21. mai 2010

Månedens INSPIRATOR

Da er vi klar for månedens inspirator!


Og i mai har vi jo fokus på det å dokumentere. Da er det ganske naturlig å la seg inspirere av dagbøker denne gangen! Her står journaling i høysete, og de fleste har kanskje vært innom ei slik bok oppigjennom oppveksten?

Jeg har iallefall det! Pusurdagbøkene var nok min vei inn i scrappinga:0)
Og jeg har mange år med dager nedskrevet i dagbøkene mine. Ikke alt som står der som jeg tar fram... (hi hi), men det er mange tanker, ord og gjerninger (!) der.


Så vår INSPIRATOR i mai er;


La deg inspirere av dagbøker, og lag en LO, kort, eller noe altered. Fortsatt viktig med tekst:0)

Her kommer et inspirasjonsbilde;



Vi er fortsatt sponset av Inkido, og her er det vi i huset har laget.

Hanna;



Linn;

Vibeke;


Torill;


Fristen for denne utfordringa er 20.juni kl.24.00.



Her er bilde av premien fra Inkido!

3 kommentarer:

Ane Lene sa...

Her kommer mitt bidrag til Månedens Inspirator:

http://anelene.blogspot.com/2010/05/manedens-inspirator-hos-scrappehuset_21.html

Riktig god pinse!

Ane Lene

UlrikaT sa...

Vilken fantastiskt artig utmaning!

Här ärmitt bidrag

Elisabeth sa...

her er mitt bidrag