11. august 2010

Scrappelyset i august - og en utfordring!

Denne måned var vi alle veldig enige i hver som skulle være vårt scrappelys, det bare måtte bli


Dette skriver hun om seg selv i sin vidunderlige blogg:
"Jeg er 26 år og bor på Spikkestad. Har samboer og Nicolai på 2 år. Jeg begynte med scrapbooking høsten 2008, og siden vært bitt av bazzillen:)"






Det er vanskelig å tro at denne damen kun har scrappet i to år, hun har en helt egen stil og man blir slått ut av all den vakre inspirasjonen som kommer fra henne. Vi er betatte av hennes kreative bruk av farger, og elsker at hver eneste en av hennes layouts har en egen personlighet.

Vi har vært på oppdagelsesferd i bloggen hennes, og funnet layouts vi har blitt ekstra forelsket i.

Torill:
Er du på leting etter inspirasjon og glede? Da er dette lyset noe for deg!

Jeg digger at hun bruker så masse farger, blomster og ikke minst utrolig kule bilder!! Det var det som slo meg ved denne LOen også - for den blir mitt valg - sjekk bildet, fargene og oppsettet! Helt genialt! Skulle nesten ønske at jeg hadde bleieunger igjen - bare for å liftet denne:0)
- og slik fortsetter det i bloggen hennes, så her var det jammen ikke lett å trekke fram bare 1. Ta deg en titt du også - her kan jeg være lenge og hente inspirasjon!!




Iselind:
I denne bloggen finner du den ene skatten etter den andre. Jeg er helt stum av beundring over alt det flotte hun har laget.
Jeg velger meg denne perlen av en LO. Liker de duse fargene som ligger i lag på lag mot de sorte detaljene som skaper god kontrast., bildet er bare så flott, liker vinkelen og at det er sort/hvitt.




Elisabeth:

I denne bloggen var det virkelig mye godis for øyet å se på. Den ene kreasjonen etter den andre, fulle av historier og liv. Det som slår meg når jeg ser på bildene som blir brukt er at ikke alle er A4, slik som denne LO'en jeg har valgt meg ut. Utrolig kult å se et bildevalg "uten hode", og enn dog, så informativt. Her er der inspirasjon å hente, så ta en titt du også.




Ann Cicilie:
Jeg har nå sittet og bladd i denne bloggen, og endte til slutt opp med denne layout (var vanskelig å velge en favoritt, vil gjerne vise alle frem!). Kyssemerker? Genialt! Det er tydelig at denne dama koser seg når hun scrapper, for guri så mange flotte og lekne detaljer hun har fått med, uten at hun har gått over the top!


Vibeke:
Jeg må si at månedens ScrappeLys på kort tid har blitt en av mine store favoritter innen scrappeverdenen!! Hun har en stilig scrappestil!! Tar digge bilder - og scrapper litt annerledes "enn alle andre".

Mitt valg fra bloggen hennes blir denne gule vitamininnsprøytningen her!! Så utrolig friskt og flott med alt det gule..
Rett og slett NYDELIG!!!



Linn Kr:

Tæsj - et skikkelig FRISKT PUST! Et friskt pust med en proppfull blogg med KULE og KNALLFLOTTE kreasjoner.

Se på denne lekre siden jeg fant. En sommerlig og stemningsfull side med så utrolig sammensatte farger og pynt. Til og med glitre-klistremerker og brodering oppi all herligheten. Bare knusegod.



Liker du det du ser? Kjenner du kanskje at det rykker litt i scrappefoten? Det passer fint, for vi har en utfordring til deg!

Gå på jakt i Therese sin blogg, finn en layout du liker, og scraplift den!

Fristen for denne utfordring er 10. september ved midnatt, og ved å delta kan du vinne dette nydelige stempelsettet fra vår fantastiske sponsor My Stampbox. Er ikke de sommerfuglene himmelsk skjønne?





















Vi gleder oss til å se deres bidrag!

31 kommentarer:

Agnete-Sagalind sa...

Det er sjeldent jeg er SÅ enig i en avgjørelse som jeg ikke har noe med! Men denne jenta ER jo inspirasjon! helt fantastisk å se...

pia iris sa...

therese er en av mine favoritter, og å få i oppgave å lifte en av hennes flotte LOer er jo en gave i seg selv. jeg er allerede igang ;-)

og forresten, takk for flotte sassafras-ark som kom i posten i går.
klem pia

pia iris sa...

therese er en av mine favoritter, og å få i oppgave å lifte en av hennes flotte LOer er jo en gave i seg selv. jeg er allerede igang ;-)

og forresten, takk for flotte sassafras-ark som kom i posten i går.
klem pia

pia iris sa...

ups, hadde vist lakt inn meldingen i går 2 ganger jeg.... det var ikke meningen.
her er min lift
http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/08/bare-7-mnd-men-full-av-sjarm.html
morsom oppgave. klem pia

Umenorskan (Christin) sa...

Masse spennende å velge mellom, men jeg gikk for den förste....

Her er mitt bidrag.

http://umenorskan.blogspot.com/2010/08/scrappehuset-bidrag-plukke-blomster-til.html

Therese - Tæsj sa...

Så utrolig gøy! Fikk helt sjokk jeg! Tusen takk for gode tilbakemeldinger på det jeg gjør. Fikk boosta selvtilliten min litt der ja:) Hihi! Taaaaaaakkk!

Therese - Tæsj sa...

Så utrolig gøy! Fikk helt sjokk jeg! Tusen takk for gode tilbakemeldinger på det jeg gjør. Fikk boosta selvtilliten min litt der ja:) Hihi! Taaaaaaakkk!

Vranda sa...

Her er mit bidrag til udfordringen:

http://atckort.blogspot.com/2010/08/1-lo-til-scrappehusets-udfordring_15.html

Tn sa...

So perfect design.I also want to learn how to make it.According to your introduce,I have some good idea to do my work.Thanks to share those.At the same time,I also want introduce some useful and comfortable cheap polo shirts t shirts.During this fashionable summer,most of customers want to buy a suitable fashion clothes for yourself.Now in our online store,our custom women's polo shirts wholesale,the cheapest price and worthy trust quality already attracted so many peoples attention.Our latest style lyle and scott sale is outlet now.I hope we can learn each other.

siw hansen sa...

WOW det er noe av de nydligste loene jeg har sett:) Ikke lett å matche de der.. he he, men jeg har nå prøvd og mitt bidrag falt på den første loen din nydelig liten.. Her kan du se den:)
http://siwhansen.blogspot.com/

Scrappegal sørlending sa...

Tæsj er jo en FANTASTISK scrapper!!!! :)
Nyyydelige bidrag, med en kanonkul stil!!! Og ja, vi er nok flere som DIGGER den måten å ta bilder på!!!! :D

Scrappegal sørlending sa...

Da har jeg vært gjennom HELE bloggen til Tæsj! :) Så nå er jeg massevs av inspirert! <3

Hege sa...

Jeg har liftet Therese!
Fantastisk mange herlige LO'er i bloggen hennes, vanskelig å velge hvilken jeg skulle lifte, men jeg fikk da bestemt meg til slutt...
Her er'n!

Takk for en herlig utfordring!

Ina Emilie sa...

Jeg har også liftet Therese. utrolig mye fint i bloggen hennes og jeg blir nok å lifte mer enn bare denne ene ;)

Her er mitt bidrag :)

http://inaemiliesverden.blogspot.com/2010/08/liftoppgave-fra-scrappehuset.html

Kine Aarnes sa...

WOW!!! Fantastisk flink jente! Ikke noe problem å finne en LO å lifte her!
Her er mitt bidrag:

http://kinemorsin.blogg.no/1282852535_gulltroll.html

Kine Aarnes sa...

WOW!!! Fantastisk flink jente! Ikke noe problem å finne en LO å lifte her!
Her er mitt bidrag:

http://kinemorsin.blogg.no/1282852535_gulltroll.html

Kine Aarnes sa...

WOW!!! Fantastisk flink jente! Ikke noe problem å finne en LO å lifte her!
Her er mitt bidrag:

http://kinemorsin.blogg.no/1282852535_gulltroll.html

Kine Aarnes sa...

WOW!!! Fantastisk flink jente! Ikke noe problem å finne en LO å lifte her!
Her er mitt bidrag:

http://kinemorsin.blogg.no/1282852535_gulltroll.html

Kine Aarnes sa...

WOW!!! Fantastisk flink jente! Ikke noe problem å finne en LO å lifte her!
Her er mitt bidrag:

http://kinemorsin.blogg.no/1282852535_gulltroll.html

Ane Lene sa...

Digger stilen til Therese/Tæsj, utrolig flink dame det der assa.
Her kommer mitt bidrag:

http://anelene.blogspot.com/2010/08/scrappehusets-utfordring-lift-therese.html

Smil fra Ane Lene

Kine Aarnes sa...

Her er bidrag nr. 2 fra meg! skal prøve å unngå at denne kommer 5 ganger i kommentarfeltet!!

http://kinemorsin.blogg.no/1283101554_enda_en_lift.html

Charlotte sa...

utrolig flott skisse!!

Her er mitt bidrag;
http://lottesscrapperier.blogspot.com/2010/09/bidrag-til-scrappehuset-lift-therese.html

Charlotte sa...

her kommer ennå ett bidrag fra meg, likte denne skissen så godt;)
http://lottesscrapperier.blogspot.com/2010/09/en-lo-fra-tyrkiaturen-bidrag-til.html

Charlotte sa...

her kommer ennå ett bidrag fra meg, likte denne skissen så godt;)
http://lottesscrapperier.blogspot.com/2010/09/en-lo-fra-tyrkiaturen-bidrag-til.html

EttenA Scrap sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
EttenA Scrap sa...

Det er nogle rigtig flotte layout du laver Therese!!!
Jeg har liftet lag-på-lag stilen og så de flossede kanter.
Her er så mit layout:
http://ettenascrap.blogspot.com/2010/09/mens-talk-dette-layout-af-min-ldste-sn.html

Veronica sa...

Flotte LOer av Therese:)

Her er mitt bidrag:
Jeg teller blomster

Alhana sa...

Da rakk jeg å bli ferdig med et bidrag før fristen:
http://alhanaslilleblogg.blogspot.com/2010/09/true-beauty.html

Arnlaug sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Arnlaug sa...

Beklager, fekk ikkje til å linke.. Prøver igjen;-)

sandkassen

Gode Minner sa...

Vi er bare superheldige som har deg i vårt DesignTeam Therese!!! Vi skjønner godt at du er utvalgt til månedens scrappelys. Takk for at du vil dele din fantastiske kreativitet og skaperglede i vår butikk!