26. mai 2010

BloggWalken i mai

Da var det denne tiden igjen da:)
Månedens BloggWalk!!

Ta deg turen innom disse kreative jentene, legg igjen en kommentar eller ti
- og er du ekstra lur: Legg dem til blogglisten din.
Massevis av inspirasjon å hente her:)


Linn:

Ullpurka er en veldig dyktig scrapper som behersker de aller fleste stiler.
Det er ikke bare kreasjonene hennes som er fargerike og lekne. Jeg synes scrappingen hennes gjenspeiler personligheten hennes som vi har blitt kjent med gjennom scrappeforum og blogg.
Variert, detaljert og kule sider lager hun.

Jeg vil gjerne trekke frem dette nydelig kortet fra bloggen hennes.
Detaljert, oppfinnsomt og lekkert. Kreative detaljer og et vakkert utseendet og oppsett.
Bærre lækkert. Stikk innom bloggen hennes for mer inspirasjon:
http://ullpurka.blogspot.com/



Torill:


Hun lager de mest fantastiske eskene jeg vet om. Så lekkert dekorert og så hærlige farger. Jeg elsker jo blomster, og når denne dama dekorerer sine esker - blir det som en lekker blomsterbukett!!

Jeg snakker om Randi
http://egenblogg-rantho.blogspot.com/

Nå har hun laget ei eske med gelatinvindu. Så imponert!

Har du ikke sett i bloggen hennes før - så ta deg en titt nå! Den er knall!!





Hanna:


Fant meg en dame som har lager noen nydelige kort og damen jeg mener er ScrappELLEN. Jeg fallt helt for denne nydlige barnevognen, noe så nusselig. Duse, deilige farger, bare helt fantastisk. Her er det masser av inspirasjon for kortlagere ellers alle andre scrappere:)
http://scrappellen.blogspot.com/



Vibeke:


Denne måneden falt valget mitt på en skikkelig fargerik scrapper!! Det er en sann glede og vitamininnsprøytning hver gang jeg er på besøk i bloggen hennes. De glade LOene bare smiler mot meg:)
Det er da selvfølgelig bloggen til Ann Cicilie jeg prater om -



Loen jeg vil vise dere er denne fargekladden her.
Jeg digger fargene - og oppsettet er bare helt utrolig!! Leken og fin:)
Noe jeg liker godt med det Ann Cicilie lager er at hun er så flink med dokumentasjonen og journalingen sin. Og hun bruker håndskriften sin.



Håper dere likte det vi har funnet frem:)

Det er kanskje noen av dere som legger merke til at ting vi linker til blir veldig blått... Vi klarer ikke å bli kvitt dette vi... Finner det ikke i de vanlige innstillingene våre.. Noen som kan om dette? Vi blir veldig glade for tips:)

Ha en fin onsdag videre:)

9 kommentarer:

ruffa sa...

Linkene endrer dere under fargevalg (innstillinger) der er det en som heter "linker" og her kan dere bytte farge til akkurat det dere vil :)

Nyyydelig tinger dere har plukket ut ♥

Vibeke sa...

Takk for hjelp, Ruffa:)
Men problemet er at det er ikke noe under våre innstillinger som sier at dem skal ha den blåfargen :(

Gro sa...

Har dere prøvd "Utforming" - Skrift og farge - og så ned til "Koblingsfarge"? Der kan iallefall jeg velge farge på min blogg.

Lykke til :o)

Ann Cicilie sa...

Nåh, tusen takk for fine ord kjære dere!

De andre bloggene var utrolig flotte, så mye gjennomført vakkert og kreativt!

Ellen sa...

TUSEN tusen takk for veldig koselige ord! Jeg ble sååå glad. At jeg skulle finne mitt navn HER!! Jeg som tok i mitt første mønsterpapir i januar:).
De andre bloggene har jeg tatt meg god tid til å besøke, og sett utrolig masse flott, Lo'er, kort, esker:) Masse inspirasjon!
Klem, ellen

Hanna sa...

vi har prøvd det meste, men finner ikke noe i html adressen engang som tilsier at noe skal være blått......

Hanna sa...

Så herlig at dere setter pris på å bli plukket ut, vi er så glad for å kunne vise frem så dyktige scrappere her inne på scrappehuset:):)

ullpurka sa...

Tusen takk for at dere har plukket ut en av mine kort til å representere her på scrapwalken. Takk til deg Linn.
Dette var knallmoro!
Og til dere andre... WOW så mye lekkert dere lager!!

Randi Th. sa...

Tusen, tusen takk for utplukkingen og omtalen!!! Setter veldig stor pris på det!

Ha en super dag, alle sammen!

-klem-