1. september 2010

UTFORDRINGEN 1. September - La deg inspirere av fargene





Da har vi kommet til September, og høsten er for fullt i anmars. Denne mnd. har vi valgt å sette ekstra fokus på Lawn Fawn , en av ScrappeHusets sponsorer. Lawn Fawn er et selskap som leverer scrappeutstyr/hobbyutstyr, og har spesialisert seg på clear stamps av høy kvalitet. Deres stempel er søte, morsomme, og noen ganger litt skrullete. Hos Lawn Fawn er målet å inspirer til smil og kreativitet hos deg.



Har du lyst å vite mer om LawnFawn, så ta en tur innom hjemmesiden deres som du finner her.




Så over til UTFORDRINGEN




Siden vi nå har kommet til september, passer det vel bra med en utfordring med farger som kan minne litt om høst. Utfordringen fra oss jentene i Huset er som følger:

LA DEG INSPIRERE AV FARGENE I DENNE LAYOUTEN







Her ser dere hvordan vi jentene i ScrappeHuset har løst oppgaven.


Ann Cicilie

Sponsorbruk:
Sassafras Lass: Mønsterark, alfabet, blomst
Cosmo Cricket: alfabet
Prima: Bånd, bling, mønsterark
American Crafts: alfabet


Vibeke

Sponsorbruk:
Mønsterark, bling og stor blomst fra Prima
Metallpynt fra KortHobby
Liten blomst og bånd fra scrapShop
Grønn mesh og kartong fra UnikHobby
Cordbrads fra Nikki



Elisabeth

Sponsorbruk:
Bazill
Sassafrass cardstock stickers
I lowe SCRAP mønsterark
Bølgepapp
Thickers - daydream



Iselind

Sponsorbruk:
Bilde fra Pretty Vintage
Blomster fra Prima
Fra Unik Hobby: mønsterark og grønn mesh


Sponsorbruk:
Gluedots
Bokstaver Adornit



Linn


Sponsorbruk;
Mønsterark: studio2mers
Gluedots
Grønne vinkler fra Nikki Sivils




Torill



Sponsorbruk:
Ark fra Sassafras
Klistremerker fra AdornIt
Bokstaver - StudioCalico
Blomster og emballasje fra Prim
a
Gluedots




Vi håper det kommer inn mange FARGERIKE layouter eller andre kreasjoner til denne utfordringen. Husk at utfordringen er for alle- sett i gang å la din kreativitet blomstre.

Frist for innlevering er 30. september, og vinneren av denne utfordringen får et
gavekort fra nettbutikken til Lawn Fawn på 25 dollar.

Denne gangen vil vi at dere bruker Inlinks når du levere ditt bidrag, håper dette går problemfritt. Hvis ikke får du skrive linken i kommentarfeltet som vanlig. :D





15 kommentarer:

Cathrine sa...

Herlig utfordring jenter, og så mye lekkkert!!!♥ Skal ikke bli vanskelig å bli med på denne, dette er farger jeg Eeeelsker med stOr E ♥

Klem Cathrine

Anne sa...

Nydelige DT-kreasjoner, masse flott og inspirerende her! Skal se om jeg får til å være med på denne. :)

Mona E sa...

Heisann!

Dette er min første deltakelse hos dere. Flotte DT bidrag. Arti å prøve seg her også! God helg!

Lisbeths kort og scrap sa...

Da har jeg fjernet bidraget som var kombinert med andre utfordringer. Det nye bidraget er BARE til dere - og til Mamma'n min da, som skal få glasset med dropsene :)
Super utfordring, jeg synes høsten er så koselig.
Klem Lisbeth

Lisbeths kort og scrap sa...

Da har jeg fjernet bidraget som var kombinert med andre utfordringer. Det nye bidraget er BARE til dere - og til Mamma'n min da, som skal få glasset med dropsene :)
Super utfordring, jeg synes høsten er så koselig.
Klem Lisbeth

nedergaard sa...

Lækker udfordring i nogle skønne farver.

Pink lady sa...

Mitt første bidrag hos dere også:-)
Flotte DT bidrag!

Synne_:) sa...

Mitt første bidrag hos dere også :) Åååhh som jeg har kost meg !! :) Kunne ikke motstå den herlige herlige inspirasjons lo`en . Elsker å ta bilder og scrappe, meeen er litt over middels klønete når det kommer til data så håper jeg har fått inn lo`en som dere skal ha den..;)
Klem Synnøve <3

nedergaard sa...

Undskyld, jeg havde ikke lige læst reglerne, at man ikke måtte kombinere to udfordringer
Det var første gang jeg deltog...prøver og ser om jeg nå at lave et nyt :-)

bestevenn sa...

Hahaha, morsomt å se at det ikke bare var meg som hadde levert første bidrag til andre utfordringer. Nå er jeg tilbake med et bidrag, bare til denne utfordringen. Så fikk jeg gleder av å lage en LO inneimellom alle kortene jeg koser meg med å lage for tiden! Ønsker dere en fin dag.

bestevenn sa...

Hahaha, morsomt å se at det ikke bare var meg som hadde levert første bidrag til andre utfordringer. Nå er jeg tilbake med et bidrag, bare til denne utfordringen. Så fikk jeg gleder av å lage en LO inneimellom alle kortene jeg koser meg med å lage for tiden! Ønsker dere en fin dag.

Hilde/Scoobie sa...

Kul utfordringer med farger til å bli glad av og masse flotte DT eksempler!!!

Linda W sa...

Oi for noen flotte bidrag dere har laget. Disse fargene er midt i blinken for meg, her kommer nok mange bidrag..
klem

Linapyssel sa...

Jag bara älsar denna utmaningen...härliga färger och en jätte vacker Lo att inspireras av!!
Tusen tack!
Kramar Lina

Tone K. sa...

Knall utfordring...dette er mine farger. Jeg er elsker både grønt og orange !! :o)

Ha en fin dag ! :o)