21. juni 2010

Månedens INSPIRATOR

Siden det er barnas måned her i Huset så tenkte jeg som så at Inspirator-oppgaven måtte være litt leken og sprek. Valget falt derfor på TEGNESERIE. Du skal finne inspirasjon til å scrappe i tegneserienes verden. Hvilke? Det er opp til deg. Hvordan? Bestem selv. Kanskje du har sett en kul tittel du vil etterligne og bruke på Loen din? Tøff skrifttype, røft utseendet eller passende rent innholdsmessig...
Kanskje lar du deg inspirere av tegneserienes friske og spennende fargevalg? Ofte brukes det veldig sterke og gode farger. Lek deg og prøv ut en ny fargekombinasjon.

Hadde nok vært kult med litt lekne og barnslige tegneserie-effekter også kanskje? Sånn bare for å understreke poenget godt nok. En liten sinnatagg-baby omgitt av sorte skyer og lyn ;)
Snakkebobler er morsomt. De setter en ekstra spiss, og bringer frem personlighet på en LO.

Oppsettet er enkelt, men lekkert og virkningsfullt. Hva med å la seg inspirere på den måten. En stilren og tøff LO eller kort?

Hva med en liten tegneserie-detalj? Tok du vare på den gøyale merkelappen fra 6 åringens nye hello kitty jakke? Klistremerker fra Tom og Jerry bladet. Fikk ikke ungene noen festlige effekter i forrige Donald blad?
En enkel og leken oppgave nå i sommervarmen juni. ;) Her skal man ha det gøy og kanskje til og med tenke litt utenfor boksen. Om det blir en lekker clean and simpel LO eller en helsprø freestyle blir opp til deg. Nå er jeg spent på hvordan ditt bidrag blir.

Her er våre :D

Linn:
Vibeke:



Hanna:


Torill:




Premien du kan vinne er lekkerheter fra Sassafras. Utrolig fargerike og barnlige ark.

Fristen for innsending er: 20. juli kl. 24:00.

11 kommentarer:

Cathrine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cathrine sa...

Kjempe artig oppgave jenter! Og så mye flott dere har laget!

Her er min LO

håper den blir godkjent:)

Ha en fin dag, klem Cathrine :)

Therese sa...

Kuuul oppgave!!! Her er min LO:
http://taesj.blogspot.com/2010/06/var-egen-superhelt.html

Spruddle sa...

Kjempebra oppgave! Her er mitt bidrag :)

UlrikaT sa...

Vilken artig utmaning!

her er mitt bidrag

Grethe sa...

Takk for en spennende og morsom utfordring!
Her kommer mitt bidrag!
en vellykket bursdag

madeleine sa...

Så morsom utfordring! Her er min LO! den har jeg laget for å samle tankene minme rundt en konkurranse jeg er med i, og stemmer dere på meg i den konkurransen kan dere vinne 9.999 skattefrie kroner! :D

Linda W sa...

Hei
Så artig en konkuranse, denne blir jeg med på. Stilig bidrag dere har laget..
Her kommer mitt er litt dårlig bilde, men håper det går...

http://lindassaksogpapir.blogspot.com/2010/06/en-liten-lo.html

Klem:)

pia iris sa...

her er mitt forsøk på tegneserie-varianten selv om jeg bare har ett bilde...
http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/06/vv-vv-vv.html

Kine Aarnes sa...

Hei!
Her er mitt bidrag til en kjempemorsom utfordring!

http://kinemorsin.blogg.no/1279106502_se_opp_en_huskende_hu.html

Hilsen Kine Aarnes

anneli sa...

Her finner dere mitt bidrag
http://annelisscrapperier-annei.blogspot.com