18. september 2010

Vi strekker oss enda litt til.... og du kan vinne...... :)

Du kar kanskje hørt om I lowe scrap??
Dette er en polsk produsent som lager de helt utroligste mønsterark!!
Virkelig flotte er dem! - her kan du se et lite utvalg:





Vi sendte en mail til dem for en liten tid tilbake, og nå sitter vi her med hver vår lille bunke av disse flotte arkene. Dere kommer garantert til å se vi scrapper med disse.

Og første gang vi bruker dem er NÅ:)



Nok en gang har vi jentene i Huset valgt å utfordre oss selv!!

Denne gangen falt valget vårt på en av våre utfordringsblogger, nemlig That´s just so cute.
En av bloggene som har vært med lengst - og feirer 1 år i disse dager:):)
Gratulerer så mye alle dere CUTE jenter;)

Utfordringen vi har slengt oss med på er:

"Denne gangen har vi litt kriterier til dere: Bruk minst tre knapper, ingen blomster, og minst to mønsterark.
"

Og vi jentene scrapper da med mønsterark fra I lowe scrap:)


Her er våre bidrag til Utfordring # 13 inne hos TJSC:



Torill:


Sponsorbruk:
Mønsterark fra I Lowe Scrap
klistremerker fra SassaFras, AdornIt
Knapper fra HobbyKunst Norge
Fotostripe fra Unik Hobby
Gluedots



Iselind:



Sponsorbruk:
Mønsterark fra I lowe scrap
Hjerte fra Kort og Godt
Bokstaver fra Adornit




Ann Cicilie:


Sponsorbruk:
I Lowe Scrap: Mønsterark
Cosmo Cricket: Chipboardhelikopter, rød klistremerkebord
Sassafras Lass: Klistremerkebanner, brads, klistremerkebord
American Crafts: Thickers, button





Vibeke:



Sponsorbruk:
Mønsterark fra I lowe scrap
Bokstaver fra Cosmo Cricket
Blingswirl og emballasje fra Prima
GlueDots

CordBrads fra Nikki Sivils



Og vips - der var våre bidrag:) Kanskje du ble inspirert til å delta på denne utfordringen du også? Fristen går ut den 25 - så du rekker den:)

Her i Norge er det pr.dags dato kun 1 butikk som har de flotte mønsterarkene fra I lowe scrap.
Papir i hjertet har en hel masse!!!

Her finner du I lowe scrap arkene i nettbutikken til Papir i hjertet.




Og gjett hva?!!??!!
Vi er så heldige at Papir i hjertet vil sponse en av våre lesere med et utvalg av
I lowe scrap ark!!! Tusen takk til Papir i hjertet for at dere stiller opp på dette:)
Hva du må gjøre!!??? Legg igjen en kommentar i dette innlegget her innen den 1. oktober - da trekker vi ut en person som kan få scrappe med disse arkene:)



Men som alltid:

Her inne i Huset finner du ALLTID inspirerende og gjennomtenkte utfordringer.

Vi gleder oss til å se hva både du, du og du skal scrappe:):)

98 kommentarer:

Marianne sa...

Herlige DT-bidrag fra dere! og stilige ark da!!
Hadde ikke hatt noe i mot å vinne en slik pakke :D

Marianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hege sa...

Lekre ark og lekre DT-kreasjoner!!
Jeg vil gjerne vinne jeg!
:-)

Julia sa...

Inspirerende og flott som alltid hos dere!
Jeg vil gjerne vinne :-)

b1te sa...

Lekre ark og kreasjoner! :)

Linda64 sa...

Måtte også prøve meg på den utfordringen. Kjempeflotte bidrag fra DT teamet..Og tusen takk for sjansen til å vinne fantastisk flotte produkter...

Linda :-)

Meretekj sa...

Utrolig lekre dt-kreasjoner, og nydelige ark som jeg gjerne vil være med på trekningen av:)

Meretekj sa...

Utrolig lekre dt-kreasjoner, og nydelige ark som jeg gjerne vil være med på trekningen av:)

pia iris sa...

så flott at dere tok utfordringen vår og lagde masse flotte bidrag til oss.
skal stikke innom alle bloggene og kommentere der og.
klem pia

Cathrin sa...

Kjempelekre ark og flotte bidrag fra DT til utfordringen. Hadde blitt veldig glad om en pakke med disse arkene dumpet ned i postkassa mi. ;o)
God helg til dere alle!
-Cathrin-

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Flotte bidrag dere har laget , å for noen flott ark, spreke farger,nice:)

Anne Bente sa...

super flotte bidrag fra DT
jeg vil meget gerne være med i trækningen :)

bettand sa...

Utrolig lekre DT innlegg. Hadde ikke hatt noe imot å få noen nye ark å scrappe med:)

bettand sa...

Utrolig lekre DT innlegg. Hadde ikke hatt noe imot å få noen nye ark å scrappe med:)

Papirskreppa sa...

Virkelig fine ark, og flott inspirasjon fra DT :) Klart jeg vil vinne de lekre arkene. Så fine!

Turid sa...

Lekre kreasjoner fra DT medlemmene og alldeles nydelige ark! Trekker et lodd jeg :)
Hilsen Turid

magnholia sa...

Fantastiske ark! Hvor kan disse kjøpes? vil gjerne vinne, jeg!

Linapyssel sa...

Så fina Dt alster!!! Och dessa underbara mönsterpapper....dom är så välkommna hem till mig!!!
Hoppas på mycket tur!!
Tack för chansen till att vinna dessa
kram Lina

Anja's KortKreasjoner sa...

Oi så flott at dere alle deltar hos oss i TJSC.
Klem, Anja

Alhana sa...

Flotte bidrag dere har lagd til TJSC :) Mnsterarkene er nydelig og sier ikke neitakk til en vinnersjanse.

Marlene sa...

Kjempe fine fine bidrag dere har laget til TJSC!
Kanskje jeg skal flytte stompen over til hobbybordet for å lage et bidrag jeg også? :)

Guri sa...

Nydelige ark. Har sagt til meg sjølv at eg ikkje skal kjøpe nye mønsterark på leeenge. Men vist eg vinner, tar eg sjølvsagt imot med glede :)

Aakre sa...

Flotte ark og flotte LOer fra dere, jenter. Dette var en ny produsent for meg - må nok se nærmere på de arkene :)

Keep up the good work!

malin sa...

Underbara papper!
Hoppas att jag vinner! Tack för en inspirerande blogg!

Stine sa...

Så flotte DT-bidrag, hos dere finner jeg alltid masse herlig inspirasjon! En riktig god helg til dere!

Klem Stine!

PS: Takker jo ikke nei til noen ark om jeg skulle være så heldig heller da!

Evy sa...

FLotte ark. Vil gjerne vinne de :-)

Maria Therese sa...

Nydlige lo'er og kort! Tusen takk for flott inspirasjon!!

Mona sa...

Flotte bidrag fra dere! Jeg vil gjerne delta i trekningen av disse flotte arkene. Jeg digger dem, og kommer til å bruke de mange ganger, er jeg sikker på! :)

toi9 sa...

Lekre bidrag fra DT!!!
Og jeg hadde blitt skikkelig glad, om lykken skulle være meg på min side :))) Bare lekker arkene!!

toi9 sa...

Lekre bidrag fra DT!!!
Og jeg hadde blitt skikkelig glad, om lykken skulle være meg på min side :))) Bare lekker arkene!!

Linn sa...

Såå mange lekre bidrag fra dere jenter ♥ Og enig nydelige ark dere hadde å scrappe med altså, de var virkelig alsidige og spennende :) God helg til dere ♥

Sofie sa...

Åh de arkene er så lekre ♥ og jeg digger det dere har laget med arkene ♥. Og tenk så glad jeg skulle bli om jeg fikk et utvalg av disse arkene.

Tone K. sa...

Oi...så flotte LO`er dere har laget....også så stilig papir :o)
Blir gjerne med på trekningen av slike ja :o)
Fortsatt god helg :o)

Synne_:) sa...

Så flotte bidrag dere har laget !! Me like o") Lekre mønsterark !! stiller meg mer en gjerne i køen i håp om å vinne :o) Klem Synne_:)

LindaSS sa...

Så herlig da... Jeg krysser fingre og tær for at jeg kan være den heldige... :)

Og nydelig bidrag dere har laget.. :)Skikkelig flotte..

Unni sa...

Kan skjønne jeg vil være med på denne trekningen:) Virkelig flotte pyntepapir!
Unni

Anne sa...

Skikkelig flotte løsninger dere hadde på oppgaven! :)
Arkene var kjempeflotte, krysser fingrene her. :D

HildeM sa...

Å det hadde vært helt fantastisk å vinne! Krysser fingrene!

Klem

Kaia sa...

For noen lekre ark, og DT-bidragene deres var helt nydelige.
Klem fra Kaia

Siv Anne sa...

Lekre ark og herlig sider fra dere jentene.
Jeg ønsker meg gjerne noen slike papir

Randi Th. sa...

Enig med alle over: Flotte bidrag.
Og selvfølgelig hadde det ikke vært meg imot å få de arkene....
-klem-

Cafemocca sa...

nydelige bidrag <3 og hærlige ark som er hjertelig velkommen i postkassen min <3

Nina sa...

Flotte ark.
De skulle jeg gjerne hatt :)

salvie sa...

Hei! jeg vil veldig gjerne være med i trekninga om disse flotte arka. Her jeg bor er det ikke så alverdens med utvalg av scrappesaker å få kjøpt. Så disse hadde vært flotte å ha. Koselig blogg dere har,og flotte bidrag fra dere i Dt! Gøy å få inspirasjon av dere:-)

eniloraK sa...

Nydelige ark! De vil jeg gjerne få i posten ;)

Mvh Karoline

aina sa...

Flotte ark det hadde vært kjekt å få ;-))

Linda sa...

Knalltøffe bidrag fra dere i DT. Og arkene er jo helt nydelige, så jeg stiller meg i rekken av de som gjerne vil vinne denne premien:)

Ulltraaden sa...

Så flotte bidrag fra DT :) Jeg er mer enn gjerne med på trekningen. Og jeg er visst med på TJSC også.

Ulltraaden sa...

Så flotte bidrag fra DT :) Jeg er mer enn gjerne med på trekningen. Og jeg er visst med på TJSC også.

Lena Katrine sa...

I Lowe scrap har nyyydelige ark, og jeg kunne svært gjerne tenke meg å få kloa i noen av dem ja :)

soltroll sa...

Lekre ark og bidrag fra DT....og klart jeg vil være med i trekningen av slike flotte ark.... c",)

Gunn-Elin sa...

wiiiiii.... :D så koselig at dere vil bli med på utfordringen vår. Nydelige bidrag, men skal selvfølgelig gå inn å studere alle hver for seg. Og håper selvfølgelig at dere vil bli med på mange fler også ;)
Og jeg rekker opp hånda, for jeg vil gjerne vinne den pakken :D
Ha en fortsatt fin dag.
Klemmer fra meg :)

~Isabell~ sa...

Knall kjekt at dere slenger dere på en av våre utfordringer. Artig å se hvor forskjellig man løser oppgaven, utrolig gjennomførte prosjekter dere har=)

Takk for deres bidrag=)

~Isabell~ sa...

Jeg vil svært gjerne få muligheten til å vinne noen slike ark=)

Mona :) sa...

Så utrolige mye fine bidrag dere lager. ;)
Jeg vil gjerne være med på dette... :)

Mona :)

Rita sa...

Joho, lekre papirer og lekre bidrag fra DT team.
Blir gjerne med i trekningen jeg også :)
Rita

Aquarell sa...

Herlige bidrag dere har laget! :)
Denne trekningen vil jeg være med på!
-Solfrid-

Hannemor sa...

Utrolig flotte ark - kjøpte noen av dem på StempelScrap-messa! Moro at noen tar inn papirer som ikke "alle" har! Takk til Papir i hjertet!

Nydelige DT-bidrag til TJSC-utfordringen! :)

Hanne sa...

Flotte ark og kjempefin LO'er dere har laget.

Lisa Synøve sa...

flotte ark, blir gjerne med på trekning jeg og =)

UlrikaT sa...

Så lekkre papir og flotte bidrag fra DT-jentene!
Dessa papir vil jeg gjerne vinne! :)

Drun sa...

Kjempefine ark, og kjempefine bidrag dere har kommet med! Blir lett med på trekning;)

Umenorskan sa...

Kjempefine ark. Disse vil jeg gjerne vinne.

Hildegunn sa...

Utrolig flotte bidrag dere har laget til utfordringen!
Herlige og friske ark dere lodder ut, jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :-)

Lene sa...

lekkert! Både bidragene og papirene! :)

bente_me sa...

Skjønne ark:) Flotte DT bidrag:)

Jenta fra Vornese sa...

Herlige ark! Og flotte bidrag :)

Scrappegal sørlending sa...

FLOTTE bidrag dere har laga! :)
Utrolig stilig at dere går rundt og deltar i diverse utfordringer, samtidig som dere inspirerer oss andre til å gjøre det samme. Utrolig bra initiativ!!! <3 <3 <3

LEKRE ark dere har lekt dere med! ME LOVE! <3

Solveig sa...

Nydelige ark!
Så mye fint dere har laga!
Alltid kjekt å være med i trekninger! :-)

ViNo sa...

Vilka härliga papper! Önskar att jag kunde få scrappa en layout eller två med dem! :-)

Och ni gör som vanligt väldigt fina alster! ;-)

Anette sa...

Kjempeflotte mønsterark!! Har noen slike liggende - må nok ta dem fram igjen - takk for inspirasjon!! Herlige inspirasjonsbidrag ;)
Skulle veldig gjerne hatt flere ark ;)

Gro sa...

Det var noen fantastisk flotte ark. Postkassa mi er åpen - hi, hi :o)

Toto og Tutu sa...

Jeg elsker I LOWE SCRAP arkene jeg! ☺ Så jeg hiver meg på lista!

hegew sa...

Kjempe søte ark, kan lage mye fint med de! :)

oheidia sa...

Det er første gang jeg ser "i lowe scrap" arkene og jeg hadde blitt KJEMPEGLAD hvis jeg hadde vunnet disse flotte arkene - helt min stil!!

sonja sa...

Lekkert..lekkert...
Dette vil jeg jo gjerne vinne ))

marit sa...

Nice!
Lekkre dt bidrag! Å jeg vil selvfølgelig vinne!

Tove Kristin sa...

JA JA JA!!! Jeg elsker pakker, og jeg kunne veldig gjerne tenkt meg noen nye inspirerende ark til høsten og julens prosjekter=O) Innleggene var så forskjellige og lekkre, å jeg ble virkelig inspirert=O)

Monika sa...

Flotte mønsterark og ikke minst flotte bidrag fra dere i DT :)

Ann-Katrin sa...

Flotte og inspirerende bidrag fra DT. Morsomt at dere utfordrer dere selv og blir med på andres utfordringer. Jeg DIGGER I LOWE SCRAP og hadde blitt veldig glad om jeg vant. Takk for muligheten og ikke minst flott av Pih som sponser!

annkan sa...

Wow- SÅ snygga alster ni gjort!!

Klart jag vill vara med även på denna.
Tack för chansen!

Pia U. sa...

underbara I lowe scrap- och er!!
jag är gärna med o tävlar tackar!
piaU

Evy sa...

FLotte bidrag dere har laget. Liker de fine fargene på arkene.

Asil sa...

Nei, så utrolig gøy at dere kastet dere over utfordringen vår! Dette var moro! Nå fikk jeg en veldig god idé! :D

Og nydelige ark da! *sikle*
Blir gjerne med i trekningen av dem altså.. :)

Vibeke sa...

Så nydelige ark og flotte bidrag fra dere i DT :))

Turid sa...

For noen nyyyydelige ark!! Disse har jeg veeeldig lyst på!!

GryA sa...

Gratulerer til Iselind som vant utfordringen! Blir gjerne med i trekningen av fine ark!

Unni sa...

Flotte dt-bidrag og flotte ark!

Veronica sa...

Flott DT inspirasjon, og arkene er jo såå flotte! :D

Jeanette sa...

Kjempelekre bidrag fra dere i DT. Syns de arkene ser veldig fine ut, og vil veldig gjerne få kloa i dem! :)

pojjo sa...

myckert tjusiga papper :Dhärliga färger

Lisbeths kort og scrap sa...

Nydelige DT-bidrag, og kjempelekre ark. Denne produsenten kjente jeg ikke til før, så spørs om jeg ikke må innom Papir i hjertet - om jeg ikke skulle være så heldig å bli trukket ut her :)
- eller spørs om jeg ikke må innom der en tur i alle fall - LOL :D
Klem fra Lisbeth

Merethe sa...

Så nydelige ark og flotte DT-bidrag. Gøy og inspirerende å se.

Bthorn sa...

Jeg har VELDIG lyst til å scrappe med disse arkene! Takk til DT som inspirerer oss masse med alt det flotte de lager.

Eva Helen sa...

Så masse flott dere i DT har laget med de nydelige mønsterpapirene og jeg "sikler"etter de papirene og krysser fingrene.

Ha en strålene dag.

Klem Fra Eva Helen

Fridashobby sa...

Nei så fine. Fikk virkelig lyst til å scrappe litt nå altså :)tihi.

Ha en super torsdag.

Klem Frida

Kari sa...

Lekre ark! Dette vil jeg gjerne vinne.

Kari :-)

Trine Lise sa...

Så flott inspirasjon, herlig!
Kunne godt tenke meg disse arkene :)