6. juni 2010

Scrappelyset i juni er...........

Denne måneden har vi i "Huset" valgt.......................................................................tamtamtam....tamtam...
Karine
:):)

Karine`s foto og scrappeblogg

Heisann:) Jeg er ei jente...eller kanskje dame(?).. på 30 år. Jeg er gift med min kjære Ole og sammen har vi tre herlige aktive barn; Noah, Tobias og Lisa på 5 år, 2 år og 3 mnd!! Jeg har holdt på med foto siden jeg var 16 år; det aller meste er selvlært. Jeg syns det er spennende og har de senere år tatt på meg foto-oppdrag; mest brudefoto, men har også prøvd meg på kunstsjangeren:) Når det kommer til scrapping begynte jeg vel i 2004/2005 da Noah ble født, men ble vel for alvor hekta når yngstemann kom til verden i 2007:) Denne bloggen kommer nok til å handle mest om scrapping, men det dukker nok opp et og annet blinkskudd også;)....som kanskje også blir scrappet:)

Denne damen scrapper noen virkelig fantastiske og spreke LOer, de fleste av de nydlige barna, men også noen LOer av seg selv og foreldre generasjoen:)Hun mestrer de fleste stiler på en super måte, og tryller frem de nydligste kreasjoner. Så gøy å vise frem en så flott scrapper:):) Gratulerer så mye:)

Her er noen av de LOene vi i ScrappeHuset har valgt oss ut:

Torill


Jeg synes Karine scrapper helt nydelig! Hun har stor variasjon i det hun lager, og kan bruke sterke farger - og deilige duse!! Jeg kan se at hun koser seg med det hun holder på med!
Jeg digger at hun scrapper i 6x12 innimellom! Det er et ganske så stilig format! Jeg har valgt en slik LO - synes denne var så sommerfrisk og lekker!! Tusen takk for inspirasjon!!

Hilde



Jeg elsker fargene og lyset i LO'en, og hvordan hun klarer å skape varm stemning i en kald LO, både fargemessig og tematisk.

Vibeke


Det måtte bare bli denne!! Sjekk for et helt utrolig flott bilde da!! Det er en så herlig ro og harmoni over denne LOen. Alt passer så perfekt sammen. Lekkert - lekkert!!:)

Linn


Karine - en fantastisk scrapper og en fabelaktig fotograf. En STOR inspirasjonskilde. Hele bloggen hennes er fylt til randen med lekre saker, både LOer, kort, fotografier og altered saker.
Hennes fargebruk og sans for fiffige detaljer gjør siden henne helt spesielle.

Jeg vil gjerne trekke frem denne LOen. En NYDELIG side med et bilde som får det til å rasle i eggstokkene. Frisk og spennende fargesammensetning som står i kontrast til det sarte, gode bildet, og nettopp derfor blir denne så utrolig herlig. Tøff bruk av arket, diggbart med rivingen.

Har du ikke vært i bloggen til Karine så har du gått glipp av noe stort.

Hanna



Jeg velger meg denne nydlige LOen av søte, lille Lisa:) Så deilige farger og ikke minst et nydelig bilde. Karine du er en super god scrapper, en av de beste.

4 kommentarer:

Anne sa...

For noen fantastisk nydelige LO-er, jeg hører nesten scrappepulten rope på meg, for jeg ble så inspirert! :)

Karine sa...

Tusen tusen takk...kjente jeg ble helt overveldet av alle de fantastiske kommentarene!!! You made my day!!! Tusen takk...føler meg utrolig heldig som ble plukket ut som scrappelys for juni:):) takk til alle dere som har vært innom bloggen min:)
Klem karine

Toto og Tutu sa...

Gratulerer så masse Karine! Du lager utrolig masse flott! ♥

Ann Cicilie sa...

Nyyydelig!

Likte spesielt godt at hun scrapper i 6x12, det gjorde jeg også en gang i tiden men har ikke vært inspirert til det på lenge.

Men nå vet jeg hva som skal prøves!