26. oktober 2010

Med "InspirasjonsGaranti"

Da var dagen her igjen!! En ny BloggWalk er klar til alle dere der ute!! Og denne gangen vil vi gi dere "InspirasjonsGaranti" ;)
Her får du hilse på 6 helt utrolig dyktige scrappere - som har de herligste blogger. Så vi håper dere alle tar dere noen minutter for å besøke - og kommentere hos disse fantastisk flotte scrapperne:)


Linn:

Jeg har vært i Ingrids blogg, eller Adar som jeg kjenner henne som. Jeg kom over denne freshe herligheten og skjønte straks at jeg hadde funnet min favoritt. Very Happy
Se på DET stilige og fargesterke bildet, kul vinkling. DEN fargebruken og det røffe oppsettet. DIGGBARE sirkler.

Når du besøker bloggen vil du se mange eksempler på det samme. Herlig fargebruk, stilige oppsetter og vakre bilder - det er liksom Adar det.


Bloggen til Ingrid: http://ingridscraps.blogspot.com/



Vibeke:

Har du besøkt Åsa/badanka tidligere?
http://badankor.blogspot.com/

Jeg bare elsker denne bloggen!!! Her finner du noen helt utrolig flotte, stilige og knalle Loer!! helt utrolig stilig!! Jeg kjenner jeg blir såååå inspirert!!! Her er det knalle farger og duse toner i en skjønn forening!!

Jeg garanterer at du blir misunnelig på det hun lager, og som ikke LOene er nok - så tar hun bare sååå flotte bilder også!!

Her er det inspirasjon i bøtter og spann!!!

Men jeg måtte velge en jeg skulle vise dere - så mitt valg falt på denne:




Ann Cicilie:

Det er som vanlig de danske blogs jeg har mesket meg med, og denne gang var det Sarah
( http://sarahs-verden.blogspot.com/ ) som viste frem en layout jeg bare ikke kan annet enn å elske! Jeg synes den er veldig godt balansert, og alle de små detaljene får det til å krible i tærne mine av kreativ glede! Bildene var også fantastiske, og hele layouten er med på å skape en fabelaktig, deilig høststemning. Bloggen hennes er definitivt verdt et besøk.




Torill:

Mette har laget en utrolig flott eske av et pappomslag. Det er en stund siden hun laget dette, men jeg datt over den nå i oktober - og ble helt forelsket! Sjekk de fargene og detaljene da!!
Dette var virkelig en inspirasjon til å lage nydelige esker!!
Og mere inspirasjon finner du i bloggen hennes også! Flere esker og flotte gjennomførte prosjekt!!




Elisabeth:

Jeg velger meg bloggen til Heidi aka Hetal denne mnd jeg. Heidi har jeg "kjent" i mange år som scrapper, og jeg har alltid latt meg inspirere av henne. Alltid beundret de kule gutte-LO'ene hun klarer å lage, lenge før jeg selv fikk gutter, og har jeg behov for litt "gutte-maskulinitet-røffhet" har jeg alltid kunne sett på hennes LO'er og ting faller på plass.
Jeg liker så godt alle hverdagsbildene hun scrapper av sine to herlige gutter Truls og Tobias og forteller historien rundt dette.

http://heidisscrappeliv.blogspot.com/ her er adressen til bloggen hennes, og la deg til og med inspirere til å lage ROSA gutte LO'er :o)





Iselind:

Denne fantastisk flotte LO`en har Brit laget. Det er jo ingen hemmelighet at jeg liker clean and simpel, og dette traff rett på spikeren hos meg. Liker fargevalget, bobledetaljene, oppsettet, og artig at du har laget en LO uten å klippe bildene. Herlig Brit. For de av dere som enda ikke har vært i Brit sin blogg, så anbefales det at du tar deg en tur dit altså.
http://britshverdag.blogspot.com/




NYDELIG!!!
Takk for at dere deler !!
Takk for at dere inspirerer:)

7 kommentarer:

Ingrid sa...

Å, for en fantastisk måte å starte dagen på!!! TUSEN, TUSEN TAKK!!! Dette er kjempestort! :-)

Og takk til dere andre for masse inspirasjon!!!
Ha en kjempefin dag,
klemmer
Ingrid

toi9 sa...

Her var det inpirasjon i bøtter og spann!!
Så utrolig mye lekkert å se, når jeg var innom bloggene :)
Noen har jeg vært innom tidligere.
"Inspirasjonsgaranti" var det i hverfall!!!
Så inspirert ble jeg, at nå skal jeg ned på rommet mitt å scrappe noe :)

Ha en fin dag :)
Klem Toini

Heidi sa...

TUSEN, TUSEN TAKK!!!

Og takk til dere andre for masse inspirasjon!!!

Heidi

Iselind sa...

Gratulerer alle sammen. Herlige bidrag som ga meg masse inspirasjon:

Iselind

Brit sa...

Oi! Nå ble jeg virkelig overasket! For en hyggelig start på dagen da :)
Tusen tusen takk. Nå skal jeg ha runden å kikke i bloggene til de andre her :)
Ha en fin dag alle sammen.

Linapyssel sa...

Oh vilket uppvaknande!!! Sprakande inspiration som får en att strunta i morgon duschen och kasta sig över sina papper istället!!! Tack tack!!
kramar Lina

Sarah sa...

Fantastisk at komme i så fint selskab.
Tusind tak!