21. september 2010

September INSPIRATOR - Skap DITT mesterverk

Har du noen gang tenkt over hvor mange forskjellige scrappere det egentlig finnes?

Både her i Norge - og i det store utland kryr det av scrappere, og alle er vi dyktige på VÅR egen spesielle måte.

Her kan du se noen MESTERVERK som vi har funnet:


Ingvild Bolme


















Hva synes du? Nydelig?!!?

Du likte kanskje noen bedre enn andre her. Og slik er det bare. Vi har forskjellig smak - og vi alle scrapper ulikt. Og det er akkurat slik det skal være:)


Denne gangen er INSPIRATOR utfordringen enkel og grei:


SKAP DITT MESTERVERK.


Dette er en utfordring som passer oss alle.
For nå skal du gjøre det du kan aller best: Nemlig scrappe slik som du liker - og som du er dyktig til. Om det er lag på lag, C&S eller om det er shabby du koser deg aller mest med.. Er du av de scrapperne som liker å male, grise og klæsje - eller er du kanskje den som koser deg aller mest når du scapper med bare rosa?


Vi jentene i Huset har forskjellig stil, og her kan du se VÅRE mesterverk:



Torill:



Sponsorbruk:
Mønsterark fra Unik Hobby og Papirdesign
Blomster fra Prima
Gluedots




Iselind:



Sponsorbruk:
Mønsterark fra I lowe scrap
Pyntedetalj fra Korthobby



Ann Cicilie:



Sponsorbruk:
American Crafts - Bokstaver
I Lowe Scrap - Mønsterark
Studio Calico - Mønsterark, klistremerker
Sassafras Lass - Borde, klistremerke




Elisabeth:



Sponsorbruk:
Prima Page pebbles
Prima blomster
Thickers fra AC
Gluedots




Vibeke:



Sponsorbruk:
Mønsterark fra I lowe scrap
Blomster fra Prima
Dotter og dobbelsidig tape fra GlueDots




Linn Kr:



Sponsorbruk:
Mønsterark fra I lowe scrap
Blomster fra Prima
Dotter fra GlueDots
Bilde av baby fra Pretty Vintage
TinyAlpha fra ScrapShop
"Velkommen til verden"-stempel fra Inkido



Dette er en utfordring vi alle kosa oss skikkelig med, og gjett om vi gleder oss til å se resultatet av hvordan dere løser denne utfordringen.


Vinneren blir den heldige eieren av denne arkpakken fra I lowe scrap!!:)




Denne INSPIRATOR utfordringen skal inspirere deg
til å hente ut det aller beste i deg selv:):)

KOS DEG - og skap DITT mesterverk:)

Fristen er 20 oktober 2010.

Legg inn adressen til bidraget ditt i inlinkz :D


16 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Flott utfordring, flotte DT-bidrag og flott premie!

toi9 sa...

Så utolig flotte bidrag fra DT!!
Lekre ark dere frister med :)
Og ei fin utfordring.
Klem :)

Hannemor sa...

Så mye, herlig inspirasjon dere deler med dere!!!

Skulle tro at dette er en enkel oppgave å gi seg i kast med, men dette blir jammen en utfordring! :D

Siw Eldhuset Hansen sa...

ja det må jeg si, så mye herlige kreasjoner:) Nydelige kunstverk dere skaper..

Synne_:) sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Synne_:) sa...

Tusen takk for nok en spennende oppgave og fantastisk flott inspirasjon !! Våger meg på et lite bidrag igjen jeg :)

Jenta fra Vornese sa...

For noen flotte ark! Og ikke minst så mange flotte bidrag! :)
Kanskje jeg kan hive meg rundt å prøve på ett bidrag jeg også :)
Beggyner jo så smått å våkne etter helgens scrappevake.. :D

Lambi sa...

Hei! Så artig oppgave! Da har jeg lagt ut mitt bidrag her http://lambi-minegenscrappeverden.blogspot.com/2010/09/scrappehuset-skap-ditt-eget-mesterverk.html
Klem

LindaSS sa...

Har et lite spørsmål: Er det lov å delta med digitale LO'er hos dere?

Scrappegal sørlending sa...

FLOTT utfordring!!!! :)
Som i mitt tilfelle vil ta ganske lang tid...... hihihihi!
Men jeg skal se hva jeg får tid til... :)
Tusen takk for flotte utfordringer, jenter!!! :D

Milla sa...

For en flott utfordring :) Og vakker inspirasjon!! Har tittet innom dere mange ganger, men helt ferskis i bloggverdenen, så dette er første gang jeg prøver meg med et lite bidrag hos dere :)Takk for inspirasjon!

Bthorn sa...

Herlig utfordring og vakre bidrag fra DT som vanlig. Mitt mesterverk?? - hmm - mitt bidrag:

PS, I love you

Nora sa...

Thanks for the beautiful inspiration from all of you! It's very encouraging to see such a variety of styles and special touches. Delicious prize too ;)

ninabakke sa...

Da er jeg med :D

Aakre sa...

En flott oppgave :) Da er min på plass :) Liker forresten de nye linkene til bidragene...blir mye lettere å se de andres bidrag :) supert!

Linapyssel sa...

Otroligt vackra inspirations alster!! tusen tack för en kul utmaning...och svår!!!
Kram Lina