24. juli 2010

TegneserieMesteren ;)

Må bare si at jeg virkelig har kost meg denne måneden. Javisst har jeg hatt ferie, men jeg har også vært rundt i diverse flotte blogger og sett på råstilige og kule tegneseriebidrag. Synes denne oppgaven var kjempe morsom å scrappe, og da var det ekstra gøy å se at flere synes det samme.
La oss gjøre kort prosess. :)

Vinneren får denne flotte og fargesprakende pakken fra Sassafras.


Her er våre favoritter :)








Og vinneren ble...














Pia Iris


med dette herlige bidraget.

Fargerikt, lekent, kule tegneserie-effekter og snakkebobler. Skikkelig kul og god. Diggbart bidrag.

En verdig vinner av tegneserieutfordringen. :D




Send oss adressen din, så kommer denne flotte pakken i posten til deg. :D


2 kommentarer:

pia iris sa...

herlighet så morsomt da, at dere valgt MIN LO blant alle de flotte som var sendt inn *jubler*
dette var skikkelig gøy da.
tusen takk.
men jeg skal vel betale portoen på pakken min?
ha en flott helg alle sammen. klem pia

Vibeke sa...

Gratulerer så mye, Pia!! Denne var skikkelig tøff:)

Takk for alle de flotte bidragene:)