16. mai 2010

ScrappOrdet # 5 - ORD

På selveste 16.mai er vi klar for et nytt ord her inne i "Huset". Innimellom pynting og skjortestryking til i morgen, har vi da tid til å inspirere dere til noen kreative sprell i flotte vårdager.

Journaling er jo denne månedens tema, og hva er vel mer passende enn ordet "ORD"?

Hvordan du tolker ordet, og hva du legger i det - det er som vanlig helt opp til deg:) Og her hos oss behøver du heller ikke å ha med "ORD" i tittelen. Her skal du inspireres av ordet:)


Kjempeflott hvis du fortsatt har journaling med på det du lager også - men ingen krav om det. Bare en sånn liten ekstra utfordring til deg selv:0)



Frist for ScrappOrdet er 15.juni kl.24.00.



Denne måneden er vi sponset av Inkido - så vi har leka oss med produkter fra dem. Her er hva vi har laget med "ord".


Vibeke;


Hanna;



Torill;



Linn;

Premien til den heldige vinneren er disse produktene fra Inkido og Korthobby;


13 kommentarer:

Hege sa...

Her er mitt bidrag! Jeg har scrappa ord i massevis!

Elisabeth sa...

her er min inspirasjon av -ord

Lise Mariann sa...

Har blitt inspirert av ordet "ord" på en annerledes måte, jeg. Håper den blir godkjent. Yggdrasil finnes her.

UlrikaT sa...

Här är mitt bidrag

Ane Lene sa...

Her kommer mitt bidrag:

http://anelene.blogspot.com/2010/05/scrapp-ordet-5-ord-hos-scrappehuset.html

Ane Lene

Linda64 sa...

Her kommer mitt bidrag mor

Karine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Karine sa...

..og her kommer mitt bidrag
mitt "lom"

Stine sa...

Denne oppgaven koste jeg meg masse med:-) Og veldig flotte bidrag fra designteamet, dere er utrolig dyktige!

Her er mitt bidrag;

Dine ord


Klem Stine :-)

GryA sa...

Her er min tolkning av "ord" -

http://milfordsscrappeblog.blogspot.com/2010/06/endelig-en-ny-lo.html

...jada, jeg må vel lære meg å linke direkte her.Snart!

Tosk sa...

Mitt bidrag:

http://toskscrap.blogspot.com/2010/06/kos-og-trstende-ord.html

Anonym sa...

Hei,

Her er mitt bidrag, håper jeg får det til nå, har forsøkt å legge dette til i 30 min nå.
Mitt bidrag.

Håper jeg kan være med for det om.

Mvh
Marlene Andersen
marlene@lynmail.com

Anonym sa...

Den ble visst litt liten, her en litt større utgave.

Mitt bidrag.

Mvh
Marlene Andersen
marlene@lynmail.com