1. april 2010

Ny måned, ny sponsor, nytt tema og ny utfordring.

April står for døren, og det er tid for litt nytt her hos oss.
Tema for mars var HUSET og vi har fått inn masse fine bidrag til utfordringene våre.

Vi har igjen vært så heldige å få Cosmo Cricket som sponsor, og er utrolig takknemlige for alle de flotte og inspirerende papirene som kom i posten fra dem. Cosmo har mange lekre nye serier ute nå, så jeg anbefaler at du tar en titt på hjemmesidene deres ved å klikke på logoen under her, eller hos noen av våre sponsorer. Vel verdt et besøk!




I april har vi valgt å sette fokus på Hverdagen.
På de små tingene som skaper livet vårt, og som vi alt for sjelden tar oss tid til å dokumentere. Fotballtreningen til minstemann, hverdagskabalen med kjøring hit og dit, funderingen på hva som skal være middagen idag, tidsklemma, styremøtet i turnforeningen, mårrakaffen på jobben... Hverdagene er så mye, og så forskjellige hos hver enkelt av oss, men felles for de fleste av oss er nok at vi har scrappet langt flere feriebilder og høytidsbilder, enn minner fra hverdagene.

De siste årene har profilbilder av flotte barn og voksne dominert scrappebildet. Denne gangen ønsker jeg derfor å utfordre dere til å bruke hverdagsbilder.

Jeg har valgt ut en skisse også, laget av Jolene Pienaar.

Scrapp en LO hvor du bruker hverdagsbilder.
Ta utgangspunkt i skissen.
Frist for innlevering er 30.april 2010.



Vinneren får denne flotte papirpakken fra Cosmo Cricket.
Her kan du se Designteamets løsninger:

Hilde:


Hanna:

Torill:

Vibeke:
Linn Kr:


Så sleng deg på utfordringen!
Vi gleder oss til å se hva du lager!

36 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Flott utfordring! Både skissen og tema og ikke minst kul premie. God påske til alle i huset!

Grethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Grethe sa...

Dette var en morsom utfordring. Jeg er veldig glad i å scrappe hverdagsbilder, og har her funnet noen bilder av minstemann som roter i kjøkkenskapene.

vesle,søte rotekopp

Det er første gang jeg legger inn bilder her, håper jeg fikk til dette med linkingen.

Grethe sa...

Fikk ikke til denne linkingen. Prøver igjen.

vesle,søte rotekopp

Fortsatt min minstemann som roter kjøkkenskap!

UlrikaT sa...

En helt super utmaning, hverdagsbilder har man många att ta av. :)
Her er mitt bidrag:
Neej! Du får inte!

Susann sa...

Flott utfordring!! Hverdagsbildene fortjener å bli satt pris på.

med skjeen i egen hånd

Cecilie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cecilie sa...

Her er mitt bidrag

Nydelig skisse

Camilla sa...

Super utfordring -og så flotte DT bidrag! :D

Mitt bidrag :)

ingeborg sa...

Her finner dere mitt bidrag:
http://splittbinders.blogspot.com/2010/04/hverdagsbilder.html

Linda sa...

Gøy oppgave. kjempefine DT LOer:)
mitt bidrag

pia iris sa...

flotte LOer fra dere i DT.
her er mitt bidrag, er et bilde fra en lekesituasjon, og det er hverdagsbilder for meg.

http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/04/pause-i-krigen.html

Tonje - fantorangen sa...

Her kommer mitt bidrag

Ane Lene sa...

Hei-hei

Her er hverdagslayouten min:

http://anelene.blogspot.com/2010/04/hverdagen-hos-scrappehuset.html

Ane Lene

GryA sa...

Morsom skisse! Her er mitt bidrag.

http://milfordsscrappeblog.blogspot.com/2010/04/vinterlo-til-scrappehuset.html

Boffa sa...

Nå har jeg også slengt meg med her inne, for første gang.
Super utfordring!!

Håper jeg får til den linkinga nå da ;)

mitt bidrag -just chilling

Isabell - Taranita sa...

Slenger meg på denne jeg=)

http://krimsogkrams.blogspot.com/2010/04/skisse-og-hverdagsbilder-ballong-lek.html

Ha en strålende uke

Isabell

Julia sa...

Kjempefin skisse syns jeg!
Viktig å "må" scrappe litt hverdagsbilder av og til, det er ofte temabilder ja ;-)
Jeg er så fornøyd med å kunne delta her igjen, Alt for lenge siden sist :-)

Mitt Bidrag

Monika sa...

Flott utfordring og nydelige DT bidrag :)

Her er mitt bidrag :)

toi9 sa...

Fine hverdagslige bidrag fra DT !

Her er tøffen.

Spruddle sa...

Flott skisse, og flotte dt-bidrag! herlig å se forskjellige løsninger! :)

Her er mitt bidrag

bestevenn sa...

bidrag nr. 1

bestevenn sa...

Fikk ikke til linken denne gangen, men her er mitt bidrag nr. 2http://bestevenn-bestevenn.blogspot.com/2010/04/scrappehuset-skisse-og-hverdagsbilder_18.html

Stine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Stine sa...

Jeg slet litt med linkinga i går, men jeg prøver igjen jeg!! Morsom oppgave og inspirerende skisse! Her er mitt bidrag:

Middagstid

Anette sa...

Her er mitt bidrag:

http://mamma-anette.blogspot.com/2010/04/mitt-bidrag-til-scrappehuset.html

Linda sa...

Her er det jeg har laget :)

http://strikkeogscrappe.blogspot.com/2010/04/eg-trenge-litt-kveldsmat.html

Linda W sa...

Så artig denne var, likte skissa.
Har prøvd meg på en lo, er litt i nybegynner stadiet men gøy er det.
Her finner dere min LO .
Ha en fin dag alle sammen....

Ann-Katrin sa...

Flott utfordring.
Her er mitt bidrag

HegeAL sa...

Her er mitt bidrag: http://hegeal.blogspot.com/2010/04/hverdagsbilder.html

Janne-Lise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Janne-Lise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Janne-Lise sa...

Da forsøker jeg å legge inn igjen - så får vi se om jeg fikk til linkingen denne gangen.

Tusen takk for "et spark bak" til å scrappe gode hverdagsglimt og rutiner som kanskje ellers ikke ville blitt prioritert i scrappebunken :)
Her har dere mitt bidrag:

Godnattrutiner

Nora sa...

Thanks for the super cool DT layouts! Here's my entry.

Brotherly Love

Nora

Lise Mariann sa...

Artig utfordring og som vanlig herlige eksempler fra dere. Her kommer min LO som handler om bare svart.

ellen sa...

Futt og alvor