6. mai 2010

ScrappeLyset i Mai

Da var tiden inne for å presentere månedens ScrappeLys, og det er jeg som får den store æren. Da jeg skulle finne ut hvem jeg ville sette lyset på var det ikke noe problem. Denne gangen måtte det bli Lillesmor, eller Marianne som hun heter i real life.

I bloggen skrive hun dette om seg selv:

"Jeg heter Marianne, er 36 år, samboer og mamma til Herman på 3 år og lille Mathilde. Er fra Oslo-området, men har bodd i Bodø siden høsten 2005. Begynte med scrapping høsten 2006, og etter dette har jeg måttet utøve stor selvdisiplin for at det ikke skal gå utover både jobb og forhold..."



Istedet for å lifte ScrappeLyset, som vi tidligere har gjort, vil vi gjøre noe annet denne gangen. Vi ønsker at alt fokuset skal være på ScrappeLyset og trekker derfor frem en av våre favoritt-LOer og kommenterer hva vi liker med stilen/LOen hennes.

Først ut er Torill:

"Jeg digger denne LOen! Denne lekne stilen med bølgepapp og journaling, og så hærlige farger!!! Hun har en flott og variert stil, som gjør at det alltid er spennende å se hva hun tryller fram!!
Men denne var bare helt konge!!!
"


Vibeke:

Jeg falt pladask for denne LOen her jeg!! For et helt utrolig nydelig bilde - av et vakkert barn. De herlige øynene :)
Likte hvordan bildet virkelig kommer til sin rett. Herlig oppsett - en flott og ren LO:)
Elsker den detaljen med sommerfuglen i venstre hjørne Love



Hanna:

Det var så mye flotte LOer å velge mellom her inne, men valget falt til slutt på LOen dere ser under, den var helt nydelig. Fantastisk bilde og en helt utrolig flott måte å bruke det arket på, syns de arkene er vanskelig å bruke selv, så det gjør at jeg er ekstra imponert over hvor lekker denne LOen ble.


Linn Kr:

Marianne er en av mine store favoritter, og alt hun lager synes jeg er rålekkert. Hun har en stil som får det til å krible i både magen og eggstokkene. Hennes stil tar pusten av meg.

Den LOen jeg har valgt ut er veldig spesiell. Hun laget denne etter hun fikk baby og etter at hun hadde mistet pappan sin. Jeg hadde selv fått baby og mistet noen på denne tiden, så da jeg så disse nydelige og verdige sidene gråt jeg nesa stor og rød. Ikke et tema som blir for vanskelig å scrappe for denne jenta. De vakre bildene står i fokus, og fargevalget var perfekt. Pyntingen er perfekt. En sår, men fantastisk LO. Takk for inspirasjon og hjelp til å lage en verdig side om et så tungt tema.



Må bare anbefale på det varmeste at folk tar seg en tur til Marianne/Lillesmor's blogg.
Blir du ikke inspirert av den så vet ikke jeg. Hun er en ren inspirasjonskilde. :D



2 kommentarer:

Pia sa...

Så flott scrappelys dere har plukket ut! Marianne er kjempe-dyktig!

Taarnesvik sa...

Gratulerer så mye Lillesmor!! Her ver det jammen mye lekkert!