13. juli 2010

Og siste jente ut er....

ISELIND!!!!

Vi digger at du vil bo i Huset vårt, Iselind:)

Presentasjon.docx

Hei!

Jeg heter Iselind Segtnan Thoresen. Jeg er 31 år, gift med Frode, og sammen har vi Elias på 5 år, og Sanne på snart 2 år. Mannen min har en datter, Tina Mari, 19, som er en kjempeflott storesøster til Elias og Sanne

Jeg bor, og trives godt i Mosjøen hvor jeg arbeider som fysioterapeut på en privat klinikk.

Jeg oppdaget scrapping i 2005, da jeg gikk gravid med Elias, og siden har det utviklet seg til å bli en del av meg og min livsstil. Jeg har alltid en plan liggende i bakhodet for hva jeg skal lage, og når jeg setter meg ned går det som regel veldig fort å få satt i sammen en layout. Vennene mine sier ofte at jeg er en hurtig scrapper. Jeg elsker å prøve ut forskjellige stilarter, men når jeg titter igjennom albumene mine, så ser jeg at jeg ofte ender opp med cluster/white space.

Jeg elsker å fotografere, gjerne de små øyeblikk fra hverdagen, og nå som det er sommer, er jeg stadig på jakt etter sommerens blinkskudd. Det er jo fantastisk at mine to hobbyer passer utfyller hverandre helt perfekt. Dessuten, så har scrappingen gitt meg mange gode venner, noe jeg setter veldig stor pris på.

Ellers, så liker jeg å ta en god kopp kaffe på cafe sammen med gode venner, trene, gå korte turer eller lengre turer i fjellet og selvfølgelig, bare være sammen med min fantastiske familie.

Jeg er utrolig takknemlig over å ha blitt headhuntet av jentene i ScrappeHuset, og det er med spenning og mange sommefugler i magen jeg blir designer sammen med så dyktige medscrappere. Jeg er kjempe glad for at jeg kan være med å inspirere med det jeg liker aller best.

Tusen takk jenter!!

Iselind



Her er Iselind sin inspirerende blogg

Da er Huset vårt akkurat slik vi vil ha det!! Vi er så glad for at alle 3 takket ja:)

ScrappeHuset sine beboere er i full gang med å planlegge høsten og vinteren.

Dere har mye å glede dere til:)

Årets sponsorjakt har startet! Så hvis du sitter der og har lyst til å sponse oss jentene - så er et bare å sende oss en mail:)

Med noen regndager nå i sommer så håper vi på mange bidrag til de utfordringene vi har ute akkurat nå:) Spennende å se hvordan dere løser utfordringene:)

Vi er tilbake den 16. juli med et nytt ScrappOrdet:)


Kos dere:)

3 kommentarer:

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med rommet i huset! Jeg gleder meg til å se hva du bidrar med :) Lykke til!

Hildegunn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ann Cicilie sa...

Det skal bli så gøy å jobbe med deg :)