no

Agnete-Sagalind sa...

Spennende!

Her kommer mitt bidrag:



Fruen fra tiden som liten frøken.. På SKI! *Grøsse*

Ann Cicilie sa...

Herlige DT-bidrag, god utfordring!



Her er mitt bidrag

Lene Aase sa...

her er min LO

Boffa sa...

Så knallflotte DT-LO`er og ei super utfordring.

Her ligger mitt bidrag:

E FIKK SÅ AU

toi9 sa...

Her har dere min LO
Endelig i drømmeland...

Ha ei fin helg :)

Gunn-Elin sa...

Nok en gang utrolig herlige bidrag av dere. Og kjempemorsom utfordring. Jeg liker faktisk å scrappe uheldige hendelser og bilder. Her er mitt bidrag http://gunn-elin.blogspot.com/2010/05/ikke-klar-for-dagens-dupp.html

ønsker dere alle en flott 17.Mai