11. september 2010

ScrappeLyset i september




Denne måneden har vi valgt ut en fargerik og kreativ scrapper. Berit, eller Bthorn som hun kaller seg på nett, skriver dette om seg selv i profilen i bloggen sin: "Jeg heter Berit og er 45 år gammel. Jeg er gift med Geir og har 3 egne barn og 2 bonusbarn."

Når man begynner å gå gjennom bloggen hennes så åpenbares den ene kule LOen etter den andre. Og man oppdager plutselig at man har saumfaret hele bloggen uten å ha hatt tid til å legge igjen en eneste kommentar. Hihihi.

Farger, hjemmelaget pynt, spreke titler og tekst og spennende vrier kjennetegner Berits stil. Hun har en "enkel" og lekker stil som er en fryd for øyet. Når man gransker sidene nærmere oppdager man mange fiffige og flotte detaljer som virkelig setter prikken over i'en.

Designteamet har plukket ut våre favoritter:






Iselind:

Bthorn sin blogg er en blogg fylt med Layouter med masse farger. Det er en blogg jeg blir glad når jeg besøker. Jeg har valgt meg denne lekre layouten. Liker det rene oppsettet, og fargevalget passer perfekt til det nydelige bildet. Takk for inspirasjonen.


Linn Kr:
"Se på denne kruttsterke og super-freshe LOen. Hvor kul var ikke denne! Digger at den består av et svart/hvitt bilde mot hvit bakgrunn, og så har hun brukt knallfarger som en herlig kontrast. Kul effekt når fargene er gnidd utover på den måten. Vakkert bilde av nydelige ungdommer. Et fyrverkeri av en LO".

Vibeke:

"Nå har jeg virkelig kosa meg i Berit sin herlige blogg!!
Det jeg liker aller mest inne hos henne er at alt er så rent, pent og nydelig. Men samtidig så er det masse knalle farger!! Utrolig lekkert!!:)
Mitt valg falt på denne LOen her. Jeg digger alle sirklene!! Stilig at det var bilder i noen av dem.
Flotte farger - i det hele tatt - en LO helt etter min smak:)



Elisabeth:

"Her tar jeg turen inn i bloggen til Berit, og aner ikke hva jeg ser etter, men det jeg finner er en blogg som er full av farger og livlige øyeblikk..... Det er lenge siden jeg har sett en så leken og flott blogg, hvor bilder og papiret er i fokuset......og nevnte jeg det at det er et fargespekter uten like her?.... Jeg velger meg denne LO'en som bare slo meg pladask... en C&S LO, men enn dog så innholdsrik og lekker.....ta du også turen innom bloggen hennes for å se på alt de nydelige hun har lagt ut der..... :o) "



http://2.bp.blogspot.com/_WamTEiAXr6Q/TGTsC6ikFjI/AAAAAAAABA4/7gyKZpxp7tc/s1600/Love,+oh+love-2.jpg


Torill:
Første gang jeg oppdaget Bthorn var med denne utrolig kule LOen! "Jeg har dager i alle farger" Så sant så sant! Det har vi vel alle, men ingen har vel laget en så utrolig stilig LO som denne om det! Jeg digger fargebruken Berit utfører på sine LOer! Det gnister, og det er så lekent! Hun må være en virkelig fantastisk fargerik person!!
Tusen takk for titten, Berit!!





Ann Cicilie:

"Gosh, så mye lekkert samlet på et sted! Jeg elsker alle de fargestrålende verkene hennes, og kan jo også se på layoutsene hennes at hun tar noen fantastiske bilder. Jeg velger meg denne layouten, fordi jeg digger fargene, alle sirklene og teksten. Synes det er så stilig med journaling som er litt annerledes, og humoristisk!"



http://2.bp.blogspot.com/_WamTEiAXr6Q/TAimaRv68kI/AAAAAAAAA-w/Al0Yc4aBnFc/s1600/bthorn.blogspot.com-skissedilla%2362.jpg



















Nå håper vi du tar turen innom Berits innholdsrike og inspirerende blogg, og finner nye ideer der. :D Vi vil gjerne at du finner deg en favoritt-LO og lifter den.
Du må lime inn link til orginal-LOen i blogginnlegget ditt.

Frist for å delta er 10. oktober ved midnatt.

Premien du kan vinne er:
Et ark fra Pretty Vintage med sjarmerende barnemotiv.









Da er det bare å lifte i vei. :)

16 kommentarer:

Bthorn sa...

Fy flate! Å se seg selv smurt utover slik - det var bare helt utrolig morsomt - jeg satte hvitvinen i halsen...

Toto og Tutu sa...

Gratulerer så masse Bthorn, sååå fortjent at du kommer inn i scrappelyset! Masse lekkert hos deg! ☺

ellen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ellen sa...

Dette er kanskje bedre, så lenge siden jeg har gjørt dette, panicked!
Takk for herlig inspirasjonBerits herlige layout

min lift

marit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
marit sa...

Her finner dere mitt bidrag!
Mye flott i bloggen, og den ligger nå i min blogg liste:)

marit sa...

Her finner dere mitt bidrag!
Mye flott i bloggen, og den ligger nå i min blogg liste:)

ellen sa...

tester liftereglene her med å legge til en ny verson av forrige lift

Ina Emilie sa...

Utrolig mye fint i den bloggen og jeg ble sittende i en evighet å se før jeg klarte å bestemme meg for hvilken LO jeg skulle lifte. :) Her ligger mitt bidrag :)
http://inaemiliesverden.blogspot.com/2010/09/liftutfordring-fra-scrappehuset.html

Ane Lene sa...

Så kult å lifte. Her er mitt bidrag:
http://anelene.blogspot.com/2010/09/jordbrpiken.html

Smil fra Ane Lene

Tone K. sa...

Kjempeartig oppgave å lifte andre !! :o)
Takk for lånet Berit, gøy å lifte deg :o)

Her er mitt bidrag:

http://tonesscrapperom.blogspot.com/2010/09/scrappehusets-oppgave-lift-berit.html

Ha en fortsatt fin dag ! :o)

Monika sa...

Så utrolig mye fint det var å finne i bloggen din Berit :) Gøy å med en lifte oppgave :)

Her er mitt bidrag!

pia iris sa...

masse flott å velge i her, og jeg valgte å lifte "her kommer vinteren"
link i bloggen min.
http://pias-hobbyland.blogspot.com/2010/10/bare-oss-gutta-av-og-til.html
ha en flott søndag.
klem pia

Ellen Karin sa...

Mye lekkert å se i bloggen til Berit - og vanskelig å velge hvilke av praktverkene man skal lifte. Men valgte til slutt Wild Thing jeg.

Slik ble min løsning:
Når 2 blir 3

ingeborg sa...

Da har jeg scrappet Berits "Angel", og slik ble den:
fine foreldre

Turid sa...

Jeg har også liftet Berit!! Jeg bare digger stilen hennes!! Her er mitt bidrag:

http://turidsscrapperom.blogspot.com/2010/10/jeg-har-liftet-berit.html