26. august 2010

BloggWalk i August

Nå er det atter igjen den datoen hvor vi kan publisere hvilke godis-biter vi har vært og kikket på i løpet av denne måneden. Dere skal vite at det er utrolig gøy å kikke rundt i de forskjellige blogger, og det er sannelig ingen lett jobb å finne bare en blogg pr mnd :o)

Her er heder og ære knappen de aktuelle kan bruke (gjelder forøvrig for alle andre også som har blitt fremhevet på hvilken som helst måte her inne i Huset)



Linn Kr:

OH HAPPY DAY sier jeg bare! Jeg hoppet fra den ene til den andre og endte opp hos Kristine.
Har du sett? Sitte å scrappe julekort i august da, og så rålekre!!! Utrolig godt å se at man ikke er den eneste i litt julemodus for tiden. Dette nostalgiske og übersøte kortet fikk fart på juleplanleggingen min i allefall. Nydelige farger på mønsterarkene
som tar opp fargene fra det nusselige bildet. Og den fine-fine pynten da... *smelt*



Ann Cicilie:

Jeg har som vanlig snoket litt i danske blogger, og kommet frem til en layout som jeg vil vise frem som både er utrolig flott og veldig rørende. Den har et kreativt oppsett, jeg elsker misten, banneret, det lille håndavtrykket, og selvfølgelig den viktige historien hun har skrevet ned.
FruMaansen ( http://kreativiteten.blog
spot.com/ ) mistet 14. juni i år sin sønn Vitus, og for henne har en viktig del av sorgprosessen vært å minnes han gjennom scrapping. Hun lager noen herlige, fargesprakende layouts, og jeg beundrer sterkt motet hun har bevart oppi det hele.

Takk for at du deler dine tanker og inspirerende layouts med os
s!



Torill:


Jeg vet aldri hvor jeg havner når jeg er på min månedlige runde i Bloggland. Det er så mange lekre kreasjoner rund om, at man kan ikke unngå å bli inspirert!
Da jeg kom til Linda http://strikkeogscrappe.blogspot.com/ sin strikke og scrappeblogg stoppet jeg! Jeg ble rett og slett forelsket i dette kortet! Helt genialt å bruke bokside sånn - og de fargene er jo så lekre!!!

Tusen takk for super inspirasjon!



Vibeke:

I vårt naboland - Sverige - finnes det så mange dyktige scrappere. En av mine store favoritter er Maja/Eyovine.
http://stokk-eyovine.blogspot.com/
Dette er ei dame som scrapper de nydeligste LOer. Hun behersker de fleste scrappestiler - og alt hun lager blir like lekkert.

Mitt valg falt på denne lekre Loen her. Jeg digger den lekne stilen og fargene. Dessuten er det fint at man scrapper seg selv:)



Iselind:

Da har jeg vært å kikket litt rundt omkring i blogger, og mine øyne falt pladask for denne flotte layouten som Gudrun har laget. Jeg digger de flotte stemplene hun har brukt, og de hjemmelagde blomstene er bare så lekre. Fargene er kjempeflotte, og håndskriften i seg selv er jo et kunstverk. Takk for inspirasjonen du gir meg og mange andre rundt deg....



Elisabeth:

Jeg har vært på vandring, og landet i Hokksund hos Elis@beth. Denne LO'en av jenta hennes er tvers igjennom herlig i fargevalget, oppsettet, detaljene og ikke minst historien som er skrevet. Takk for at du deler i hjerterommet ditt..


6 kommentarer:

toi9 sa...

Det var mye lekkert på bloggwalk runden :)
Mye til inspirasjon!!!

Ha en fin dag :)

Anja's KortKreasjoner sa...

Så mye lekkert :)))
Gratulerer til jentene :)
Klem, Anja

Maja/eyovine sa...

Mäh! Vad glad jag blir =) Tack Vibeke för de fina orden.

// Maja

FruMaansen sa...

Tusind TAK Ann Cicilie!

Jeg er dybt beæret over dine søde ord! Føler mig meget glad! :-)

Fine ting i andre har lavet!

Linda sa...

takk for at du valgte min blog Torill :)

gudrun sa...

Ååååå, SÅ koselig å komme på blog-walken sammen med så mange flinke damer!! Og tusen takk for gode ord. Det varmer :) :) :)