6. april 2010

ScrappeLyset i april

En av de tingene jeg liker mest her inne i ScrappeHuset - er når vi skal velge ScrappeLys!! Det er så utrolig inspirerende når man er ute i gallerier og blogger for å velge månedens ScrappeLys.

Det som gjør det ekstra morsomt er at ScrappeLysene våre er totalt uvitende om dette frem til det ligger ute her i bloggen:)

Valget denne måneden er ei utrolig kreativ dame! Du har helt sikkert sett henne rundt på forum, i bloggverdenen - eller som deltaker hos utfordringsbloggene.


Månedens scrappelys er:
Lise Mariann



Her er hva hun selv skriver om seg selv i bloggen sin:


"Jeg heter Lise Mariann, er 29 år, nordlending og bor i Trondheim sammen med mannen min, vår nydelige datter og våre to søte pusekatter. Kanskje kjenner du meg best som Isiselin på nettet. Jeg er utdannet arkeolog og i fritiden koser jeg meg med scrapping, data, bøker, musikk og selvfølgelig mann, barn og pusekatter.
"





Jeg fant så mange flotte ting i bloggen til Lise Mariann, så denne gangen valgte jeg å lage et lite slideshow. Kos dere med alt det flotte :



Vi jentene i Huset har liftet scrappelyset, og her kan dere se hvordan vi fikset dette:


Lise Mariann:


Denne har Hanna lånt - og her er hennes resultat:



Lise Mariann:Torill lånte denne - og her er hennes scrapping:



Lise Mariann:


Hilde lånte denne til sine påskebilder:



Lise Mariann:


Vibeke sin:


Tusen takk for lånet, Lise Mariann:)
Og til alle dere som er her inne: Ta dere en tur i bloggen hennes, det er så utrolig masse flott der inne:)

Lise Mariann sin blogg


Da er påsken over for denne gangen,
og vi jentene i Huset ønsker dere alle en flott uke:)

3 kommentarer:

toi9 sa...

Hun er ett ScrappeLys. Har vært innom bloggen hennes tidligere, og hun har utrolig mye fint.
Fine liftinger fra dere :)
Ha en fin tirsdag !

Lise Mariann sa...

Åh, guri malla! Nå holdt jeg på å dåne fullstendig her! Jeg blir så innmari glad nå. Tusen, tusen takk, damer! *hoppe opp og ned av glede*

Elisabeth sa...

virkelig et flott lys den dama der ja... ;o)