14. oktober 2010

Bomma vi helt???

Den 1. oktober la vi ut følgende utfordring:

"Du skal la noen andre enn du som scrapper, skrive en hilsen, et dikt, en tanke, en sang eller et minne som du bruker på prosjektet ditt. "

Det er 14 dager siden, og vi venter fortsatt på bidrag vi:)
Har vi bommet helt med denne utfordringen, eller sitter dere rundt ved scrappebordene og scrapper denne akkurat nå?

Hva med å la bestemor skrive et lite brev til veslefrøkna? Kanskje oldefar kan skrive en liten hilsen? Eller det er kanskje en pappa som vil skrive noen ord til veslegutten?
Det er mange løsninger på denne utfordringen, du må bare la noen andre få komme litt nærmere scrappesakene dine ;)

Så: Hvis du enda ikke er i gang - så er det bare å begynne!! Hele utfordringen + inspirasjonsbidragene til oss jentene kan du finne her.

Fristen er den 31. oktober.

Da venter vi spent :)

Kos dere med høsten,
vi er tilbake den 16 med et flott MiniKurs :)


5 kommentarer:

Siw Eldhuset Hansen sa...

uff har helt glemt bort denne jeg, men skal jammen prøve meg på denne i helgen:)

Gunn-Elin sa...

Har ikke kommet så langt at jeg har tenkt på denne enda jeg. Først så håper jeg at jeg får tid til utfordringen som går ut den 20. Men hvis formen blir bedre så skal jeg selvfølgelig prøve meg på denne også. Artig med slike utfordringer. Og det gjør jo at det man lager blir litt mer personlig også :)

Ønsker dere alle damene i huset en fin fredag og helg.
Klem klem :)

Lambi sa...

Synes oppgaven er utrolig stilig jeg, og har tenkt masse på den! Veldig lyst å gjøre den og kanskje får jeg begynt på Skitreff i helgen. :) Det jeg har lurt på er hvilke bilder og hvem jeg skal gjøre dette sammen med men tror jeg har bestemt meg nå! :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Siw Eldhuset Hansen sa...

her er mitt bidrag: http://siwhansen.blogspot.com/2010/10/utfordring-til-scrappehuset.html