1. juni 2010

Barnas Måned

Ja, så har vi kommet til den første ordentlige sommerdagen, ihvertfall om vi skal dømme etter kalenderen. Juni står for døren, med sommerfester, skoleavslutninger, lyse sommerkvelder, St.hans og ikke minst: Sommerferie.

Nå er det tid for å fokusere på tid med sine kjære store og små, og med dette som utgangspunkt har vi valgt å gjøre juni til

BARNAS MÅNED.

Med oss på laget denne måneden har vi to fantastisk flotte sponsorer. Den ene er GlueDots, helt uvurderlig for alle oss med papirdilla.

Den andre er Sassafrass, som med sine lekne og spenstige papirer er en fryd å jobbe med i sommermånedene, såvel som ellers i året.


Og vi har selvsagt en utfordring til dere også.
Vi har valgt å fokusere på "Barn og Språk" med alt det innebærer. Og språk kan jo være så mye...
Talespråk, kroppsspråk, tegnspråk, skriving, lesing, morsomme ord og uttrykk, uttalefeil, fremmedspråk og ikke minst alle gullkorn som kommer fra de små kloke hoder.
Hva venter du på?
La deg inspirere av "Barnas Språk" og scrapp en LO eller et annet prosjekt.
Last opp link til bidraget ditt i kommentarfeltet under her.
Vi kårer to vinnere som får flotte premier sponset av GlueDots og Sassafrass.
Frist for innlevering er 30.juni kl 24.00.
Her kommer litt inspirasjon fra oss i DesignTeamet:
Linn:

Vibeke:
Torill:
Hilde:
Hanna:

Nå gleder vi oss til å se hva DU lager!
GOD SCRAPPING!

17 kommentarer:

Anne sa...

Gøy utfordring!
Og jeg lo høyt av bevebev, er det leverpostei kanskje? :D
Flotte kreasjoner fra DT. :)

Cathrine sa...

Herlig oppgave:) Nydelige LOer!! Her heter leverpostei "Lellelei"...hihi... Har laget en LO, så legger inn innlegg i morgen, men er ikke helt sikker på om det blir godkjent, har brukt en setning som lillemor sier veldig ofte for tiden... :) klem

Cathrine sa...

Her er LOen min

Tove Kristin sa...

Derre såg arti ut!! Kanskje æ ska prøv å få te en LO te der tema. Ska vårrå mutjy å ta av ,da jeg har ei datter som no e 2 år og det stadig kjæm nye ord og vendinga=O) Å, kainn vel sei æ heng etter litt med boka hennes å......

Anne sa...

http://felixiren.blogspot.com/2010/06/skal-vi-vre-venner-du-og-jeg.html

Her er mitt bidrag. :)

pia iris sa...

morsom utfordring.

<a href="http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/06/sant-at-ferga-har-moprell.html</a>


ha ei flott helg

pia iris sa...

gikk ikke den linkingen i forrige innlegg gitt...
her er mitt bidrag
http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/06/sant-at-ferga-har-moprell.html

UlrikaT sa...

Helt super utmaning!

Här är mitt bidrag

ania sa...

Denne utfordringen var inspirerende! :) Her er mitt bidrag :) (http://aniia.blogspot.com/2010/06/it-turned-out-she-wanted-more-all-along.html)

Vranda sa...

Her er mit bud til udfordringen:

http://atckort.blogspot.com/2010/06/scrapperhuset.html

Stine sa...

Morsom og inspirerende oppgave :-)

Mitt bidrag!

Stine

Merete sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Merete sa...

ARtig oppgave:) En liten LO fra meg.klar,ferdig,gå

Elisa sa...

så flotte bidrag fra dere:)

Her er mitt bidrag:)

http://elisashobbykrok.blogspot.com/2010/06/jeg-lagde-denne-loen-ogsa-pa-mjstreffet.html

Toto og Tutu sa...

Herlige utfordringer dere har denne mnd! Virkelig inspirerende! ☺

Her er mitt bidrag:

Det var en gang

Ane Lene sa...

Hei-hei.

Her er mitt bidrag:
http://anelene.blogspot.com/2010/06/barnas-sprak-hos-scrappehuset.html

Smil fra Ane Lene

alfie sa...

Pyha - jeg når det lige:)

Lækker TEMA.

Mit bidrag: Alfreds Gym opvisning.

Hilsen Alfie.