1. oktober 2010

UTFORDRINGEN 1. Oktober: En hilsen fra noen andre.

Husker du da du gikk på barne/ungdomskolen, og du som jeg kanskje hadde en minne/vennebok? Det er ikke lenge siden jeg fant frem min gamle minnebok og kikket på hilsner skrevet av mine venner og familie. Jeg er faktisk så heldig at jeg har arvet min fars minnebok, og i den har min farmor og farfar skrevet minne til min pappa. Når jeg ser tilbake på disse, så ser jeg verdien i hvert eneste ord, hver linje som er skrevet er gull verdt.

Ja, det er kanskje slik at det letteste er å selv skrive på LO'ene man lager, og i mange tilfeller faller det seg naturlig - at det er "bare sånn" - det er du som skriver. Men tenk om man kan "snu litt på flisa", og la noen andre gjøre det!

Denne oppgaven består i nettopp det; å la noen andre enn du som scrapper, skrive en hilsen, et dikt, en tanke, en sang eller et minne som du bruker på prosjektet ditt. Kanskje har du et bilde av deg selv, barna, dyr, osv osv, som er sammen med noen andre? som kan skrive. Det kan være så mangt hvem som skal skrive, men det er ikke deg selv og din håndskrift som gjelder her, resten er opp til deg selv :o)

Vi i ScrappeHuset har også latt andre få muligheten til å sette sine spor i våre album og her er våre bidrag:

Torill
- motivasjonslapp fra en medkursdeltaker!!


Sponsorbruk;
Mønsterark og vimpler fra SassaFras
Piler fra Nikki Sivils
Peacemerke fra AdornIt


Iselind
-her har mannen skrevet et personlig brev til sin frue, derfor ligger det inne i papirrullen


Sponsorbruk:
- mønsterark fra Papirdesign
- Sjablong fra Kiwi Lane
- Gluedots


Vibeke
-en liten hilsen fra storesøster til lillesøster


Sponsorbruk:
Mønsterark fra 3ndy papir
Tiny Alpha fra Cosmo
Metallpynt fra KortHobby
Blomst og swirl fra Prima
2 knapper fra Nikki Sivils


Elisabeth
- en hilsen fra storesøster til lillebroren sin


Sponsorbruk:
I lowe SCRAP mønsterark
symaskin
Gluedots



Linn Kr
-en liten hilsen fra storesøster til lillesøster
Sponsorbruk:
- mønsterark fra I Lowe Scrap
- Bilde med motiv fra PrettyVintage
- Gluedots



Og om du deler ditt bidrag med oss her i Huset og resten av blogglandia, så kan det være nettopp DU som stikker av med denne premien fra
I Lowe Scrap!!
Nydelige mønsterark!!!Tar du utfordringen??

6 kommentarer:

Siw Eldhuset Hansen sa...

ohh yezzz!!! Flott oppgave. Har en lo som er perfekt til denne, men har vist den frem før, vet ikke om jeg kan ha med den?? Kan lage en ny jeg altså.. He he

linn kristine sa...

Vi ønsker nye LOer til konkurransene våre! Så da har du en gylden mulighet til å lage en ny flott LO! ;)

toi9 sa...

Jøss!!
Førstmann jo.
Det var ei artig utfordring å jobbe med :)

Ha ei strålende og kreativ helg hele huset :)

Klem Toini

Stine sa...

Morsom oppgave :-)
Men bare et lite spørsmål; Må jeg få noen til å skrive spesielt til denne oppgeven/Lo'en, eller kan jeg bruke noe som har blitt skrevet tidligere/i andre sammenhenger??

Vibeke sa...

Hei Stine :)

Bruk hva som helst, uansett alder. Eneste kriteriet er at det skal være skrevet av noen andre:)

Gro aka emrille sa...

Håper jeg ikke er for seint ute, men her er da min løsning på oppgaven: Farfars lille jente