26. september 2010

On the BloggWalk

Ja nå er det jammen klart for BloggWalk igjen! Og vi koser oss like mye hver gang. Dere er utrolig flinke, og det er så gøy å titte innom mange ulike blogger. Kanskje blir det deg neste måned? Bli med på våre utfordringer, og få våre øyne opp for DEG, da vel:0)

Nå vil vi presentere dere for månedens BloggWalk. Først ute er;


Iselind:

Denne lekre forsiden til en Bryllups gjestebok fant jeg inne hos Shabby Chic Silvia. Utrolig rent og flott design, og jeg falt totalt for den lille rammen med bilde inni. Har du ikke besøkt Silvia sin blogg, så anbefaler jeg deg å gjøre det, for det bugner av små skatter. Virkelig inspirerende.





Linn;

Jeg har funnet en skjult (for meg) skatt. Hun heter Synne En fabelaktig scrapper som mestrer alle stiler. Da jeg så denne LOen kilte det i magen. Et fyrverkeri av en LO. Just the way I like it! SUPERFRESH, innholdsrik, fargerik, humoristisk og meget, meget kreativ. ME LIKEOm man blar seg videre nedover bloggen hennes finner man et mangfold av nydelige kreasjoner. Ta turen innom snares!!!


Vibeke:

Jeg har kosa meg i svenske blogger igjen... Denne gangen har jeg plukket ut jenta som ble Sveriges Scrapmästare 2010.
Nemlig KAJSAN.
Når du scroller deg nedover bloggen hennes dukker det opp det ene flottere enn det andre!! Ei utrolig kreativ jente!!
Denne bloggen er et MÅ besøkes!! Legg henne i blogglisten din med en gang: http://kajsansscrapblog.blogspot.com/

Jeg valgte å vise frem en av hennes nyeste LOer. Sjekk denne her!! Jeg blir så imponert over de som klipper ut såå mye - og klarer å bruke det på en såå perfekt måte!!
Dette er bare en fenomenal LO!!




Elisabeth;

Inne hos Jannecke og hennes scrapperier er det herlig å kose seg! Dette er ei dame jeg virkelig beundrer og lar meg inspirere av. Hun lager mange hjemmelagede elementer til å ha på LO'ene/kortene sine, og jeg falt virkelig for måten hun har tatt "kjøkkenet" med til scrappeplassen for å lage denne herlige og flotte høst-LO'en sin med "sopp-stempel"



Torill;

Jeg digger denne LOen som Hilde Stempelgal har laget!http://stempelgalsverden.blogspot.com/ Hilde lager så masse flott!! Har du ikke tittet innom bloggen hennes på din vei, så gjør det nå iallefall! Denne LOen var så frisk og kul og helt hærlig! Digger filtvimplene og det lekne uttrykket!! Her har hun malt, krølla, listra og klippet og pynta!! Helt knall! Tusen takk Hilde, for at du inspirerer!!!



Ann Cicilie;

Det er dejligt at være norsk i Danmark! Og nei, ikke på grunn av svine billig bacon (pun intended...) og Carlsberg Sort Guld (som jeg ikke drikker), men på grunn av alle de skjønne scrapperne jeg har møtt her!

En scrapper som inspirerer meg er Eva . For noe tid tilbake laget hun en "Barnets Bog", i størrelsen 14 cm x 18 cm, hvor hun lager små layouts og setter i, pluss at hun bruker den til å bevare andre minner.

En genial idé, for med de små størrelser i hus er det jo ikke alltid man kan overskue å sette seg ned og scrappe en layout i full størrelse. Da er disse minisidene mye enklere å håndtere!




Det var BloggWalken for denne gang! Håper du har oppdaget noen nye flinke jenter:0) Ta turen innom og legg igjen en koselig kommentar, da vel! Det liker vi jo alle sammen!

Ha en strålende søndag videre!!!

1 kommentar:

Synne_:) sa...

Blir rent rørt av slik oppmerksomhet <3 <3 <3 Tusen tusen takk for gode ord og for å bli satt sammen med slikt fantastisk selskap !!!