1. mai 2010

Kom MAI du skjønne :)

Da har vi allerede kommet frem til MAI:)
Ny måned betyr som vanlig: Ny sponsor og nytt tema:)

Månedens Sponsor nå i mai er Inkido:



Inne hos Inkido finner du masse flott til både scrapping og kortlaging. Inkido har utrolig mange flotte DTer og GTer. Dyktige og kreative mennesker.
Bloggen til Inkido finner du her, og her kan du shoppe:)


Akkurat nå har Inkido sitt årlige DT call!! Kanskje det er noe for deg:)
Les mer inne i bloggen til Inkido. Fristen er 20 mai:)

Vi jentene i ScrappeHuset er så heldige at Inkido takket JA til å være vår sponsor. Vi fikk hver vårt herlige kit med mønsteark og pynt.

Stikkord i mai er: DOKUMENTASJON

Utfordringen denne gangen er:

Finn frem noen bilder fra en hendelse du har lyst til å dokumentere. Fortell oss historien :) Her ønsker vi at det skal være fokus på historien, dvs at journalingen din skal være en stor del av det du lager.


Med KIT fra Inkido - og denne utfordringen, her er hva jentene i Huset har fått til:



Torill:




Hanna:



Linn:



Vibeke:



Den som vinner denne utfordringen får denne fine premien, sponset av Inkido + litt fra KortHobby:


I dag er det NSD - National ScrapbookingDay - hva passer da bedre enn å scrappe denne utfordringen her:) Vi gleder oss til å lese historien bak alle de flotte bildene og scrappingen:)

Frist: 31. mai kl 24.00

16 kommentarer:

Cathrine sa...

Super utfordring, jenter!! Så nydelige LOer, dere er så utrolig flinke!! Klem Cathrine

Isabell - Taranita sa...

Lekre bidrag fra DT og en super oppgave.

Jeg har fått laget en LO som satte mye følelser i sving, men er virkelig godt å være ferdig med den=)

http://krimsogkrams.blogspot.com/2010/05/scrappehusets-dokumentasjon-pes.html

Ha en strålende uke jenter

Isabell=)

Gunn-Elin sa...

nydelige bidrag :)
her er min http://gunn-elin.blogspot.com/2010/05/barnehagekrona.html

Cathrine sa...

Hei igjen!
Her er min LO!

Linda64 sa...

Her er kortet mitt som forteller en historie. Håper det blir godkjent til utfordringen.

Stine sa...

Så masse flott alle i DT har laget, jeg blir alltid inspirert av å titte innom siden deres! Her kommer mitt bidrag:

Fra baby til liten gutt

Klem Stine

ellen sa...

Så fin utfordirng, takk!

Kjell og Benny{på karneval

UlrikaT sa...

En helt super utmaning!
mitt bidrag

Veronica sa...

Flott utfordring, her er mitt bidrag:

Barnehagestart

marit sa...

Her
finner dere mitt bidrag!

marit sa...

Her
finner dere mitt bidrag!

Grethe sa...

Mitt bidrag til utfordringen

nytt bad

Toto og Tutu sa...

Her er mitt bidrag til dere! ☺
Hero of the rails

Linda sa...

Flott utfordring!
Her kommer mitt bidrag:
http://strikkeogscrappe.blogspot.com/2010/05/jesper.html

Henrikke Kormeseth-Rødal sa...

Hei :) Her har dere mitt bidrag. Jeg har valgt å skrive inn konfirmasjonstalen som jeg holdt til lillesøsteren min i hennes konfirmasjon i mai i år. Har aldri gjort dette før, så om noe er feil, kan noen si i fra da? :) Hehe, men tusen takk uansett. En flott side med maaange fine bilder :)

Her er bloggadressen min:
http://henrikkeskortkreasjoner.blogg.no/1275049055_utfordring.html

Ane Lene sa...

Her kommer mitt bidrag:

http://anelene.blogspot.com/2010/05/fortell-historien-hos-scrappehuset.html

Ane Lene