26. juni 2010

BloggWalken i juni

Det er tydelig at sommeren, solen og feriemodus har satt oss scrappere på en liten pause. Det er litt roligere både ute på alle scrappeforum - og her ute i bloggverdenen.

Men som vanlig: Vi har funnet frem 5 kreative jenter som vi har lyst til å vise frem for alle dere:) Det kunstverket vi viser er bare en liten del av alt det flotte som befinner seg i disse bloggene:)

Kos deg:)

Hanna:

Valget min denne måneden har fallt på Isabell, hun lager noen fantastiske LOer, og bruker noen kule teknikker som gir LOen et helt særegent uttrykk.
Her kan en hente en hel masse inspirasjon:)


Hilde:

Denne gangen falt valget mitt på Tangent!
Ei utrolig inspirerende dame, som scrapper de herligste Loer!!:)
Alltid flotte bilder! Takk for at du inspirerer:)


Linn:

Da jeg så denne nydelig, råskjønne LOen innså jeg at jeg var fortapt. Se på den delikate fargebruken, en dært der og en dært her. Nusselig pyntet overalt. De søte sommerfuglene. Kult tittel med blanding av farger. Og ikke minst; DET PERFEKTE SOMMERBILDET.

Resten av bloggen tiL Cathrine fortsetter på samme måte. Lekkert, detaljer og forseggjort. Spreke detaljer og spennende fargebruk er noe jeg forbinder med denne kreative damen. Ta turen innom for mer inspirasjon.



Torill:

Jeg velger meg Ulrika denne gangen!
Hun scrapper så flotte fargerike LOer av sin familie. Nydelige barnebilder foreviges sammen med tekst og pynt! Det Ulrika lager, blir man glad av!
Se bare på denne lekre LOen!



Vibeke:

Siden juni er Barnas Måned så jaktet jeg på noen som er litt ekstra kreative sammen med barn:) Mitt valg falt da på Marie/Banglamarie.
I denne bloggen finner du det meste. Hun driver på med det meste innen håndarbeid, hun scrapper - og som nevnt - hun lager så masse flott sammen med jentene sine!!

Her finner du direktelinken
til det kreative hun har med barn i bloggen sin, men jeg anbefaler på det varmeste at du tar en titt på det andre også:)


Her hos oss finner du alltid en utfordring, eller 3 :)
Sleng deg med!! :)

3 kommentarer:

Inger sa...

Her var det utrolig mange flinke og forskjellige scrappere:)
Må ta meg en bloggtur for å nyte det de lager jeg;)

UlrikaT sa...

Tuusen takk Torill for att du har valgt meg! :) Og gratulerer til de andre på BloggWalken!

Isabell - Taranita sa...

oi, skjønte ingen ting når jeg såg min LO her inne. For en utrolig hyggelig ting å komme hjem til. TUSEN takk