12. juli 2010

Her er vårt første nye DT medlem:)

Da er tiden inne for å vise frem en av våre 3 nye jenter:)


Ta godt i mot: ANN CICILIE!!

Jeg heter Ann Cicilie, og bor i Danmark sammen med min kjære mann og våre to døtre.

Bortsett fra å bruke avsindig mye tid på blogglesing, inspirasjonssamling og scrappeshopping, bruker jeg også litt tid på å faktisk scrappe! Bortsett fra det liker jeg å være med fami
lie og venner, dra på små oppdagelsesreiser i nærområdet og naturen omkring oss, og holde meg litt i form.

Jeg oppdaget scrapping da jeg
bodde i Stavanger og var gravid med vår eldste datter. Jeg ble etterhvert med på en del kurs og treff der, og stortrivdes i det fantastiske scrappemiljøet.

For to år siden flyttet vi til Danmark, hvor jeg har møtt mange herlige damer gjennom denne hobbyen.


Jeg føler at jeg får utløp for mine barnslige sider gjennom scrappingen. Små knapper, fine ark, klistremerker i alle farger og fasonger, maling... Ja, hva mer kan man ønske seg? Det gir meg også en stor glede å sitte (det vil si, jeg står alltid når jeg scrapper, har ikke tålmodighet til å sitte ned...) å klippe og klistre litt, og jeg elsker å kikke gjennom albumene mine på det jeg har laget tidligere. Jeg er faktisk fornøyd med det aller, aller meste av det jeg har laget, for selv om ikke alle mine layouts er like fine, så er det allikevel en liten bit av meg i hver og en av dem, og selvfølgelig minner som er så viktige å ta vare på.

Jeg synes det er så viktig å huske å sette pris på det en selv lager!
Det er vanskelig å si hvilken stil som er "min", jeg er veldig glad i å variere litt og synes det er enormt morsomt å prøve alle de forskjellige stilene som finnes. Det kommer jo også an på tid og energi; når minstejenta på 5 måneder har en uke i strekk hvor hun krever konstant underholdning er man glad bare man får smekket sammen en side med et bilde, et par mønsterark og en tittel, men skulle man være så heldig å ha en kveld hvor begge barna har blitt innhentet av Ole Lukkøye før kl 21, og det er en god fotballkamp på TV'n så min elskede blir underholdt, så er det jo gøy å prøve seg på noe litt mer detaljert noe.

Generelt kan man vel si at jeg liker en litt rotete stil, med en god dæsj farger. Litt sånn cluster - vintage - freestyleaktig noe. Med alt det vakre og lekne og crazy som finnes av scrappeinspirasjon der ute, så klarer jeg rett og slett ikke å slå meg til ro med en stilart. Men en ting er viktig uansett: Journaling! Jeg tror teksten på mine layouts kommer til å være til glede for både meg og familien min om noen år, og selv om det selvfølgelig ikke er noe jeg tenker på daglig, så tror jeg da også den vil være verdifull den dagen jeg ikke er mer.

Å bli headhuntet av Scrappehuset er en kjempestor ære for meg, for selv om jeg jo synes at det viktigste med scrapping skal være å få utfolde seg kreativt og ta vare på kjære minner, så er det da også unektelig gøy å vite at noen har tro på at en kan spre litt inspirasjon til andre scrappere.Jeg gleder meg veldig mye til å bli en beboer i dette flotte Scrappehus!


Tusen takk for at du takket ja til å bo sammen med oss, vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg:)

Ann Cicilie sin blogg finner du her:)
Når du er der inne - så skjønner du godt hvorfor vi ville ha henne med i Huset vårt:)

4 kommentarer:

Torill sa...

Velkommen til Huset!!
Jeg gleder meg stort til å bli bedre kjent med deg:0) klems

Ann Cicilie sa...

Takk takk:)

Jeg gleder meg skikkelig mye til å jobbe med dere, og må da også si at jeg har en smule (sunn, går jeg ut fra) prestasjonsangst!

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye! Det blir spennende å se hva du lager sammen med de andre i huset!
Kanskje dette blir et skikkelig trønderhus (trønderlån) til til slutt ;)

Gleder meg til å se hvem de andre er også!

linn kristine sa...

VELKOMMEN SKAL DU VÆRE! ;D