26. juli 2010

Tid for BloggWalk

Nå som vi har fått flere DT-medlemmer har vi utvidet denne posten. Fra denne måneden kommer vi til å velge ut flotte blogger fra både norske, danske og svenske blogger. På den måten vil dere kunne få opp øynene for masse dyktige scrappere fra våre naboland også. Hvor flott er ikke det. :D

Her kommer våre favoritter som vi gjerne vil dele med dere. :D

Vibeke:

Jeg klarte ikke la være - denne gangen måtte jeg bare velge denne fargekladden her!!
Noe så herlig!! En LO til å bli glad av!! Det oser sommer og glede!!:)
Takk for inspirasjonen mi@:)
I mi@ sin blogg finner du masse mer:)



Ann Cicilie:

Så velger jeg meg en layout av danske Marie.

Hun er en mester i hjemmelaget pynt, og jeg elsker hennes utradisjonelle valg av materialer i scrapbooking. En kreativ dame som er god til å tenke utenfor boksen, og en stor inspirasjonskilde!



Linn Kr:

Se på de goooode fargene på Lindas LO. Her snakker vi stemning altså. En deilig og lun stemning.

Fargene og oppbygningen av LOen understreker det fine atmosfæren vi opplever når vi ser på bildet. Diggbar mistbruk, og nusselige detaljer. En vakker og fin LO.

Resten av bloggen hennes fortsetter på samme viset. Behagelige sider, fylt med de lekreste farger som passer perfekt til bildene. En blogg du må få med deg. :D


Torill:

Jeg har vært å tittet litt rundt i blogger, og forelsket meg helt i dette utrolig lekre bokmerket som Gøril har laget!

Så delikat og lekker fargekombinasjon - og en utrolig koselig gaveide! Det trenger jeg i denne bursdagstiden i min familie!

Tusen takk for titten, Gøril. Du har fantastisk mye flott i bloggen din



Iselind:

Da har jeg funnet en svensk blogger med navn Camilla.

Denne layouten bare ropte til meg. Syns den er helt perfekt. Nydelige farger, herlig bilde, og pynte detaljene harmonerer bare så godt med resten av LOèn. I like.....



Hanna:

Velger meg denne nydelige LOen som MonaV har lager, en skikkelig romantisk LO i herlige farger, nydelig pyntet er den også. Likte ekstra godt den heklet duken over bildet:)


Elisabeth:

Min første bloggwalk, og jeg velger meg Catrine sin blogg....

Jeg har i mange-mange år likt det Catrine lagde til jentene sine, og når hun så fikk en gutt for snart to år siden, så er guttesidene hennes så fortryllende og spennende de også.



For mer inspirasjon, besøk disse bloggene. :D
Ha en fin dag. :D

7 kommentarer:

MonaV sa...

Dette var overraskende og veldig hyggelig!!
Tusen, tusen takk Hanna:)
Alltid moro å bli satt litt ekstra pris på.

Jeanette sa...

Kjempeflotte og inspirerende blogger/layouts! :)

Solblomst sa...

Fantastiske bidrag alle sammen. ♥

Solblomst sa...

Fantastiske bidrag alle sammen. ♥

CamillaE sa...

Ooohhh, vad glad jag blev!!
Tusen tack för uppmärksamheten. ♥

pia iris sa...

masse flott dere har funnet. skal ta en runde til i de.
klem pia

Dora sa...

this about love, the yellow one- amazing:))
all of them are beautiful!