19. juni 2010

NY HEADER

Hipp, hipp hurra!! Vi er så glad!! Hvorfor?? Jo, fordi vi jentene i Huset endelig har fått oss en ny og mer personlig header. Er den ikke fantastisk. Dette må selvfølgelig feires, og dere får bli med på feiringen. Vi trekker ut en vinner av dere som skriver en kommentar på dette innlegget. Den heldige får en forundringspakke i posten, som selvfølgelig inneholder scrappesaker. Vil også benytte anledningen til å ønske alle en riktig god sommer, vi i huset tar ikke ferie så det er bare å følge med her inne, for det kommer hele tiden nye og spennende utfordringer:) som dere kan kose dere med i ferien.

Det følger selvfølgelig med en liten utfordring også. For dere som blir så inspirert av får nye header, at dere vil scrappe en LO inspirert av den, så er det bare å scrappe i vei. For den LOen vi liker best, får også en forundringspakke i posten:) Håper dere hiver dere med!! Lykke til:) Frist 20.07.10

45 kommentarer:

Asil sa...

Grattis, knallfin ny header! Så tøff fint, hva heter den? :P

Tinemor sa...

Gratulera med kjempe flott header!! Tøff!! :)

Heges lille hobbyverden sa...

Gratulerer med KNALLTØFF header!!
Ønsker alle i scrappeHuset en riktig god sommer!!!

:-)

pia iris sa...

gratulerer med en flott header som sier mer om dere enn den gamle ;-)
er gjerne med på både trekning og utfordring jeg så jeg får vel kost meg med noe i helga tenker jeg.
er det en viss dato den utfordringen går til?
ha en flott helg.

Ane Lene sa...

Gratulerer med ny, flott header! Gøy å fornye seg innimellom.
Utfordringen skal jeg nok prøve meg på.
Smil fra Ane Lene

synnøve sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
toi9 sa...

Den var kjempefin denne headeren her !!=))
Fint med bildenen av dere :)

Ha en god sommer alle fem :)
Toini=)

Isabell - Taranita sa...

denne ble jo knall flott,dere er flinke jenter=)

Maria Therese sa...

Lekker headder! Den frisker veldig opp her inne :)

Aina sa...

Gratulere med kjempe fin header! Kjekt å få sjå kven som står bak denne flotten bloggen med ein gong ein kjem inn på sida! Gledar meg til å sjå korleis folk løyser denne utfordringa :) Ha ei god helg alle saman!

Solblomst sa...

Kanllfin header.

synnøve sa...

Gratulerer så mye med den flotte headeren. Dere bor i litt av et sjarmerende hus !! - med hjerte på døra,- ja der det er hjerterom er det husrom!

Cathrin sa...

Kjempeflott header dere har fått dere, gratulerer så mye! :o)

Cathrine sa...

Så flott header!! Så fine dere er da!!:)))) Grattis:) Må prøve å få scrappet en LO :D

God helg, klem Cathrine:)

Hege sa...

Flott header!
Ønsker dere en god sommer også!!
:-)

aud sa...

Gratulerer med kjempefin header. Tøff! God sommer!

birgitte p sa...

Flott header! Dokke er kjempedyktige damer alle saman, og finn masse inspirasjon her, om eg ikkje leverer så mange bidrag!

Sylvi@ sa...

Denne var jo bare rålekker da :-)
Gratulerer med ny header !!

Julia sa...

Gratulerer så mye!
Den var veldig fin!
Håper på litt scrappetid i sommer, så jeg følger med :-)

Grethe sa...

For en flott header!! Herlige scrappedamer! Og huset er så søtt og koselig!!

Ann Cicilie sa...

Grattis med ny banner, kjempefin! Flotte damer og ;)

Turid sa...

Stilig header! Ønsker dere en riktig god sommer!
Turid :)

Marie sa...

Lekker og leken banner :-) Likte den kjempegodt!

Mokka sa...

Kjempefresh og stilig header!! :) :) Passet godt til dene utfordringsbloggen. :)

GryA sa...

Morsomt med ny header! Kjempefin! Gratulerer

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Så stilig header dere har fått! Vil jo gjerne være med i trekning av den spennende forundringspakka :)

Elisabeth sa...

Gratulerer med ny header. Likte spesielt godt hjertet paa doera :)

Mona sa...

Gratulerer med ny flott header! :D

lissy-hanne sa...

Hjertelig tillykke , og god sommer til alle

Merete/Scrappeguri sa...

Knallfin header! Og gratulerer så mye!

Beatemor sa...

Gratulerer med ny header! Den var mye finere enn den dere hadde før!

Stine sa...

Jeg henger med på jeg, flott header! Grattis ;-)
God sommer til dere alle!
Stine

Marianne sa...

Grattis med ny og flott header! Fonten var knalltøff og flott med bildene av dere :)

Ha en flott sommer!

marit sa...

Grattis med ny header!
Er med i trekningen på begge to! Loen fin du her

Binna sa...

Gratulerer med en kjempetøff header:)
Gleder meg til fortsettelsen:)

Merete sa...

Skikkelig stilig banner !!

Gratulerer så mye:)

UlrikaT sa...

Gratulerer med ny og kjempestilig banner!

Benita sa...

Gratulerer med den fine nye banner og benytter lige lejligheden til at takke for de fantastiske udfordringer, som jeg benytter mig af, men desværre sjældent til tiden.

Tak for den gode inspiration!

Jeanette sa...

Gratulerer så mye med ny header, syns den ble veldig fin og gjorde mye for bloggens utseende! :) Samtidig er det lettere å huske hvordan dere ser ut! Ha en flott dag videre! Klem.

Linda64 sa...

Gratulerer med kjempeflott ny header!!!

linsal sa...

For en flott Headder dere har fått dere! Man virkelig kunne SE at den var ny. Digget at dere hadde med det lille huset på siden :D
Gratulerer med ny headder!
klem fra Linda S. L

Linda64 sa...

Da har jeg rett og slett latt meg inspirere av den nye headeren deres. Håper dere liker bidraget. her kan du legge inn tekst

synnøve sa...

Da har jeg laget en LO, ble veldig inspirert med det samme jeg så headeren.

Papirskreppa sa...

Da hiver jeg meg med på denne :)Headeren var fin. Likte huset :)

Agnete-Sagalind sa...

Den var råkul! Selv om dere måtte ta vekk ansiktene for å få på nye snart, så gjør jo ikke det noe. Vi gleder oss til å se det ferdig resultatet!
Heia Scrappehuset!
Og god sommer til dere

Klem Agnete-Sagalind